Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat"— Előadás másolata:

1 Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
„Alföld szíve” Térségi Turisztikai Egyesület létrehozásának kezdeményezése Hering Krisztina igazgató Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat Szolnok, február 24.

2 TDM szervezet, mint egy lehetséges válasz a gazdasági kihívásokra
Beszűkülő hazai források, globális kihívások A desztinációk nemzetközi versenye A hosszútávú növekedés és fenntarthatóság biztosításának feltétele

3 A TDM rendszer kiépítése által elérhető eredmények
Az összhang megteremtése a feladatok és a kompetenciák területén A vállalkozói szemlélet megjelenése az irányításban A turisztikai feladatkörök bővítése Informatikai alapú desztinációs szintű CRM rendszer alkalmazása A modern menedzsment és stratégiai szemlélet érvényesítése az irányításban

4 A TDM rendszer kiépítése által elérhető eredmények
Az aktív partnerség feltételeinek megteremtése A turisztikai szolgáltatók, szakmai és civil szervezetek aktív bevonása Felmérési-kutatási és monitoring rendszer kiépítése

5 Szervezeti szintek A TDM szervezeti rendszere 4 szintből áll:
Helyi szint (egy, vagy több település összefogása) Térségi szint (nem kell, hogy megegyezzen a statisztikai térséggel) Regionális szint (régiók) Nemzeti szint

6 Előzmények 2008-ban 7 helyi TDM szervezet megalakítását kezdeményezték a megyében Ezek a következők: Jászság Abádszalók és környéke Tiszafüred és környéke Berekfürdő és környéke Szolnok és környéke Tiszazug Mezőtúr és környéke

7 Térségi TDM Térségi TDM szervezetek kialakítása Jász-Nagykun-Szolnok megyében Tisza-tavi Térségi TDM Egyesület „Alföld szíve” Térségi Turisztikai Egyesület

8 Vendégéjszaka számok Település neve Berekfürdő Cserkeszőlő Jászapáti
Jászberény Jászszentandrás Karcag Martfű Mezőtúr Szajol Szolnok Túrkeve Összesen: Vendégéjszakák száma 20.288 11.230 20.264 6.512 9.935 15.820 18.104 79.930 17.197

9 Az „Alföld szíve” Térségi Turisztikai Egyesület célja
A megye ismertségének és imázsának javítása értékesítés marketing feladatok összefogása, összehangolása összehangolt, egységes megjelenítés komplex adatmenedzsment informatikai háttér szereplők összefogása, a szakmai munka támogatása, képzések, érdekképviselet.

10 Kiemelt turisztikai témák
Kulturális turizmus: a Jászkun Kapitányok nyomában c. projekt menedzselése Ökoturizmus: a természeti adottságokhoz kapcsolódó programok felfűzése, turisztikai termékké való alakítása Egészségturizmus: a megyei fürdők érdekképviselete, marketingmunkájuk összehangolása Aktív turizmus

11 Főbb marketing feladatok
kiállításokon megjelenés térségi kiadványok study tourok, workshopok média megjelenések (sajtó, rádió, TV) image építés (minőség, ár-érték arány, szezonhosszabbítás) egységes arculat térségi honlap és arra épülő kampányok

12 Szervezeti felépítés Tagok: önkormányzatok, szolgáltatók, szakmai és civil szervezetek Front office: Tourinform és egyéb turisztikai információs irodák Back office: Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat

13 Döntés Megalakuljon-e az „Alföld szíve” Térségi Turisztikai Egyesület?
Előnyök Veszélyek

14 További lépések Előkészítő csoport létrehozása
Az egyesület megalakulása Szakmai összefogáson alapuló működés és pályázás

15 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat"

Hasonló előadás


Google Hirdetések