Életkor/iskolatípus/előképzettség…

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tehetségazonosítás gyakorlata
Advertisements

A Hallgatói Mentorprogram működése
Információs és kommunikációs technikák szerepe a szakképzésben
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
NévTartalomÉletkor/iskolatípus/előképzettség… Kun DóraGitározás (könnyűzene, rock történet, zeneelmélet, hangszerismeret stb…) Középiskolásoknak, Haladó/Középhaladó.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
as tanév Záró értekezlet.
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
Készítette Kovács Nándor KONRACB.PTE
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A kísérőszeminárium funkciója a tanárképzésben
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
Azt gondoljuk, hogy az e-learning megismerése nem az elméleti háttérrel kezdődik. Kicsit bele kell kóstolni. Van egy hosszú, érdekes anyagunk az általunk.
A kerekasztal résztvevői
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
GYŐR A TÖRTÉNELEMBEN – A TÖRTÉNELEM GYŐRBEN Kísérleti tanterv a Xántus János Múzeum és a Kazinczy Ferenc Gimnázium együttműködésével az 5. évfolyam számára.
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Jó gyakorlatok listája Dobó István Gimnázium 2012.
A szociális képességek fejlesztése módszertana
Szakmai munkánk a pályázatban
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Tanévnyitó szeptember 1.. Iskolánk szeptember 1-jén 8 órakor tartotta ünnepélyes tanévnyitóját, mely zászlóbevonulással kezdődött.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
A nemzetiségi oktatás régi-új sarkalatos pontjai.
Varga Noémi Judit. Mi köze a szövegnek a matematikához?
Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
A pszichológiai mérés alapjai
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Kompetencia alapú szakoktatás
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Benedek András, BME Felnőttképzés és iskola – a szakértői kompetenciafejlesztés lehetőségei december 1.
Előadás másolata:

Életkor/iskolatípus/előképzettség… Név Tartalom Életkor/iskolatípus/előképzettség… Kun Dóra Gitározás (könnyűzene, rock történet, zeneelmélet, hangszerismeret stb…) Középiskolásoknak, Haladó/Középhaladó gitárosoknak Pályaválasztás, önismeret 7. osztályos gyerekeknek Tanulásmódszertan Ötödikeseknek Réti Annamária Tudatos pályaválasztás elősegítése és egyben az önismeret fejlesztése 4 évfolyamos gimnáziumban 4 évig Tálas Brigitta Állattartási ismeretek (háziállatok) Általános iskola 5. osztálya Közlekedési ismeretek (Pl. kerékpározó gyerekek) 10 és 13 év közöttieknek Nemzeti ünnepek (Más országok nemzeti ünnepei 9.-eseknek (15 éves korosztály?): Takács Petra Multikulturális oktatás Általános vagy középiskolásoknak Pap Andrea Globális nevelés vagy Multikulturális nevelés Általános iskola felső tagozata Horváth Eszter multikulturális, valamint globális oktatás Általános iskola felső tagozatára Tatai Barbara Környezeti nevelés, Általános iskola 5-6. osztálya Magyar néphagyományok ismerete tudatos Internethasználat - etikett Aranyosi Alexandra Tanulási módszerek vagy Hatékony tanulási módszerek Középiskolásoknak (de felnőtteknek is lehet) Varga Adrienn IKT használat, interaktív tananyagok használata (esetlegesen továbbképzési tervezet) Pedagógusoknak Pálinkás Lilla Csapatépítő tréning Egy iskola tanári karának Az információs technológia változásai Középiskolásoknak (17-18 éveseknek) A szabadidő értékes felhasználása Általános iskolásoknak (10-14 éveseknek)

felhasznált/ajánlott irodalom kompetenciák sztenderdek ismeret képesség attitűd tartalmi modulok modultáblázatok mellékletek felhasznált/ajánlott irodalom

a modul későbbi tartalmának előkészítése a modul jelenlegi fő tartalma önálló melléktartalom Későbbi modul tartalmának előkészítése A modul neve kompe-tencia, szten-derd a modul tartalma szervezés eszkö-zök, segéd-anyagok értékelés szem-pontja tanulói tevékeny-ségek-felada-tok instruk-ciók a pedagó-gusnak hivatko-zás a kompe-tencia- és szten-derdlis-tára leírás + hivat-kozás a mellék-letre leírás leírás + hivatko-zás a mellék-letre hivatko-zás a mellék-letre

Mellékletek címei a modultáblázatokban. Típusai: tanítandó elmélet tanítónak szánt instrukciók tanulónak szánt instrukciók feladatleírások (értékelési szempontok) feladatmegoldáshoz szükséges segédanyagok (szöveg, ábra, dia, stb.)