Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP Tájékoztatás az Adatszolgáltatás és a dokumentáció rendjéről Szücs-Varsányi Nóra Hajléktalanokért.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Automatikus diabemutató!
Advertisements

S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
Statisztika 2008 Az elektronikus program használata.
MV Zrt. felé történő adatszolgáltatás. Igénylés megküldése interfacen keresztül (igénylés-igényelt státusz) Az igénylés rögzítése a web-es rögzítést követően,
Az Új Széchenyi Terv Infopontok feladatai A pályázatkezelés menete – Pénzügyek.
Bitumen Internet Sales 2012
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
TÁMOP /A
Tájékoztatás az EKOP-1.A.2 projektnek az OSAP összeállítására gyakorolt hatásáról Mag Kornélia OST február 24.
Köszönjük az első mérésben való együttműködésüket!
TAMOP 5.2.2/08 A korai beavatkozást középpontba helyező Biztos Kezdet programok elterjesztése országos szinten, kiemelt figyelemmel a leghátrányosabb helyzetű.
Értékesítési tréning ésPAI+. Bárcsak...!... több információt kapnék a termékek elérhetőségéről!... mindig pontos információm lenne a rendelésem összértékéről!...
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
Ügyfél Elégedettségi Vizsgáló és Elemző Program
Elektronikus kérelem benyújtás
Reintegrációs tanácsadó munkakör
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
Miért fontos ? 1. Rend? vagy Káosz? 2. Felelősség egymás iránt… 3. Heti rendszeresség 4. Minősítés 5. Ellenőrzési jutalék.
Savaria Egyetemi Központ Nyugat-magyarországi Egyetem University of West Hungary – Campus Savaria.
Jelentések Munkakezdő jelentések Időközi jelentések  Támogatási szerződés által meghatározott időpontokban és/vagy mérföldkövenként  Tartalma: az adott.
MICROSOFT OFFICE EXCEL. Indítása  Start - Minden program – Microsoft Office – Microsoft Office Excel  Asztalról az ikonjára dupla kattintással.
Átmeneti adatgyűjtő táblázat - tapasztalatok. Az adattábla Szolg.ÁK munkalapján kevés a 200 sor a tevékenységek rögzítéséhez. A táblázat munkalapjának.
Konzultációs nap – Minőségfejlesztési Iroda szeptember 18. Fekete Krisztina Fókuszban a formahibák.
Projektzárással kapcsolatos teendők
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Európai Visszatérési Alap évi / évi allokáció szeptember 26.
Európai Menekültügyi Alap évi allokáció szeptember 18.
Internet Sales 2011 Budapest. 2 Elérhetőség: ISA elérhetősége
Internet Sales 2010 Budapest. 2 Új ISA elérhetősége 2. lépés: Bejelentkezés a rendszerbe a MOL Nyrt-től kapott „Név” és „Jelszó”-val:
Tapasztalatok - aktuális kérdések
Pannónia Kincse LEADER Egyesület EMVA VIDÉKFEJLESZTÉSI JOGCÍMEK HELYSZÍNI ELLENŐRZÉSSEL KAPCSOLATOS FONTOSABB TUDNIVALÓK.
Támogatott lakhatási programok a fővárosban Adatok és módszertan szerepe a fővárosi lakhatási programok lebonyolításában.
Integrált Igazgatási Rendszer. Elektronikus ügy indítása.
Kérelem elektronikus benyújtása a Szolgáltatói Nyilvántartásba
A vis maior esemény bekövetkezését követően az érintett Önkormányzatnak 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy azt bejelentse az ebr42 rendszeren, valamint.
Kifizetési igénylések feldolgozása során felmerült problémák, gyakorlati tapasztalatok Javaslatok, Tippek, Tudnivalók az ELEKTRONIZÁLÁS bevezetését követően.
Projekt címe, azonosító száma Projektvezető/Előadó Beszámolási időszak Dátum.
Az ISO 9001:2008 MinőségIrányítási Rendszer (MIR) dokumentumai A dokumentáció lehet bármilyen alakú vagy típusú adathordozón.
A munkavégzéssel kapcsolatos legfontosabb munkavédelmi ismeretek
Másolás és automatikus kitöltés
Rászoruló személyeket támogató operatív program RSZTOP
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Országos Környezetvédelmi és Természetvédelmi Főfelügyelőség Nemzeti Hulladékgazdálkodási Igazgatóság 1 Bonyhádi Emese OKTF NHI Támogatás Elszámolási Főosztály.
TÁMOP „A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban”
A MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI RENDSZERT TÁMOGATÓ SZOFTVEREK FELADATAI Adatbázisok Word dokumentumok PDF dokumentumok HTML dokumentumok Szövegszerkesztés Szövegszerkesztés.
Az intézményi felkészülés módszertana 14. előadás.
Szavatossággal, jótállással kapcsolatos fogyasztói kifogások intézése, a gyakorlatban el ő forduló jogellenesen félrevezet ő tájékoztatások, az új PTK-nak.
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP-2 Tájékoztatás a Megvalósítási folyamatok eljárásáról és a kapcsolódó dokumentáció rendjéről.
Pályázati információs nap Június 15.
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP-2 Tájékoztatás a Megvalósítási folyamatok eljárásáról és a kapcsolódó dokumentáció rendjéről.
Hagyományok és kihívások V
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP Tájékoztatás az Adatszolgáltatás és a dokumentáció rendjéről Szücs-Varsányi Nóra Hajléktalanokért.
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP Tájékoztatás a Megvalósítási folyamatok eljárásáról és a kapcsolódó dokumentáció rendjéről Kemecsei.
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
KBSZ ÚJ BEJELENTŐ FELÜLETÉNEK BEMUTATÁSA
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP Tájékoztatás Az Rsztop projekt időszakára vonatkozó nyílt pályázati eljárásáról Kemecsei.
Útmutató a click4suppliers easy használatához
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP Tájékoztatás Az Rsztop projekt időszakára vonatkozó nyílt pályázati eljárásáról Kemecsei.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP-2 Tájékoztatás a Megvalósítási folyamatok eljárásáról és a kapcsolódó dokumentáció rendjéről.
Az ISO 9001 jelenlegi helyzete
Az adatforrásokról és aktualizálási rendjéről
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP-3 Tájékoztatás a Kísérő Intézkedések részprogram Adatszolgáltatási folyamatairól Hajléktalanokért.
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP-3 Tájékoztatás a Kísérő Intézkedések részprogram Adatszolgáltatási folyamatairól és munkaidő.
Középfokú felvételi eljárás
Táblázatkezelés Az Excel.
Középfokú felvételi eljárás
Helyi támogatási kérelmek benyújtásának ügymenete
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kísérő intézkedések.
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
Előadás másolata:

Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP Tájékoztatás az Adatszolgáltatás és a dokumentáció rendjéről Szücs-Varsányi Nóra Hajléktalanokért Közalapítvány

Kiemelt projekt információk A „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” elnevezésű, RSZTOP-2-15-2015-00001 azonosítószámú kiemelt projekt megvalósítója a Hajléktalanokért Közalapítvány. A projektmegvalósítás székhelye: 1111. Budapest, Zenta utca 1. földszint Levelezési cím: 1464. Budapest, Pf.: 1383 Központi telefonszám +36-1-200-100-2

Kiemelt projekt információk Megvalósító munkatársak Megvalósítás kérdésköreiben kompetenciák Elérhetőség munkanapokon 9:00 – 15:00 között Varga Péter Projektvezető varga.peter@hajlektalanokert.hu Kemecsei Judit Szakmai vezető Megvalósítással kapcsolatos probléma esetén kemecsei.judit@rsztop.org +36-30-326-80-67 Keresztury Ágnes Projektasszisztens Adatszolgáltatással, dokumentációs sablonokkal, szolgáltatói együttműködéssel kapcsolatos kérdés, probléma esetén keresztury.agnes@rsztop.org +36-70-336-31-03 Boros Ulrika Szállítói koordinátor – monitorozó Szolgáltatókkal való együttműködéssel kapcsolatos kérdés, probléma esetén boros.ulrika@rsztop.hu +36-70-336-31-04 Szücs- Varsányi Nóra Szakmai koordinátor - monitorozó Adatszolgáltatással, dokumentációs eljárással és sablonokkal, szakmai megvalósítással kapcsolatos kérdés, probléma esetén varsanyi.nora@rsztop.org +36-70-336-11-54 Stépán Virág Kísérőintézkedések koordinátor-monitorozó A 2018-tól induló kísérő intézkedések c. program felelőse stepan.virag@rsztop.org +36-30-856-11-40 Hivatalos e-mailes jelzés, bármi olyan kérdéskörben, amely az iktatandó témakörbe tartozik, vagy nem eldönthető, hogy ki a téma felelőse. rsztop@rsztop.org

Előadás témakörei Átadás-átvételi elismervény // Ételkísérő jegy Igénybe vevők egyéni heti táblázata Átadás-átvételi elismervény // Ételkísérő jegy Elismervény (kitöltendő doc., amikor az ételcsomag átvételre kerül) Kifogás (amikor az ételcsomag rossz…és lehet, hogy át nem vehető, vagy lehet, hogy már átvételre került, de nem fogyasztható) Ételcsomag Átadás-átvétel Heti tábla az Átvett ételcsomagról a naponta Kiosztott ételcsomagról Étkezések számáról Havi tábla a Kiválasztott napon étkezők sajátosságairól (kora, neme, állapot…stb) Heti tábla a Naponta étkezők névsoráról Adatszolgáltatás Igénybevétel heti táblázata Feljegyzés szavatossági kifogásról Célcsoporti sajátosságok mérése

I. Témakör I. TÉMAKÖR ÉTELCSOMAG ÁTADÁS-ÁTVÉTELE Ételkísérő jegy // Átvételi elismervény Szavatossági problémák kezelése

Ételcsomagok átvétele I. Témkör Ételcsomagok átvétele Csomagok ellenőrzése Dokumentálás

Ételcsomag átadás-átvételének menete Megérkezik a Szállító Megkezdődik a kipakolás

Ételcsomag átadás-átvételének menete Az Átvevő jelen van a kipakolásnál és… Számol Vizsgálja a csomagolást Érzékel Jegyzeteli a tapasztaltakat az Átvételi elismervényre/Ételkísérő jegyre

Dokumentum (Ételkísérő jegy)

Dokumentum (Ételkísérő jegy) FONTOS: A vonatkozó részek kitöltése FONTOS: Észlelt probléma ráírása ( ha probléma van a csomagolással akkor NEM MEGFELELŐ az ételcsomag!!!) FONTOS: Az aláírások elvégzése

Szavatossági problémák kezelése I. Témakör Szavatossági problémák kezelése …ha ott van a szállító (átadás-átvételnél) …ha nincs ott a szállító (étel kiosztásánál) Dokumentálása Jelzése

Szakadt, rongált a csomagolás Szaglik, folyik az ennivaló Szavatossági problémák észlelése, kezelése …ha ott van a Szállító….(átvételnél) Ha a problémát az ételcsomag átvételekor észleljük, mert akkor látjuk, hogy… Szakadt, rongált a csomagolás Szaglik, folyik az ennivaló Kevesebb az ételcsomag Nincs műanyag evőeszköz (ahol ez releváns)

Szavatossági problémák kezelése Mit csinálunk akkor? Merj a Szállítóval ellenkezni… A szállítónak meg kell várnia, amíg megszámolják, megvizsgálják az ételcsomagokat és kitöltik az átvételi adatlapot (étel kísérő jegy, vagy átvételi elismervény) A rongált, hibás csomagokat nem vesszük át visszaküldjük a szállítóval Ha kevesebb a csomag felírjuk az Átvételi elismervényre / Ételkísérő jegyre Ha a Szállító nem időben érkezett felírni az Átvételi elismervényre/Ételkísérő jegyre (+/- 30 perc megengedett) ….és intézkedni kezdünk…

….és intézkedni kezdünk… Szavatossági problémák észlelése, kezelése …ha nincs ott a Szállító….(ételosztásnál) Ha a problémát az ételcsomag kiosztásakor, átvétel után észleljük, mert akkor látjuk, hogy… Ügyfelek jelzi, hogy savanyú, büdös az étel Munkatárs tapasztalja az ételosztásnál, hogy az étel állaga nem megfelelő ….és intézkedni kezdünk…

Szavatossági problémák észlelése esetén az Intézkedés… Telefonálni a szolgáltató kapcsolattartójának… Hiba szóbeli jelzése Megoldás kérése Feljegyzés a szavatossági kifogásról c. dokumentum töltése Küldeni Szolgáltatónak, Programfelelősnek, Kiemelt projektnek Programfelelős értesítése telefonon

Feljegyzés szavatossági kifogástól Kifogás tartalma, ha… Átadás-átvétel során derül ki a hiba: beírható, hogy Lsd átadás-átvételi elismervény tartalma Átadás-átvételt követően, akkor megjelölni a szavatossági kifogást (étel állaga a csomag felbontását követően…stb) Feljegyzés szavatossági kifogástól Előre kitölthető cella a… „megvalósítási telephely címe” Étel fajtája: Előre csomagolt / badellás A nyomtatvány használható arra is, ha… Az Átadás-átvétel során kell szavatossági kifogással élni Az átvételt követően (pl. az ételosztás alkalmával) felfedezett hiba kapcsán kell szavatossági kifogással élni Csak olyan szociális munkás, munkatárs töltheti ki a feljegyzést, aki megbízott az átadás-átvétel eljáráskörével. Kifogásolt termék beazonosítása: Átvétel ideje: dátuma annak, amikor az átvétel megtörtént és a vonatkozó átvételi elismervény elkészült Szállítólevél azonosítószáma: a vonatkozó átadás-átvételi elismervényre is beírt szállítólevél azonosítószáma Hiba észlelésének időpontja és módja: Átadás átvételkor (lsd Átvétel ideje) Pl. Ételosztáskor – dátum beírása Hiba bejelentésének időpontja, észlelés dátumával megegyező Hiba bejelentésének módja, telefonos kapcsolatfelvétel programfelelőssel, aki egyeztet a Szolgáltatóval

Intézkedési tervek szavatossági kifogás esetén

Panaszjelzés folyamatának összefoglalása Szolgáltatói kontaktszemélyek Ételcsomag átadás átvétel Ételcsomag vizsgálata - Számolni - Csomagolást vizsgálni Probléma észlelése - Átvételkor (ott van a szállító) Kifolyt, hibása csomagolású ételt NEM VESZÜNK át!!! Visszaküldjük a szállítóval. Feljegyezzük az ételkísérő jegyre/átvételi elismervényre - Átvétel után (nincs ott a szállító) Pl.: Ételosztáskor Probléma jelzése (AZONNAL) Telefonon és Írásban (Feljegyzés szavatossági kifogásról c. dok) (szolgáltatónak , programfelelősnek, kiemelt projektnek) Szolgáltató kontaktja (Junior Zrt.): Nagy Balázs Telefonon: +36-70-318-88-45 E-mail cím: nagy.balazs@junior-zrt.hu

II. Témakör Adatszolgáltatás Témakörei, Dokumentációja, Érkeztetése,

II. Témakör Adatszolgáltatás témakörei: 1. Igénybevétel Átvett ételcsomagok Étkezések száma = Kiosztott ételcsomagok száma 2. Célcsoport sajátosságai 3. Élelmiszersegélyben részesülő személyek száma

Adatszolgáltatás Igénybevétel Célja: Az étkezések = étkező hajléktalan ember = kiosztott ételadagok száma napi szintű mérése. Felelőse: Telephely szociális munkása, aki hetente tölti és küldi a táblázatot a Programfelelős felé, aki hetente kapja (nyomtatja, aláírattatja) és tovább küldi Formája: Excel munkafüzet/táblázat, ebből nyomtatható adatlap. Rögzítés időpontja: Minden hét utolsó munkanapja, a hét utolsó ételosztásának napja Adatok beküldésének módja és ideje: Elektronikusan az Excel munkafüzet, és a scannelt aláírt példány : Heti rendszerességű. Az adatrögzítést követő hét első munkanapja. Postai úton a hónapra vonatkozó 4 db aláírt pecsételt adatlap: A hónap utolsó ételosztásának napját követő hónap első munkanapja.

Adatszolgáltatás „Igénybevlétel” javasolt módja Igenybevetel_heti xls fájl használata Fájlnév kért elnevezése: Igenybevetel_heti_001_201645(az év és az adatszolgáltatás hetének száma) Javasolt a munkafüzetet alapsablonként is menteni, és a heti adatszolgáltatást követően MENTÉS MÁSKÉNT opcióval külön lementeni. A szállítás napjára írjuk az érkező adagszámot Kiosztott ételadag száma = Étkezések számával. Rögzítése naponta szükséges. Heti összesítés: Automatikusan summázza a cellákba beírt számadatokat. Alkalmazási infó: Az excel használata, adatgyűjtés és adatszolgáltatás módja került leírásra

Adatszolgáltatás Célcsoporti specialitások Célja: Célcsoport sajátosságainak mintavételi napon történő, becslés alapú mérése. Felelőse: Programfelelős, aki a hónap utolsó ételosztásának napján vagy legkésőbb az adatok beküldésének napján összesíti az információkat. Formája: Excel munkafüzet (több munkalapból álló), nyomtatható adatlap. Rögzítés időpontja: Mintavétel napja az adott hónap utolsó ételosztásának napja. Adatok beküldése: Havi rendszerességű. A hónap utolsó ételosztásának napját követő hónap első munkanapja. Beküldés módja: Elektronikus (scannelt aláírt adatlapformában és excel adattábla) és Postai úton

Adatszolgáltatás Célcsoporti specialitások Szolgáltató telephely(1-14) munkalapok cellái szerinti adatokat töltik a megvalósító telephely munkatársai (javasolt külön excelben, hogy az alap munkafüzet ne sérüljön). Azokat a programfelelős összesíti az adott munkafüzet Szolgáltató telephely munkalapokon. A beírt adatok összesítve generálódnak a Celcsoporti_specialitasok FŐ munkalapon Celcsoporti_specialitasok munkalap G és H oszlopaiba számokat kérjük NE írjanak be. Az adatok automatikusan generálódnak Celcsoporti_specialitasok_szervezet.xls fájl Fájl kért elnevezése: Celcsoporti_specialitasok_001_20161215 (az év /hónap/ és a mintavétel napja) Javasolt a munkafüzetet alapsablonként is menteni, és a havi adatszolgáltatást követően MENTÉS MÁSKÉNT opcióval külön lementeni. Celcsoporti_specialitasok munkalap a fő tábla. Ebbe automatikusan generálódnak a számadatok a Szolgáltatási telephely munkalapokra beírt adatok alapján. Ez a munkalap a nyomtatható, aláírható, scannelhető Alkalmazási infó: Az excel használata, adatgyűjtés és adatszolgáltatás módja került leírásra

Adatszolgáltatás Célcsoporti specialitások – Szolgáltató telephelyek Szolgáltató telephely munkalap F oszlop vonatkozó celláiba beírhatók a programfelelős által a telephelyekről beérkezett adatok. A Szolgáltató telephely munkalap egy segédtábla. A programfelelős havonta ide írja be a telephelyekről beérkezett adatokat. Minden Szolgáltató telephely munkalap külön megvalósító helyet jelöl. Ha a megvalósító szervezetnek 5 telephelye vesz részt a programban, akkor havonta 5 segédtáblában kerülnek rögzítésre az adatok

Adatszolgáltatás Igénybe vevők számának mérése Célja: Az élelmiszersegélyben részesülő hajléktalan személyek számának mérése. Felelőse: Programfelelős, aki a hét utolsó ételosztásának napján vagy legkésőbb az adatok beküldésének napján összesíti az információkat. Formája: Excel munkafüzet Rögzítés időpontja: A hét minden ételosztásának napja. Adatok beküldése: Heti rendszerességgel. A hét utolsó ételosztásának napját követő hét első munkanapja. Beküldés módja: CSAK Elektronikus. Az aktuális excel munkafüzet e-mailes elküldése.

Adatszolgáltatás Igénybe vevők számának mérése Adatrögzítés javasolt alapja (a szervezetek igényei szerint): Mindenhol van napi igénybevételi lista vezetése KENYSZI-ből lehívható riport vagy Saját adatbázis, exportálható igénybevételi listákkal Saját nyilvántartás (akár kézzel vezetett excel) Az ebből nyert napi névsorokat érdemes az ételosztás igénybevételére leszűrni, és a kért formában összesíteni. Igenybevevok_egyeni.xls fájl Fájlnév kért elnevezése: Igenybevevok_egyeni_001_201701 (az év / az adatokra vonatkozó naptár szerinti hét száma) Javasolt a munkafüzetet alapsablonként is menteni, és a heti adatszolgáltatást követően MENTÉS MÁSKÉNT opcióval külön lementeni.

Adatszolgáltatás Igénybe vevők számának mérése „Szolgáltatás napja” oszlopok (A-B-C) esetén: Elég az egyik dátum sort kitölteni Pl.: A9-B9-C9 (2017 01 02) az aktuális ételosztás napján. Új ételosztási nap esetén új dátum sor kitöltése szükséges Adatszolgáltatás Igénybe vevők számának mérése „Szolgáltatás helyszíne” cellákban kerül rögzítésre a megvalósítás telephely címe „Születési év.hónap.nap „ cellák töltése: Pont-tal elválasztott számok beírásával tölthető ki. Pl.: 1955.05.05 „Név” cella kitöltése: A személyt igazoló okiratban leírt módon kerül rögzítésre. Pl.: Dr. Próbáné Stencil Aranka Próba-Stencil Aranka „Sorszám” oszlopokat nem kell kitölteni

Adatszolgáltatás beküldése összesítése

Köszönöm a figyelmet! Szücs- Varsányi Nóra Szakmai koordinátor - monitorozó varsanyi.nora@rsztop.org