Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mobilalkalmazások a gyógyszeripari marketingben Hazai tapasztalatok
Advertisements

KEVESEBB FELÜGYELET ÚJ ÜZLETI MODELLEK NAGYOBB TERMELÉKENYSÉG.
Cafeteria megoldások - Nálunk többet ér a pénze!
Winnie the pooh & friends
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
A mobil munka- környezet Réczi Gábor MCSA, MVP, oktató NetAcademia Szentgyörgyi Tibor MCT, oktató Számalk Zrt.
Kliensoldali Programozás
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
ATL - mit hirdessünk és hol?
K&H trambulin tapasztalatok
Ittzés Zsigmond Budapest Airport IT Infrastruktúra manager
Microsoft CRM online Strén András
A digitális dokumentumok hosszútávú megőrzésének problémái Moldován István OSZK MEK Osztály „Networkshop” Szeged, március 30.
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
House of the Rising Sun There is a house in New Orleans They call the Rising Sun And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one A.
Mindig az a drága, ami többe kerül? Kis Zoltán Balassa János Kórház.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
Cégtulajdonosok Jutalékszabályzata
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Továbbítás kattintással Pánsíp (Georghe Zamfir & Dana Dragomir) El tudnál aludni éjszaka anélkül, hogy ne gondolkoznál el azon, hogy a ház a helyén lesz-e,
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Vállalati infrastruktúra, mely minden igényt kielégít Felhasználóbarát eszközök és élmények.
Winnie the pooh & friends
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Tojás prezentáció Kategória áttekintés…. Az elmúlt évben jelentős defláció ment végbe a kategórián, ami az év elején visszafordulni látszott,
Be SMART – az új generáció vállalkozásai Budapest, november 20. Szalai Piroska.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
HOZZA KI A LEGTÖBBET A SZKENNER ÜZLETBŐL. PÁRATLAN ÜZLETI LEHETŐSÉG Növekedés Szkenner Operátorok száma az EMEA régióban % Szkennelések.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
Papírtakarékos megoldások
Pogány András stratégiai igazgató
Okos városok – buta márkák?!
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
A Nemzetközi Turizmus UTAZÁS Fórum Budapest 2015 Február 26
A kutatási program leírása
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Istvan Simon, CEO & Founder
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Véradás Véradási szándékot és viselkedés befolyásoló tényezők feltárása, különös tekintettel a kommunikáció hatékonyságának vizsgálatára esettanulmány.
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
Ezek a stratégia elemek sorban
Vásárlói hűség kialakítása Clubcard programmal
(Резьба по яичной скорлупе)
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
egyetemi docens, tanszékvezető, KJE
Önnek egy új üzenete érkezett – Tárgy: adatigénylés
Rigó Csaba Balázs A Közbeszerzési Hatóság tevékenysége
(Резьба по яичной скорлупе)
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján Szőcs András Customer Experience Manager

…az életre szóló hűség nem létezik… 15% …ennyi ember csalja meg az élettársát… 71% …ennyi ember tart más embereket is vonzónak… 85% …ennyi ember veszi az Ön márkáját és egy másikat is… …az életre szóló hűség nem létezik…

A Tesco elkötelezett, hogy a Hűséges Vásárlók beazonosításával, jutalmazásával és megtartásával érje el üzleti céljait

A vásárlási gyakoriság és a kosarak méretének köszönhetően 1 lojális vásárló 9 nem elkötelezett vásárlóval helyettesíthető

Elvesztett váltogatók Ha nem törődünk a márkánk hűséges vásárlóival, akkor hosszú távon nem érhető el fenntartható növekedés 118m 42m Elvesztett váltogatók 151m 96m Új kategória vevők Új márka vevők Elvesztett hűséges vevők Elmúlt év Idei év +1.7%

Perszonalizáció

Personalized and not expected experience Your Loyalty Rewarded in a proper way (Strong Statement and Bonus letter with relevant coupons) Personalized and not expected experience (invitation to an event, discount on your favorite line, a present for your birthday…) Everyday Reason to use your Clubcard (Membership Promotions) I got some reason to go back I go to Tesco, because they have the best offers I LOVE to go to TESCO

Tapasztalataink alapján a Vásárlóink egyre inkább értékelik a hűségüket jutalmazó, személyre szabott ajánlatokat A 2014 márciusi Clubcard pontösszesítő kimutatás részvételi aránya több mit 30% volt, míg a beváltott kuponok aránya meghaladta a 16%-ot A 2014 májusi Bónusz kuponfüzet részvételi arány több mint 60% volt, a beváltás pedig túlszárnyalta a 33%-ot A 2014 augusztusi pontösszesítő kimutatás 16,5%-on zárt. A Húsvétot megelőző hetekben döntő tényező volt a boltválasztáskor a Clubcard utalvány és a Clubcardon keresztül kiküldött kedvezményes kuponok. A válaszadók 29%-a az utalványokat, 28%-a pedig a kedvezményes kuponokat jelölte mind elsődleges érv, amiért a Tescót választotta a húsvéti nagybevásárláskor

A kuponok relevanciájának növelésével szignifikánsan nő a részvételi és a beváltási arány

Célzási folyamat KORÁBBAN JELENLEG Vásárló Célszámok Kuponlista Beszállító dunnhumby Kuponlista dunnhumby Beszállító Vásárló Vásárló

A pontösszesítő eredmények látványosan fejlődnek az új kupongyűjtési folyamatnak köszönhetően 2012.december 2013.december Vásárlók számára nagyon releváns kuponok aránya a statementben 23% 50% Kupon beváltási arány 9% 15% Összes forgalomnövekmény a kupon beváltási termékeken 171m Ft 360m Ft

Az új folyamat pozitív hatásai szállítói szinten is érzékelhetők Nagy nemzetközi szállító 2012.December 2013.december Kuponnominációk száma 16 18 Teljes kiküldött kuponmennyiség 558 ezer 301 ezer Átlagos beváltási arány 12% 16% Megtérülés minden befektetett Ft után 2.0 Ft 2.7 Ft KKV 2012.december 2013.december Kuponnominációk száma 1 2 Teljes kiküldött kuponmennyiség 48 ezer 15 ezer Átlagos beváltási arány 15% 18% Megtérülés minden befektetett Ft után 1.5 Ft 3 Ft

Digitális Kommunikáció Kassza kupon Mobil app. Papír alapú levél Email Online Clubcard fiók