Szekszárd, 2015. október 8.. Tagintézmény Szekszárdi SZC Magyar László Szakképző Iskolája Dunaföldvár Szekszárdi SZC Esterházy Miklós Szakképző Iskolája,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Emberformáló folyamatok Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
VÁLTOZÁSOK A SZAKKÉPZÉSBEN április 04. dr. Harangozó Ildikó Fejér Megyei Kormányhivatal Építésügyi, Hatósági, Oktatási és Törvényességi Felügyeleti.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A MAGYAR SZAKKÉPZÉSI RENDSZER ÁTALAKULÁSA Szegedi Szakképzési Centrum – A Jövőd itt kezdődik! |
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
AZ OEFI TÁMOP / SZÁMÚ ”EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI SZAKMAI HÁLÓZAT LÉTREHOZÁSA” CÍMŰ KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJE FELADATAI
Nagy Ferenc Vállalkozási tanácsadó november 30.
Bevándorlók társadalmi beilleszkedése európai politika – közép európai valóság Kováts András Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Sólyom Andrea Győr, október
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
„TE IS részese lehetsz” EQUAL konferencia Pécs, május 9. A Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ együttműködése a munkáltatókkal Dr. Brebán.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Záró konferencia Dósáné Pap Györgyi HASIT 4. alprojekt Hallgatói motiváció erősítése.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
„A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)” TÁMOP /1 program.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Európai Foglalkoztatási Stratégia június
A „Legyen jobb a gyerekeknek” Nemzeti Stratégia aktuális kérdései Magyarországi feladatok a „Szegénység és társadalmi kirekesztés elleni küzdelem Európai.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma Pályaválasztási tájékoztató 8. osztályos tanulók részére.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Szekszárdi kirándulás ,,Határtalanul”
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Az EGT és Norvég Alapok ( ) eddigi eredményei
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Pályaválasztási tanácsadás
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 6.
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Divat- és stílustervező szakképesítés
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Folyamatosan emelkedik a lakosság
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
Nagykanizsai Szakképzési Centrum
A Kecskeméti Szakképzési Centrum bemutatkozása
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Felhasználóképzés a kórházban
A gyermeki jogok érvényesítése
Felnőttképzés a közművelődésben
Rendkívüli felvételi eljárás
TRIGONOMETRIA Érettségi feladatok
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
626.Szakképző Iskola és Kollégium Készítette: Bíró Gáborné
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Lorem ipsum.
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
SOROZATOK Érettségi feladatok
Előadás másolata:

Szekszárd, október 8.

Tagintézmény Szekszárdi SZC Magyar László Szakképző Iskolája Dunaföldvár Szekszárdi SZC Esterházy Miklós Szakképző Iskolája, Speciális Szakiskolája és Kollégiuma Dombóvár Szekszárdi SZC Apáczai Csere János Szakközépiskolája és Kollégiuma Dombóvár Szekszárdi SZC Szent László Szakképző Iskolája és Kollégiuma Szekszárd Szekszárdi SZC Vendéglátó Szakképző Iskolája Szekszárd Szekszárdi SZC Bezerédj István Szakképző Iskolája Szekszárd Szekszárdi SZC Egészségügyi és Szociális Szakképző Iskolája Szekszárd Szekszárdi SZC Perczel Mór Szakképző Iskolája és Kollégiuma Bonyhád Szekszárdi SZC Vályi Péter Szakképző Iskolája Tamási Szekszárdi SZC I. István Szakképző Iskolája Paks

Kiemelt céljaink: a szakképző iskolákban a Tolna megyei munkaerőpiaci igényeihez igazított képzési struktúra rugalmas alakítása a Paksi Atomerőmű fejlesztésével kapcsolatos szakképzést érintő feladatok priorizálása, a felnőttoktatás és felnőttképzés területén is, a hazai és európai partnerkapcsolataiból következő előnyök kiaknázása a gyakorlati képzésének fejlesztése érdekében, a fiatalok foglalkoztatási esélyeinek növelése a fiatalok pályaválasztásának segítése az általános iskolákkal együttműködve