A év értékelése és a év újdonságai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
Budapest, október 26. MLSZ Játékvezetői Bizottság.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
GINOP / „Út a munkaerőpiacra" GINOP Ifjúsági Garancia program A Veszprém Megyei Kormányhivatal részprojektjei 2016.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
2015.május-június érettségi vizsga eredményei 2015.augusztus 28.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Szabadulás előtt megváltozunk? Mentori tapasztalatok Nagy Kornél október 11.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
A szakiskolák aktuális problémái
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
A szerkezetátalakítási programban bekövetkezett változások
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Országos Felnőttképzési Tanévnyitó Debrecen
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
HHR.
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
A POSTAPARTNER munkaerő-piaci program
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Merre tovább a középiskola után?
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
A modern hőközpontok jelentősége a távfűtésben Kovács Lajos ügyvezető
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
KRÉTA-ESL Bemutató.
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Előadás másolata:

A 2016. év értékelése és a 2017. év újdonságai Alföldi István, NJSZT ügyvezető igazgató

ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma Az ECDL hazai adatai Az összes kiadott vizsgakártya*: 489.557 Az összes kiadott bizonyítvány*: 339.766 2016-ban csatlakozottak száma: 11.396 2016-ban bizonyítványt szereztek: 9.395 * 2017.03.27-én aktuális számok ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

Az ECDL nemzetközi adatai ECDL TOP 10 – a regisztrált hallgatók száma alapján 2016 ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

Az ECDL nemzetközi adatai ECDL TOP 10 – a regisztrált hallgatók lélekszámhoz viszonyított száma alapján 2016 ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

ECDL vizsgaközpontok 2016-ban Vizsgaközpontok száma: 281 ebből KLIK: 59 SZC: 84 Több vizsgaközpont pénzügyi probléma, minőségi probléma, esetleg motiváció hiánya miatt szünetelteti tevékenységét. ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

ECDL vizsgaközpontok minőségellenőrzése 2016-ban 125 112 12 1 vizsgaközpont látogatás megfelelt részben megfelelt nem felelt meg ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

2017 fő irányai GINOP 6.1.2 kiemelt projekt IKT pedagógusoknak – új ECDL modul Megújuló IT biztonság tananyag 2017 fő irányai

A digitális szakadék csökkentésére: GINOP 6.1.2 kiemelt projekt A digitális szakadék csökkentésére: ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

IKER 1-2 a digitális szakadék csökkentésére GINOP 6.1.2 kiemelt projekt IKER 1-2 a digitális szakadék csökkentésére 2016 végétől 2x35 órás képzések 70.000 Ft/fő támogatás hátrányos helyzetűeknek szól, Budapest és Pest megye kivételével 100.000 fő 2017 végéig ECDL mentesség adható ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma GINOP 6.1.2 kiemelt projekt ADMINET felkészítve a GINOP típusú kártyák kezelésére Kedvezményes, 5500 FT-os áron rendelhető Már közel 100 GINOP típusú kártyarendelés történt ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma GINOP 6.1.2 kiemelt projekt NJSZT – KIFÜ + NSZFH folyamatos kapcsolattartás az intézmények között életkori határ mentorok ---------------------- Teendőink: kapcsolattartás a lebonyolítást végző szervekkel, területi felelősök, marketing ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

IKT pedagógusoknak – új modul PILOT 2016 szeptemberében 4 hazai helyszínen 66 vizsgázóval Ingyenes tananyag – letölthető az njszt.hu-ról (2600 letöltés) Képzők képzése 48 VKP-ból 64 fő Folyamatosan keressük a lehetőségeket, hogy a pedagógusok lehetőleg térítésmentesen tudjanak tanfolyamon részt venni és/vagy vizsgázni ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

Infotanár Mentor Program A program célja, hogy a közoktatásban dolgozó informatikatanárokat össze- kapcsolja az informatikai cégekkel és ezáltal lehetőséget biztosítson számukra, hogy valós piaci szereplőktől kapjanak első kézből jövő információkat a kurrens és tanítandó technológiákról, illetve a versenyszféra működéséről. Cél, hogy legyen minden informatika tanárnak egy piacon működő céges mentora! Legyen közvetlen kapcsolat az utánpótlást kereső cégek és az oktatás között! https://itmp.hu/ ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

Megújuló IT biztonság tananyag Nemzeti Kibervédelmi Intézettel közös munka Nyárra megújuló tananyag Korszerű ismeretek Szemléletes példák Közszolgálati képzésre is alkalmas ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

Meglévő modulok frissítése a beérkező észrevételek alapján folyamatosan frissítjük és javítjuk a példatár feladatait ECDL vizsgaközpontok XIX. Országos Fóruma

ECDL vizsgaközpontok XVIII. Országos Fóruma „Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az eredmény más legyen.” Albert Einsten ECDL vizsgaközpontok XVIII. Országos Fóruma