Forrásfeltárás, pályázatfigyelés a kistérségben Őriszentpéter, április 21. Gerölyné Kölkedi Éva NymE RPSZKK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

1 A közoktatás az Új Magyarország Fejlesztési Tervben Oktatási és Kulturális Minisztérium Hámoriné Váczy Zsuzsa szakmai főtanácsadó, osztályvezető 2007.
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
A hálózattá alakulás útján
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
A Grundtvig program: felnőttoktatási pályázatok a Tempus Közalapítvány kezelésében Várterész Flóra Budapest,
Uniós információ források
Területi együttműködés, hálózati tanulás
Tehetségpont létrehozása
Európai Uniós pályázatok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok December 8. Barák Anita.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
BEVEZETÉS. Magyarország között 15 operatív program megvalósításáért felelős Összesen mintegy 22,4 milliárd euró fejlesztési forrást tudunk felhasználni.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
A kereskedelmi és iparkamarák gazdaságszervező szerepének változása Pekó László.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely, május 8. Könyvtári partnerség a felsőoktatásban XIII. Vas Megyei Könyvtári Nap.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Programról.
Oktatásfejlesztés EU-s támogatással Bedő Ferenc Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Oktatásfejlesztés EU-s támogatással
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
A közművelődés infrastrukturális és tartalomfejlesztése Fórum: április 15.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A területi együttműködések fejlesztési lehetőségei Balázs Éva és Puskás Aurél TÁMOP Századi közoktatás – fejlesztés, koordináció.
Forrásteremtés, pályázatfigyelés, pályázati rendszerek Magyarországon.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
A Vas Megyei Önkormányzat Európai Uniós és hazai pályázatkezelési rendszere Készítette: Horváth Ádám oktatási, kulturális pályázati referens Vas Megyei.
Tempus Közalapítvány Balla Ágnes április 23.
Pályázatok megjelenése:
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Előadás másolata:

Forrásfeltárás, pályázatfigyelés a kistérségben Őriszentpéter, április 21. Gerölyné Kölkedi Éva NymE RPSZKK

A pályázatok célja, fajtái  forrásszerzés, forráskoordináció  innováció (tartalom + infrastruktúra, beruházás)  tehetséggondozás  szakmai továbbképzés, önképzés  Fajtái: forrásszerzők: uniós, alapítványi, hazai, civil, NKA, Mobilitás, közalapítványok, egyesületek innováció-teremtők: továbbképzések, gyermekeknek szólók, szakmai professziót növelők, stb.  Jellemzőik: stratégiához kötöttek, hosszabb távra tervezettek, egymásra épülnek, periodikusak, alapvetően az esélyegyenlőség előmozdítására épülnek, prioritási és horizontális tengelyeik vannak

A pályázatfigyelés szempontjai  a térségi, intézményi politika, hosszú távú terv figyelembevétele, stratégia alkotása  az országos, az uniós, a térségi pályázati tervek, stratégiák/politikák feltérképezése  keresés és folyamatos figyelés

A lehetőségek…  – Nemzeti Fejlesztési Ügynökség  – Pályázatfigyelő  - Nemzeti Erőforrásfejlesztési Minisztérium közoktatási és felsőoktatási pályázatai  hírlevelek

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

Pályázatfigyelő

Kormányportál - NEFMI

Tempus Közalapítvány

Hírlevelek  ben, regisztráció, feliratkozás után - PAFI  Pályázok – feliratkozás

Tematikus PAFI

Amiben segíteni tudunk… Tájékoztatás: pályázatfigyelés - összegyűjtve

Pályázatfigyelő a NymE RPSZKK honlapján acontent acontent

Pályázati segítségek, hozzáférések  road show-k, rendezvények, tájékoztatók (NFÜ Események rovata, megyei hirdetmények, stb.)  hírlevelek (NFÜ)  közlemények –nagyon fontos, folyamatos figyelés  GYIK – nagyon fontos, segítség események közlemények GYIK

Aktuális pályázatok - ÚMFT  TÁMOP /1-2 - Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése  TÁMOP /1 - Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás  TÁMOP Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének támogatása érdekében

Fontos hírek pályázatokról, lehetőségekről Fontos hírek

Köszönöm megtisztelő figyelmüket, boldog húsvétot kívánok!