GTSZK Nagy Enikő mentortanár. TÁMOP-4.2.2/B-10/ Záró Konferencia DUNAÚJVÁROSI FŐISKOLA GAZDÁLKODÁSTUDOMÁNYI SZAKMAI KOLLÉGIUM.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Rendőrségi Oktatási és Kiképző Központ Polgári Válságkezelési Alosztály Felkészítés a rendőri békefenntartó tevékenységre ENSZ BÉKEFENNTARTÁS REFORMJA.
Advertisements

Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Dr. Dávid Lóránt Dénes, dékán.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Gulyás Ágnes Pályázati Központ Nemzetközi lehetőségek.
Nagy Ferenc Vállalkozási tanácsadó november 30.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
Készítette: Gondos Borbála
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
„Tudás – Érték – Tapasztalat integrációs program” TÁMOP A-11/ Nyitókonferencia Február 23.
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
Záró konferencia Dósáné Pap Györgyi HASIT 4. alprojekt Hallgatói motiváció erősítése.
A VÁROSRÉGIÓ DEFINIÁLÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI Horváth Sarolta Noémi Ph.D. hallgató Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Közgazdaságtani és Gazdaságfejlesztési.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
Mindent a „Vállalkozások komplex infokommunikációs és mobilfejlesztéseinek támogatása” című pályázati kiírásról.
TÁMOP / Képzésfejlesztés ma és holnap EU-s forrásból a KIH-ben.
Szekszárd, október 8.. Tagintézmény Szekszárdi SZC Magyar László Szakképző Iskolája Dunaföldvár Szekszárdi SZC Esterházy Miklós Szakképző Iskolája,
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Innovatív értékesítési lehetőség a mezőgazdasági vállalkozók számára.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
Dr. Varga Anita GTSZK, főiskolai docens Összegző Értékelés Október 15.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
Beszerzési specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Kassa A KRÜH kassai irodájának székhelye a város belvárosában a Csáky-Dessewffy Palotában található, valamint az irodamegnyitó december 12-én.
Csongrád Megyei Önkormányzat Gyarmati Zoltán
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Projektmenedzsment kompetenciák - hagyományos és agilis megközelítés
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea
Gyártástámogatás integrált vállalatirányítási rendszerben
A hazai gépjárművezető-képzés elméleti oktatásának közlekedésbiztonsági elemzése és hatása a kezdő gépjárművezetőkre Kiss Diána Sarolta Prof. Dr. Holló.
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
GÉIK, Informatikai Intézet
Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
A szakképzési rendszer modellje
A projektek jelentősége a Műegyetemen
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
A gazdasági növekedés hosszú távú előrejelzése.
„Adjunk esélyt mindenkinek
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Európai Építésügyi Technológiai Platform és nemzeti platformjai 2007
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
SZTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tehetségnap június 29.
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
Köszöntjük kedves vendégeinket!
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
MAGUNKRÓL A szociális munka eszköztárával komplex, rendszerszemléletű segítő tevékenység a gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek sorsrendezése.
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

GTSZK Nagy Enikő mentortanár

TÁMOP-4.2.2/B-10/ Záró Konferencia DUNAÚJVÁROSI FŐISKOLA GAZDÁLKODÁSTUDOMÁNYI SZAKMAI KOLLÉGIUM Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

GTSZK megalakult a GTSZK Induló taglétszám 14 fő Jelenlegi létszám 30 fő Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

GTSZK Extracuriculáris képzések Időalapú verseny és versenyképesség menedzsment Válság válságkezelés a vállalatok szintjén Neoliberalizmus és a gyors válságkezelés Vállalati válság kezelése Új gazdaság, új üzleti modellek Vezetés eltéző Kultúrákban Zöld Logisztika Követésre méltó elődök Nemzetek Európája 8-15 fő/alkalmanként 30 fő Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

GTSZK Speciális szakmai képzések Személyes hatékonyság tréning Karriermenedzsment tréning Stresszkezelés tréning fő/alkalmanként 20 fő 7 szokás tréning Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

GTSZK Szakmai kirándulás Paksi Atomerőmű Nemzeti Bank Dunamenti erőmű Hotel Spa (Zalakaros) fő/alkalmanként Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

GTSZK Házi TDK Konferencia dolgozat/6 fő dolgozat/10 fő OTDK-ra 3 dolgozat/3 fő Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

GTSZK OTDK dolgozat/3 fő Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

GTSZK Tehetségnap ea/14 fő ea/22 fő minden szakkollégiumi tag Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

GTSZK Összegzés Létszám növekedés Növekvő aktivitás Sok szakmai program Szakmai ismeretek kiegészítése Kompetencia fejlesztés EU pályázati tapasztalat Dokumentált anyagok (képek) Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Köszönöm megtisztel ő figyelmüket! Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/