Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium 2400 Dunaújváros, Radnóti Miklós u. 6. Kompetenciafejlesztés a Lorántffy iskolában Marczona.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
A kerettantervek fejlesztése
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
A MÉCS munkája Vörösmarty Mihály Ipari Szakképző Iskola és Kollégium Hári Józsefné MÉCS vezető.
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely A kezdet: Pályáztunk az SZFP I. alábbi komponensei közül: A komponens – közismereti B komponens – szakmai C komponens – hátrányos helyzet D1,D2 komponens – minőségirányítás E nyelv F projekt – mérés –értékelés G pályaorientáció H informatika de nem nyertünk.

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely A folytatás: Újra pályáztunk az SZFP II. minden komponensére és Nyertünk!

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Megváltozott az életünk!!!!

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely 2007.

Mérés – értékelési projekt: Találkozás a Szakértőnkkel: Honfiné Csizmadia Valériával

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Kezdő kérdőív az intézményi mérési, értékelési kultúráról.

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Megalakult a Mérési – Értékelési – Csoport! Tagjaink: Vargáné Berencsi Ágnes-igazgatónő Jáger József - igazgatóhelyettes Sánta Tímea - matematika-fizika MÉCS vezető Farkas Ferenc – informatikus Hajnal Andrásné – segítő tag

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Megterveztük a munkát! Feladatlapokat készítettünk a tanulóink mérésére a Szakértőnk irányításával.

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Belső továbbképzést tartottunk: Feladatlapok készítésének módszertana Az item rendszer Az informatika eszközeinek alkalmazása

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Feladatlapok készültek, készülnek: Magyar Történelem Matematika Természetismeret Gyakorlat Német tantárgyakból.

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Továbbképzéseken vettünk részt: Tarjányiné Szabolcsi Zsuzsanna – gyakorlat Sánta Tímea – elméleti oktatás ( 30 órás tanfolyam )

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Belső továbbképzést tartottunk. Feladatlapjainkat javítottuk – kipróbáltuk Folyamatosan korrigáljuk. ( kisebb csoportokkal próbaméréseket végzünk )

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely A beérkező tanulók mérésére alkalmas egységes neveltségi szintfelmérőnk nincs, Osztályfőnökök egyénileg mérik.

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely A program pozitívumai: Fejlődött az iskolai mérés-értékelés kultúra Továbbképzéseken veszünk részt Módszertani anyagokhoz való hozzájutás A regionális konferenciákon való tapasztalatcsere Helyi mérőlapok, feladatlapok kidolgozása

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely A program negatívumai: Feszített tempó Kevés időkeret Sürgős feladatok a tanítás mellett Nincs központi, egységes feladatlap

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely ….a folytatás…. A helyi mérések rendszeressé váljanak,előre tervezett időpontokban. Bemeneti és kimeneti mérések végzése, és összehasonlítása.

Szakiskolai Fejlesztési Program II. Tiszabercel telephely Köszönöm a figyelmet!!!!!!!!