Tanár: Fodor Hilda Részt vevő osztályok: 5.b, 5.c, 6.b, 6.c, 7.d, 8.b és 8.c Digitális témahét 2016. április 04 – 08.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Az olvasástanítás módszere:
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
Miből tanítsak? A taneszköz-választás kérdései a 6-10 évesek nyelvoktatásában Kuti Zsuzsa Oktatási Minisztérium.
Animációk a Powerpoint-ban
Interaktív táblák Bevezetés.
PTE ÁOK Magatartástudományi Intézet
Komplex Instrukciós Program
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Napjaink háttértárolói
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
A holokauszt tanítása iskolámban
Tengeralattjáró győzelmi hírek elmaradása – kilövés
VI. Interaktív Tábla Konferencia
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Számítógép az oktatásban Készítette: Halász Rita Tanár- informatikatanár MA 2010/2011.
Angol nyelvi kompetencia
Matematika kompetenciaterület
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Környei László elnök HunDidac Szövetség EGER október 11.
PREZENTÁCIÓ KÉSZÍTÉS (előadás készítés) (bemutató készítés)
A tanulók tanulási stílusa és az oktatási módszerek közötti kapcsolat
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Az e-portfólió használati köre
E-learning Kovácspál Eszter.
Hasznos információk a kétszintű kémia érettségiről
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
„Egészségedre” témahét. „Egészségedre” témahét „Egészségedre” témahét.
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
Zrínyi Ilona Általános iskola
Mgr. Námesztovszki Zsolt GYAKORLÓ PEDAGÓGUSOK KÉPZÉSE AZ INTERAKTÍV TÁBLA HASZNÁLATÁRA (HARDVERISMERET) Szabadka, 2012.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
Gyermekvilág régen és ma
Iskolánkban az angol nyelv oktatása csoportbontásban történik már első osztálytól. Első osztálytól harmadik osztályig heti 2 órában, negyedik osztálytól.
4 TEAM 1. Theatre,Play – The Ugly Duckling - A rút kiskacsa 2. Puppet show - The shepherd who speaks the language of the animals Az állatok nyelvén beszélő.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
Projekt program Magyar-lengyel bábjáték Magyar-lengyel mesekönyv Magyar-lengyel képregény Magyar - lengyel színdarab + EMK TRAINING + LENGYEL.
Tájékoztató 10. osztályosoknak
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
Gyakorló óra 5/12.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
2015. október a osztály. TÉMANAP A TREFORTBAN Iskolánk 7. és 8. osztályos tanulói már harmadik éve vesznek részt az ELTE Trefort Ágoston Gyakorló.
Biztosan tapasztaltátok már, hogy manapság 2010-ben a számítógép elengedhetetlen az életben a tanulásban és a tanárok munkájában is. Nos mai beszámolóm.
DIGITÁLIS TÉMAHÉT ,,HŐS KERESTETIK” 5. d.
Felső tagozatos tanárok képzése
SZMK Értekezlet május 9..
Hasznos tanácsok kedvenc témádból készítendő ppt elkészítéséhez
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Kedvenc prezentáció készítő szoftverem
folytatott bibliográfia elemzéséről
Nemzeti Köznevelési Portál
Pecha Kucha prezentáció
A digitális kompetencia fejlesztése
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
Iskolai szabályok – harmadik osztály
Üdv, tanulók! Tanár neve.
3. osztályban.
„Tanulni, tanulni, tanulni!” Vlagyimir Iljics Lenin
Előadás másolata:

Tanár: Fodor Hilda Részt vevő osztályok: 5.b, 5.c, 6.b, 6.c, 7.d, 8.b és 8.c Digitális témahét április 04 – 08.

A 6.b osztályosok a sajátkészítésű társasjátékaikkal játszanak történelemórán Az 5.c interaktív osztálytermének egy része az általam készített játékokkal (memória, akasztófa, párkereső …

Vázlat az 5. osztályosoknak Vázlat az 5. osztályosoknak programmal készítve Egy „kézi” segédeszköz az első lépésekhez Tanulók munkában

A felülete a jelenlegi tesztjeimmelwww.redmenta.hu

A lovagok világa Feladat: A tankönyv szövegének átolvasása után készítsetek egy képzeletbeli újságcikket egy lovagi tornáról! Mutassátok be a szereplőket, az eseményeket! Adjatok címet is a cikknek! MIND A HÁROM UGYANAZ! :.-!----!.-..!---!...-!.-!--.!---!-.- !----!...-!..!.-..!-----!--.!.-!:..-.!.!.-..!.-!-..!.-!-! !---- !:.-!----!-!.-!-.!-.-! !-.!-.--!...-!----!...!--..! !...- !.!--.!------!-.!.!-.-!----!-----!-!- --!.-..!...-!.-!...!-----!...!.-!---- !..-!-!-----!-.!----!-.-!------!...!- -..! !-!...!.!-!.!-.-!----!.!--.!-.--!----!-.-!------!.--.!--..!.!.-..!.!-!-...!.!.-..!..!----! !.---!...!-----!--.!-.-.!..!-.-!-.- !.!-!----!.!--.!-.--!----!.-..!--- !...-!.-!--.!..!----!-!---!.-.!-.!---- -!.-.! !.-..! !---- !:--!..-!-!.-!...!...!-----!-!---!-.- !----!-...!.!----!.-!----!...!--..!.!.-.!.!.--.!.-..! !-.- !.!-! !----!.-!--..!---- !.!...!.!--!------!-.!-.--!.!-.-!.!- ! !----!:.-!-..!.---!.-!-!- --!-.-!----!-.-.! !--!.!-!---- !..!...!----!.-!----!-.-.!..!-.-!-.-!-.!.!-.-! ! Ez a program egy régi tanítványom, Kiss Dániel munkája!

A Digitális témahét keretében a történelem óráimon arra helyeztem a fő hangsúlyt, hogy hogyan tudnám a hagyományos módszereket számítógéppel támogatni, esetenként helyettesíteni. Párba állítottam -a hagyományos társasjáték-készítést a learningapps.org oldal kínálta lehetőségekkel -az általam nagyon fontosnak tartott gondolattérképek elkészítését manuális módszerrel és a popplet.com oldal használatával - a hagyományos óra eleji írásbeli feleleteket és a redmenta.hu által kínált tesztírási lehetőséget - a csoportok az utasításaikat már nem csak szóban vagy írásban kapták meg, hanem kódolva is a és egy régi tanítványom, Kiss Dániel által készített program segítségévelhttp://hu.qr-code-generator.com - a szabadon választott téma előadását plakátokkal illetve Power pointtal támogatva. Végső következtetésként megállapítottuk, hogy mindegyiknek számtalan előnye és hátránya is van. És hogy ki melyiket részesíti előnyben? Azt a hely, az idő és a lehetőségek függvényében ki-ki maga dönti el. A lényeg, hogy van miből választani! És természetesen a továbbiakban is élni fogok a lehetőséggel, fokozatosan építem be minden osztályom tanításába a különböző digitális programokat.