Tartalmi együttműködések az Origonál

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

DÉMÁSZ Társaságcsoport Felügyelő Bizottsága
a magyar- ukrán kapcsolatban
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
A Hősök csapat vándorpóló mozgalma
Kiszól a TV! HybridBox Nyrt. BigScreen konferencia 2012.
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
INSEDO NYELVISKOLA.
 Több mint 25 év szakmai tapasztalat  100% magyar tulajdonú akkreditált intézmény  Kiemelt ügyfélkör kezelése  Teljes portfólió kezelése  Oktatások,
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Carolina  Gyártási éve:1990.  Befogadó képessége: 12 személyes yacht, a befogadóképességből mind a 12fő a felső.
MÁV-TRAKCIÓ Zrt. bemutatása Budapest, május 3. Márton Ferenc működtetési vezérigazgató-helyettes 1.
Európai Uniós pályázatok Unio Tender Europa Kft..
„A sződi Hunyadi János Általános Iskola épületenergetikai korszerűsítése” KEOP-5.3.0/A/ Sajtóközlemények gyűjtése és elemzése.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
HARTMANN- RICO HUNGÁRIA KFT. Móricz János
„New Hungary” Rural Development Programme Győr, április 27–28. Gönczi Zsolt Ügyvezető igazgató A vidék fejlesztésének titka – a civil szerveződés.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Márkakereskedői eredményesség változása (trendek)
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Tananyag -koncepció. Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot.
Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása.
XI. abas vevőfórum, Balatonlelle június 6. – 8. Üdvözlöm Önöket ! Welcome in Hungary !
1 A nemzeti ITS rendszer-felépítési terv a magyar úthálózatra, valamint a nemzeti rendszerfelépítések harmonizációja HITS – Hungarian ITS Framework Architecture.
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Tabán  Gyártási éve:1984.  Befogadó képessége: 100 személyes termes hajó, amely az alsó fedett részen biztosítja.
XXX. Jubileumi OTDK Kémiai és Vegyipari Szekció Április
Projekt eredményeinek disszeminációja – Általános projektbemutató ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Újraiparosítási folyamatok a Dél-Dunántúlon Feldolgozó ipari helyzetkép a Dél-Dunántúli régióban Kovács Szilárd PhD-hallgató PTE KTK Regionális Politika.
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Franciaország bemutatása szekunder kutatás alapján
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Aktualitások az információvédelem területén Gasparetz András Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület, elnök MagiCom Kft. ügyvezető igazgató, címzetes.
A digitális reklám eszközei 1.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
JT INFOTÉKA Szolgáltató Kft. CÉGBEMUTATÓ. Általános információk A JT INFOTÉKA Kft. kiskunhalasi székhellyel, Budapesten irodát fenntartva működő tanácsadó.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
1 „Legkiemelkedőbb Üzleti Adományozó 2008” Kutatási jelentés a Magyar Adományozói Fórum részére december 5.
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
A piaci liberalizáció tapasztalatai
DB Cargo Hungária Kft. és a pályavasút együttműködése
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009
Miskolc, október 21. dr.Szilágyiné Baán Anna titkár
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Ü D V Ö Z Ö L J Ü K V E N D É G E I N K E T A D Í J Á T A D Ó
Európai újságírók találkozója
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

Tartalmi együttműködések az Origonál Figyelem! Ez tartalom Tartalmi együttműködések az Origonál

Mi a hirdető célja?

Mi a média célja?

A hirdető tudja, hogy kinek és mit szeretne mondani

A média tudja, hogy hogyan kell figyelmet megragadni

Mi kell ehhez?

Transporter találkozó

Transporter találkozó márka:  Volkswagen megbízó:  Porsche Hungária Kereskedelmi Kft. cél: Transporter találkozó felhívás

Transporter találkozó

Transporter találkozó

Transporter találkozó

Transporter találkozó

Redbull röpnap

Redbull röpnap márka:  Redbull megbízó:  Redbull Hungária Kft. cél: Röpnap felhívás

Redbull röpnap

Hősök videósorozat

Hősök videósorozat márka:  Dove Men+Care megbízó:  Unilever Magyarország Kft. cél: Hétköznapi hősök bemutatása

Hősök videósorozat

Nagy stressz teszt

Nagy stressz teszt márka:  Magne B6 megbízó: Sanofi - Aventis Zrt. cél: Az ország stressz szintjének felmérése

Nagy stressz teszt

Köszönöm a figyelmet! Magyarfalvi Éva 06-30-217-50-42 magyarfalvi.eva@origo.hu