2006/072007/ / / /11
Partnerségben Budapestért
Erőforrás megoszlása
Budapest city break csomagBudapest city break csomag 2=3 és 3=4 szállásdíjkedvezmény2=3 és 3=4 szállásdíjkedvezmény Ingyenes belépő valamely budapesti gyógyfürdőbe (Széchenyi, Rudas, Gellért)Ingyenes belépő valamely budapesti gyógyfürdőbe (Széchenyi, Rudas, Gellért) Egyéb kedvezményes turisztikai szolgáltatások:Egyéb kedvezményes turisztikai szolgáltatások: 2=3 Budapest Card (48h=72h)2=3 Budapest Card (48h=72h) + Sixt rent a car speciális BWI ajánlata + Legenda hajós városnézés 25% kedvezmény A TERMÉK: Budapest Winter Hot Pack
Kreatív koncepció partnerek visszajelzése:
Voucher minden Budapest Winter Invitation vendégnek Voucher minden Budapest Winter Invitation vendégnekpartnerekvisszajelzése: 00157
Célcsoport és célpiacok Expedia & Hotels.com Hotels.com MT Zrt. aktivitás
Disztribuciós csatornák
Költségvetés megoszlása az Expedia/Hotels.com piacokon
BWI microsite/ Expedia BWI microsite/ Hotels.com
További megjelenések az Expedia/Hotels.com oldalakon
Daily Telegraph Evening Standard Metro Times
BWI promo video
BWI az EuroSport.com oldalon Videobanner az EuroSport weboldalán, 1,1 millió elérés 2011 novemberben
Berlin Magyar Nagykövetség ablakainak matricázása 2 millió elérés
Financial Times BWI a Financial Times How to spend it magazinjában januárban és februárban
1 millió euró értékű promóciós tevékenység az Expedia/Hotels.com együttműködésével1 millió euró értékű promóciós tevékenység az Expedia/Hotels.com együttműködésével 50 % Expedia és Hotels.com felületeken 50 % Egyéb online media (passport hirdetések – az Expedia/Hotels.com látogatókat követik ) egyéb kiemelt megjelenés fő küldőpiacainkon:egyéb kiemelt megjelenés fő küldőpiacainkon: –Újsághirdetések UK piacon Metro National, Metro London, Times, Daily Telegraph, Guardian, Independent & I, Evening Standard –Eurosport.com –ThomasCook UK online –Finantial Times How to Spend it magazinban megjelenés –TV spot az osztrák RTL, Super RTL, RTL2 csatornán (összesen 60 alkalommal) Promóció 33%67%
Vendégéjszakák megoszlása kategóriák szerint
BWI vendégészakaszámok
Partnerek visszajelzései a BWI vendégek nemzetiségére vonatkozóan
Partnerek visszajelzései turisztikai szolgáltatások igénybevétele (fürdők, Budapest Kártya)
Partnerek visszajelzései preferált turisztikai szolgáltatások
Partnerek visszajelzései egyre több „visszatérő” csatlakozó
Partnerek visszajelzései Szívesen részt venne-e máskor is hasonló, külföldieknek szóló, kedvezményekkel járó, budapesti akcióban ?
Tervezés folyamatban…
Partnerségben Budapestért