Top 20 termékosztály – április

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.
Advertisements

A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
BMRB International Correspondence Analysis
nielsen közönségmérés
L’art pour l’art Társulat
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
TÁMOGATÓK:. A modern média szolgálatában a XXI. századi mobil technológiák Előadó: Marchhart Pál (Vodafone Magyarország)
Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
Meghalt a király. Éljen a király! Balatoni Zsófia Szabó Anikó.
„Információvédelem menedzselése” XXII. Szakmai Fórum Budapest, szeptember 20. Egyesületi hírek Aktualitások az információvédelem területén Gasparetz.
A magyar médiaszektor kockázati térképe Budapest, december 8.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
Microsoft Photo Story. Mi is ez?  A Microsoft Photo Story egy alkalmazás, amelyet a Microsoft, a világ egyik legnagyobb szoftvergyártó cége készített.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Kreatív Content + Marketing Konferencia Budapest, Mihálszki Zsuzsa
Az EGT és Norvég Alapok ( ) eddigi eredményei
A TISZA MENTŐCSOPORT MŰKÖDÉSE
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Kerekegyháza, november 18.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Top 20 termékosztály – július
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
Top 20 termékosztály – szeptember
Balaton Marcell Balázs
Top 20 termékosztály – március
A Menedék Alapítvány ÉRTÉKEI
Top 20 termékosztály – január
Mit lehet és mit nem? Timár János.
Top 20 termékosztály – december
GÖRÖG MITOLÓGIA Pygmalion
Top 20 termékosztály – november
A RENESZÁNSZ KÉPEKBEN század
Top 20 termékosztály – június
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
Top 20 termékosztály – január
IDŐJÁRÁS-JELENTÉSEK A HAJÓSOKNAK SZÓLÓ "NtS" ÜZENETEKBEN
Top 20 termékosztály – augusztus
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Baranya Megyei Paktum Konferencia
World map.
TÉNYEK UTÁN CSELEKVÉS Viziné Molnár Anna Uzsoki Utcai Kórház
NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
A valószínűségszámítás alapfogalmai
OTDK Konferencia, Gyöngyös, 2003
Az ember tragédiája Iglódi István rendezésével
Iglódi István rendezése
TV ÉS ALTERNATÍV KÉPERNYŐK
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
FÜGGVÉNYEK ÉS GRAFIKONJUK
Kultúra.
Előadás másolata:

Top 20 termékosztály – 2016. április A televízióreklámok GRP (bruttó elérés) értékei alapján Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: 18-49 évesek (Universe: 4 001 728, Cases: 1 169) Csatornák: AMC, ATV, AXN, Cartoon Network, Comedy Central, Cool, Discovery Channel, Disney Channel, DoQ, Duna TV, Duna World, F+, FEM3, Film Café, Film Mania, Film+2, FOX, Galaxy TV, ID Xtra, LifeNetwork, M1, M2, M3, M4 Sport, Minimax, MTV (Music Television), Music Channel, Muzsika TV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, OzoneNetwork, Paramount, PRO4, RTL II, RTL Klub, RTL+, Sláger TV, Sorozat+, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, Story4, Story5, Super TV2, TLC, TV Paprika, TV2, Universal Channel, Viasat3, Viasat6, VIVA © Nielsen Közönségmérés Kft.