A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
A hálózattá alakulás útján
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
A nevelési-oktatási program előzményei
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.

Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Az OFI szerepe és feladatai a pedagógusok szakmai munkájának támogatásában Kerber Zoltán szakmai vezető Budapest, április 8. TÁMOP Nyitókonferencia.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Barcsák Marianna - KPSZTI
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Barcsák Marianna KPSZTI
főosztályvezető-helyettes
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Előadás másolata:

A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása EFOP 3.2.6.

MEGVALÓSÍTÓK Magyar Képzőművészeti Egyetem ÖT EGYETEM KONZORCIUMA: Magyar Képzőművészeti Egyetem Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Magyar Táncművészeti Főiskola Színház- és Filmművészeti Egyetem Moholy-Nagy Művészeti Egyetem

ALAP- ÉS KÖZÉPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSBAN MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSEK MEGVALÓSÍTÁSA meglévő nemzetközi és hazai gyakorlatok felkutatása, tapasztalatok megismerése, összegyűjtése, a pedagógiai gyakorlatban alkalmazható, eredményes művészetoktatási módszerek, szakmódszertani dokumentumok kidolgozása azok folyamatos fejlesztése a megvalósítás során felmerülő fejlesztési helyzetek, visszacsatolások alapján

ALAP- ÉS KÖZÉPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSBAN MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSEK MEGVALÓSÍTÁSA művészeti képességfejlesztő nevelési-oktatási programok fejlesztése szakmai tananyagok fejlesztése a kidolgozott nevelési-oktatási programok és tananyagok szakmai módszertani segédleteinek fejlesztése

ALAP- ÉS KÖZÉPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSBAN MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSEK MEGVALÓSÍTÁSA a kidolgozott új képzési módszertani fejlesztések pilotszerű kipróbálása a kidolgozott új képzési módszertani fejlesztések alkalmazásának támogatása a mindennapi pedagógiai munkában, értékelése, felülvizsgálata és visszacsatolása Tananyag és módszertani adatbázis létrehozása

ALAP- ÉS KÖZÉPFOKÚ MŰVÉSZETOKTATÁSBAN MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSEK MEGVALÓSÍTÁSA tanórán kívüli programok kidolgozása, kiemelten képességfejlesztő programok, felzárkóztató tehetséggondozó programok, programcsomagok kidolgozása intézményen belüli és kívüli programokra, szakmai napok szervezése, műhelymunka, workshop

PEDAGÓGUSOK FELKÉSZÍTÉSE új pedagógus továbbképzések akkreditálása a pedagógusok akkreditált képzése az új módszertan alkalmazásának támogatására a programba bevont pedagógusjelöltek, pedagógiai munkát segítők és önkéntes feladatvégzők felkészítése

PROGRAMOK SZERVEZÉSE, LEBONYOLÍTÁSUK TÁMOGATÁSA az alapfokú művészetoktatáshoz való hozzáférés elősegítése tanórai és tanórán kívüli foglalkozások (pl.: téma hetek, projekt hetek, szakmai tematikus táborok) megvalósítása, a művészetpedagógiai munkát támogató koncert, kiállítás, előadás szervezése és lebonyolítása

HÁLÓZATOSODÁS TÁMOGATÁSA regionális hatókörű bázis iskolák hálózatának fejlesztése és működtetése a bázis iskolák hálózatának megerősítését szolgáló szakmai rendezvények megszervezése és lebonyolítása 400 intézmény bevonása a módszertani fejlesztésekbe, és hálózati együttműködésbe

MŰVÉSZETI ESZKÖZTÁR FELMÉRÉSE a mindennapi művészeti nevelés-oktatásban használt eszköztár felülvizsgálata javaslatcsomag kidolgozása a művészeti nevelés- oktatás eszköztárának fejlesztésére hatékony forráselosztás támogatása

EFOP 3.2.6. KÖSZÖNÖM A FIGYELMET