Mint marketingkommunikációs eszköz A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

Szombathely turisztikai fejlesztése és a TDM Szombathely,
A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre, illetékessége és eljárása a villamosenergia-, földgáz-, víziközmű-, távhő- és hulladékgazdálkodási közszolgáltatás.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Természetbeni juttatások – egyes béren kívüli juttatások.
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME MÁRCIUS 17.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
INTERREG IIIA Szlovénia-Magyarország-Horvátország Szomszédsági Program A projekt a Szlovénia-Magyarország-Horvátország Szomszédsági Programban,
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A KAMAFIP szoftver alkalmazása Dr. Kárpáti László, CSc., MBA California Consulting Bt
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
Internet tudományos használata
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Migrációs válság: Dilemmák és válaszok
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Az „első lépés” TÁMOP
Zöldutas vidékfejlesztés faluközösségek részvételével
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
1Transzplantációs Alapítvány
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Life is game! But do not only play with a game!
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Az iskolai szervezet és fejlesztése
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
PIACORIENTÁLT - INNOVÁCIÓ
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Tájékoztató LGM_ak002 LGM_ak004 LGS_ak011.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
Előadás másolata:

mint marketingkommunikációs eszköz A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Neymar 68. a Forbes százas listán a legfiatalabb ( 21 ) millió USD/év Egyéni szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Egyéni szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Egyéni szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Egyéni szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Egyéni szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz 2013 október 3 éves üzlet El Classico /okt.26. A FOCI (a gól) élménye TV-ben, élőben, vagy játszva Mi kell a férfinak ? Csapat szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz legalább eddig millió EUR Mi kell a férfinak ? A FOCI (a gól) élménye TV-ben, élőben, vagy játszva Csapat szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz 2014-től 7 éves üzlet 559 millió USD!!! Mi kell a férfinak ? A FOCI (a gól) élménye TV-ben, élőben, vagy játszva Csapat szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz A tengerentúli televíziós jogok a következő 3 évre 3 milliárd USD, A Premier League Nagy–Britannia egyik legsikeresebb export terméke / REUTERS A FOCI (a gól) élménye TV-ben, élőben, vagy játszva

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz újabb 3 évre millió EUR/év Mi kell a férfinak ? A FOCI (a gól) élménye TV-ben, élőben, vagy játszva Esemény szponzoráció

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Világszintű nagy érdeklődés 4,2 milliárd néző Több mint 1 milliárd néző kb. 4 meccset megnéz szezononként Ezek fele Európán kívüli! Mi kell a férfinak ? A FOCI (a gól) élménye TV-ben, élőben, vagy játszva Esemény szponzoráció

Hazai vizeken.. A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Mi kell a férfinak ?

Referenciáink A sportszponzoráció Mi kell a férfinak ?

A sportszponzoráció Érzelmeket társít Megszemélyesít Közelebb hozza a márkát és a fogyasztót A jogtulajdonos közbenjáró, azaz médium A jogtulajdonos az optimális társítás miatt felerősíti az üzenetet A jogtulajdonos folytonosan emlékeztet a termékre

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz A BRAND legfőbb céljai a sportszponzorációval:  a tömegek ( „a FÉRFI”) elérése  a márka iránti bizalom építése  párbeszéd a fogyasztóval  a márkaértéek összekapcsolása A BRAND A FÉRFIAK, a jogtulajdonos közvetlenül és a médián keresztül elért KÖZÖNSÉGE A JOGTULAJDONOS

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Mi kell a férfinak ? MELYIK jogtulajdonos közönsége fedi az én FÉRFI célcsoportomat? van tisztában közönségével? van kapcsolatban közönségével? jegyei, értékei társíthatóak a brandemhez? felkészült és képes partneri együttműködésre? megfelelő üzleti partner? Az ötlet, az első benyomás, csak a kezdet A stratégiai vagy taktikai döntéshez információ gyűjtés, tájékozódás, szakmai mérlegelés szükséges. A szakértői közreműködés segíthet ÜGYNÖKSÉG

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Lehetőségek tárházát nyitja meg egy jól előkészített szponzorációs szerződés Jogok vásárlásával Kommunikációs jog Szellemi alkotásokhoz megszerzett jogok (app, web site, blog, közösségi oldal, film, DVD, könyv, fotóalbum, TV vagy Rádió műsor) Közreműködések, rendelkezésre állások Aktivítások, promóciók Hospitality Saját események rendezése a jogtulajdonos értékeihez, helyszíneihez kapcsolódóan Reklámfelületek Merchandising Kereskedelmi partnerség Brandingelés, brand építés Fontos: A szponzoráció tervezett kommunikációja!

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz FTC-Újpest Duna TV, vasárnap délután a közvetítésbe több mint 1 millió néző kapcsolódott be a közönségaránya18-49 éves férfiak körében 17,3% A FOCI (a gól) élménye a TV-ben Mi kell a férfinak ?

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Magyar FOCI november 2. Miskolc, Diósgyőri Stadion, 11 EZER NÉZŐ DVTK – FTC A FOCI (a gól) élménye élőben Mi kell a férfinak ? Nehéz sorsú gyerekeknek gyűjt Egyszer mindenkinek kell látnia Miskolcon egy DVTK meccset Flashmob

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Mi kell a férfinak ? A FOCI (a gól) élménye játszva ​ Az amatőr, tömegsport, önszervezedő foci platformja Közép- Kelet Európára vonatkozó amatőr foci piac kutatás Már meglévő hazai szakmai kutatások​

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz barcelonai vizes vb 4,8 millió néző nézett bele hosszabb-rövidebb időre A Magyarország-Montenegró férfi vízilabda döntőt közel 1,5 millióan követték figyelemmel Mi kell a férfinak ? A sportSIKER élménye TV-ben vagy élőben

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz 5 napos ULTRAMARATONI OKTÓBER Egyéniben, Párban, Csapat, Társasági és Váltó verseny Félmaratoni, Maratoni, Ultramaratoni távok, Kolonics Emlékfutás, Kerékpár, Görkorcsolya és Kerekesszékes verseny Fair Play díj A sportSIKER élménye teljesítve Mi kell a férfinak ?

mint marketingkommunikációs eszköz Egy JÓ ÜGY Pl. ami jó a gyerekeknek Mi kell a férfinak ?

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz A NŐI SZÉPSÉG ÉLMÉNYE Mi kell a férfinak ?

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz A NŐI SZÉPSÉG ÉLMÉNYE Mariah Sarapova 22. a Forbes százas listán első a nők között Mi kell a férfinak ?

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz A NŐI SZÉPSÉG ÉLMÉNYE Mariah Sarapova millió USD/év Mi kell a férfinak ?

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Jakabos Zsuzsanna.. Mi kell a férfinak ? A NŐI SZÉPSÉG ÉLMÉNYE

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Mitől lesz sikeres marketing eszköz egy vállalat kezében a szponzoráció? - néhány alapelv - Azt vedd, ami kell, és használd is Nem érdemes olyan szponzorjogot megszerezni, amit a cég aztán nem fog használni. Még az egyeztetések megkezdése előtt érdemes a szponzorációs célokat minden vállalati érintettel egyeztetni. Légy következetes, légy emlékezetes..a kommunikáció akkor lehet a leghatékonyabb, ha következetesen jelenik meg a fogyasztó felé...fontos a visszaidézés, aminek kulcsa az egyszerűség és következetesség. Integrálni, integrálni, integrálni A szponzorációt igazán kihasználni csak a teljes kommunikációs eszköztáron keresztül lehet. Az integrált aktivitások kivitelezéséhez be kell vonni a különböző kommunikációs platformok érintettjeit, a vállalat munkatársaitól a reklámügynökségig. Andy Sutherden - Szponzorációs tízparancsolata nyomán

A sportszponzoráció mint marketingkommunikációs eszköz Köszönöm a Figyelmet! mint marketingkommunikációs eszköz Cserpes Fábián