Tanár: Fodor Hilda Részt vevő osztályok: 5.b, 5.c, 6.b, 6.c, 7.d, 8.b és 8.c Digitális témahét április 04 – 08.
A 6.b osztályosok a sajátkészítésű társasjátékaikkal játszanak történelemórán Az 5.c interaktív osztálytermének egy része az általam készített játékokkal (memória, akasztófa, párkereső …
Vázlat az 5. osztályosoknak Vázlat az 5. osztályosoknak programmal készítve Egy „kézi” segédeszköz az első lépésekhez Tanulók munkában
A felülete a jelenlegi tesztjeimmelwww.redmenta.hu
A lovagok világa Feladat: A tankönyv szövegének átolvasása után készítsetek egy képzeletbeli újságcikket egy lovagi tornáról! Mutassátok be a szereplőket, az eseményeket! Adjatok címet is a cikknek! MIND A HÁROM UGYANAZ! :.-!----!.-..!---!...-!.-!--.!---!-.- !----!...-!..!.-..!-----!--.!.-!:..-.!.!.-..!.-!-..!.-!-! !---- !:.-!----!-!.-!-.!-.-! !-.!-.--!...-!----!...!--..! !...- !.!--.!------!-.!.!-.-!----!-----!-!- --!.-..!...-!.-!...!-----!...!.-!---- !..-!-!-----!-.!----!-.-!------!...!- -..! !-!...!.!-!.!-.-!----!.!--.!-.--!----!-.-!------!.--.!--..!.!.-..!.!-!-...!.!.-..!..!----! !.---!...!-----!--.!-.-.!..!-.-!-.- !.!-!----!.!--.!-.--!----!.-..!--- !...-!.-!--.!..!----!-!---!.-.!-.!---- -!.-.! !.-..! !---- !:--!..-!-!.-!...!...!-----!-!---!-.- !----!-...!.!----!.-!----!...!--..!.!.-.!.!.--.!.-..! !-.- !.!-! !----!.-!--..!---- !.!...!.!--!------!-.!-.--!.!-.-!.!- ! !----!:.-!-..!.---!.-!-!- --!-.-!----!-.-.! !--!.!-!---- !..!...!----!.-!----!-.-.!..!-.-!-.-!-.!.!-.-! ! Ez a program egy régi tanítványom, Kiss Dániel munkája!
A Digitális témahét keretében a történelem óráimon arra helyeztem a fő hangsúlyt, hogy hogyan tudnám a hagyományos módszereket számítógéppel támogatni, esetenként helyettesíteni. Párba állítottam -a hagyományos társasjáték-készítést a learningapps.org oldal kínálta lehetőségekkel -az általam nagyon fontosnak tartott gondolattérképek elkészítését manuális módszerrel és a popplet.com oldal használatával - a hagyományos óra eleji írásbeli feleleteket és a redmenta.hu által kínált tesztírási lehetőséget - a csoportok az utasításaikat már nem csak szóban vagy írásban kapták meg, hanem kódolva is a és egy régi tanítványom, Kiss Dániel által készített program segítségévelhttp://hu.qr-code-generator.com - a szabadon választott téma előadását plakátokkal illetve Power pointtal támogatva. Végső következtetésként megállapítottuk, hogy mindegyiknek számtalan előnye és hátránya is van. És hogy ki melyiket részesíti előnyben? Azt a hely, az idő és a lehetőségek függvényében ki-ki maga dönti el. A lényeg, hogy van miből választani! És természetesen a továbbiakban is élni fogok a lehetőséggel, fokozatosan építem be minden osztályom tanításába a különböző digitális programokat.