2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
Eurosport Média ajánlat 2014.
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
A világ karnyújtásnyira van… Velencei-tó kártya - Live Guide
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
Takács Péter hírközlési fogyasztói jogok képviselője „World Wide Identity” konferencia A FOGYASZTÓI JOGOK KÉPVISELETÉBEN…
Magyar Turizmus ZRt. Újvári Ágnes nemzetközi igazgató Zánka február 22.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
HOSTWARE Beléptető.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
Marketingkommunikáció
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Marketing eszközrendszere
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Turisztikai kártyák Többféle probléma, sokszínű megoldás.
Page 1 Date 2007 Author Siemens Finance Zrt./Siemens Leasing Kft. Siemens Financial Services Siemens Financial Services Kisértékű eszköz finanszírozás.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Balaton régió turizmusában
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A kulturális turizmus trendjei és a
VÁNDORLÁS VANDROVKY WUNDERLUST.
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
MUISZ A MUISZ tevékenysége II. félév. Érdekvédelmi és lobbytevékenység :  Utazás Kiállítás – tárgyalások a Hungexpoval a kedvezőbb feltételek érdekében.
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Top 20 termékosztály – Február
Haszon rendezvények médiaajánlat
2/18/2018 Marketingterv Név.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Top 20 termékosztály – január
Irány Pécs! kártya.
Domjánné Dr. Nyizsalovszki Rita
Előadás másolata:

2006/072007/ / / /11

Partnerségben Budapestért

Erőforrás megoszlása

Budapest city break csomagBudapest city break csomag 2=3 és 3=4 szállásdíjkedvezmény2=3 és 3=4 szállásdíjkedvezmény Ingyenes belépő valamely budapesti gyógyfürdőbe (Széchenyi, Rudas, Gellért)Ingyenes belépő valamely budapesti gyógyfürdőbe (Széchenyi, Rudas, Gellért) Egyéb kedvezményes turisztikai szolgáltatások:Egyéb kedvezményes turisztikai szolgáltatások: 2=3 Budapest Card (48h=72h)2=3 Budapest Card (48h=72h) + Sixt rent a car speciális BWI ajánlata + Legenda hajós városnézés 25% kedvezmény A TERMÉK: Budapest Winter Hot Pack

Kreatív koncepció partnerek visszajelzése:

Voucher minden Budapest Winter Invitation vendégnek Voucher minden Budapest Winter Invitation vendégnekpartnerekvisszajelzése: 00157

Célcsoport és célpiacok Expedia & Hotels.com Hotels.com MT Zrt. aktivitás

Disztribuciós csatornák

Költségvetés megoszlása az Expedia/Hotels.com piacokon

BWI microsite/ Expedia BWI microsite/ Hotels.com

További megjelenések az Expedia/Hotels.com oldalakon

Daily Telegraph Evening Standard Metro Times

BWI promo video

BWI az EuroSport.com oldalon Videobanner az EuroSport weboldalán, 1,1 millió elérés 2011 novemberben

Berlin Magyar Nagykövetség ablakainak matricázása 2 millió elérés

Financial Times BWI a Financial Times How to spend it magazinjában januárban és februárban

1 millió euró értékű promóciós tevékenység az Expedia/Hotels.com együttműködésével1 millió euró értékű promóciós tevékenység az Expedia/Hotels.com együttműködésével 50 % Expedia és Hotels.com felületeken 50 % Egyéb online media (passport hirdetések – az Expedia/Hotels.com látogatókat követik ) egyéb kiemelt megjelenés fő küldőpiacainkon:egyéb kiemelt megjelenés fő küldőpiacainkon: –Újsághirdetések UK piacon Metro National, Metro London, Times, Daily Telegraph, Guardian, Independent & I, Evening Standard –Eurosport.com –ThomasCook UK online –Finantial Times How to Spend it magazinban megjelenés –TV spot az osztrák RTL, Super RTL, RTL2 csatornán (összesen 60 alkalommal) Promóció 33%67%

Vendégéjszakák megoszlása kategóriák szerint

BWI vendégészakaszámok

Partnerek visszajelzései a BWI vendégek nemzetiségére vonatkozóan

Partnerek visszajelzései turisztikai szolgáltatások igénybevétele (fürdők, Budapest Kártya)

Partnerek visszajelzései preferált turisztikai szolgáltatások

Partnerek visszajelzései egyre több „visszatérő” csatlakozó

Partnerek visszajelzései Szívesen részt venne-e máskor is hasonló, külföldieknek szóló, kedvezményekkel járó, budapesti akcióban ?

Tervezés folyamatban…

Partnerségben Budapestért