Helyi sípályából egész éves sportközpont 2013. június 7. Salgótarján PARK KOŠÚTKA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A vállalkozó szellem érvényesülése a hazai TDM rendszerben Dr Lőrincz Katalin Dr Raffay Ágnes.
Advertisements

Alberti Evangélikus Gyülekezet Vendégháza
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Aruba Instant Workshop Vállalati bemutató Leading provider of secure mobility for the enterprise Aruba MOVE Architecture Industry’s most secure WLAN.
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Idegenforgalmi fejlesztési lehetőségek Pozsony környékén
Kerékpáros Magyarország Program Bringázz a Munkába Kerékpárosbarát Település szeptember 16.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Nyitott kert az EASTART Galériában PROGRAM BEMUTATÁS – ZÖLD FORRÁS REGIORIS KÖZHASZNÚ EGYESÜLET Lipcsei Ágnes – elnök Nyíregyháza, január.
TDM Szakmai Nap november 21.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Itthon otthon van Belföldi turisztikai kedvezménykártya
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Budapest turisztikai Marketingje
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Diákok Közösségi Szolgálata Az Országos Polgárőr Szövetség Programja Fogadó szervezet: ZALA MEGYEI POLGÁRŐR SZÖVETSÉG ÉS TAGEGYESÜLETEI Megyei koordinátor:
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
A nemzeti hálózat ma 1887 működő végpont 1430 kiképzett eTanácsadó 19 megyei központ.
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL: NAGYVÁROSOK KREATÍV FEJLESZTÉSE LUKOVICH TAMÁS, PhD.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Balaton régió turizmusában
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
A kulturális turizmus trendjei és a
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Kerékpáros turizmus a szlovák-magyar határ mentén
Kassa megye marketing tevékenysége az idegenforgalomban.
Tiszafüredi Halas Napok
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
Az Anthropolis Egyesület
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
Magunk Kenyerén Helyi Gazdaságfejlesztési Program Alsómocsoládon
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Bodrogolaszi község turizmusfejlesztése Kérdőív a fejlesztés koncepciójának összeállításához értékelés.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Turisztikai klaszter Háromszéken (Székelyföldön) Szabó Tibor, elnök Háromszéki Panziók Egyesülete Sepsiszentgyörgy, december 10.
Ahogy én látom a helyi turizmust Radics Vendégház Máza
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Baloldali, liberális pártok 2016 elején Reiner Roland
dr. Kovács László főtitkár
Szabadics zoltán, alapító június 14 Kamarák háza, zalaegerszeg
Vendéglátás egyszerűen és praktikusan
Irány Pécs! kártya.
Együtt a természetben Révész Máriusz
Előadás másolata:

Helyi sípályából egész éves sportközpont június 7. Salgótarján PARK KOŠÚTKA

TÖRTÉNET: A síterep megalapítása A panzió megépítése A tiroli csúszópálya - Zip Wire átadása PARK KOŠÚTKA koncepció PARK KOŠÚTKA

2007 – A síterep megalakul Főbb beruházások: Tatrapoma H sílift, Hóágyúzás, Multifunkciós épület alapjai Főbb hozadékok: A Košútka név ismerté válik években a környékbeli síelők számának emelkedése PARK KOŠÚTKA

2010 Elkészül a panzió A panzió új, ismeretlen vendégkört hoz – új célcsoport Családok, sítúrák – a síterep elsősorban őket vonzza Speciális csomagajánlatok a panzió vendégei részére KONFLIKTUS! Szállóvendégek érdekei vs. egynapos síelők PARK KOŠÚTKA

Felmerülő üzemeltetési probléma Egy panzió a síterepen Mi legyen vele a síszezonon kívül? Nyári üzemeltetési költségek: Sípályák 0 A panzió üzemen kívül is jelentős üzemeltetési költséget produkál. PARK KOŠÚTKA

A panzió és étterem Télen - kiszolgálja a síelőket. Nyáron - ? Miért jönnek hozzánk nyáron vendégek? Mit tudunk ajánlani? Ugyanaz a célcsoport egész évben? PARK KOŠÚTKA

TÉL 60 kilométeres körzetben a legjobban felszerelt és legnagyobb síterep A panzió töltöttsége 85 % A panzió vendégköre: - 30% Szlovákia - 60 % Magyarország - 10% más NYÁR 60 kilométeres körzetben több hasonló szálláshely A panzió töltöttsége 30 % A panzió vendégköre: - 60% Szlovákia - 20 % Magyarország - 20% más PARK KOŠÚTKA

Mit tud Košútka nyáron nyújtani? -Természeti adottságok, természetjárás Ki tudunk- e ebben tűnni a konkurenciából ? Szolgáltatások -Térképek, útvonalak -Túravezetők -Kerékpáros turizmus kerékpárkölcsönző PARK KOŠÚTKA

Speciális szolgáltatások: - MTB Downhill a sílift nyári kihasználása pályaépítés együttműködve a Dewilworks egyesülettel -Zip Wire, Kalandpark, trambulinok „ trendi“ szórakozás minden korosztálynak élmény „tálcán“ kínálva adrenalin biztonságban PARK KOŠÚTKA

Adrenalínová atrakcia „Zip-wire“, alebo v preklade „zjazd na kladke“ je lanová dráha spájajúcu dve strany doliny Slanec. Zip-wire prekoná celkovú dĺžku 450 metrov -najdľhšia na Slovensku a v najvyššom bode sa nachádza vo výške 37 metrov nad zemou. Pri jazde sa dosahuje rýchlosť okolo 50 km/h. Náš Lanový Park nad potokom ponúka prekážky pre rôzne vekové kategórie. Modrý okruh je určený pre deti už od 6 rokov.

Nyári szezon + Téli szezon = Park Košútka egy márka egységes komunikáció ZAŽI KOŠÚTKU! MEGÉLNI KOSÚTKÁT! PARK KOŠÚTKA

PARK KOŠÚTKA

téli kampány fő témái

PARK KOŠÚTKA nyári kampány fő témái

Marketingkampányunk fő céljai: - törzsvendégek megtartása -új vendégek szerzése -kitűnni a konkurenciából -kommunikáció erősítés Hosszutávú siker! PARK KOŠÚTKA

Marketingkampányunk fő eszközei : Offline: sajtó, billboard, kiállítások, workshopok Online: www, közösségi média, mobil aplikációk kis cég – korlátozott költségvetés - kreativitás PARK KOŠÚTKA