Online // új üzleti modellek ‘Jó reggelt!’ A kód írása már zajlik… Miskolczy Csaba, Blogter ügyv.
Az embrió „Az emberi embriónak négyhónapos kora előtt hüllőszerű farka van. Valahogy én is így voltam az evolúcióval, nem tudtam kinőni magamból ezt a nyúlványt ” (Nicolas Cage)
1. Volt a Gugli Evolúció I. rész (a fogyasztók* ‘előtti’ állapot) * Fogyasztó = internetező
Játék – mi a különbség? Google vs Social üzleti tárgyú használata: 1.Mennyiség: nagyobb és hatékonyabb? 2.Relevánsabb és pontosabb? 3.Világszintű, teljeskörű? 4.Friss, naprakész? HOL A MEGOLDÁS?!
Játék 2 – Ha keresek… Ha a cégemre, brandemre keresek, mit kapok? Rengeteg szemetet Sok klassz, de uncsi cikket Semmit Furcsa Tweet bejegyzéseket Néhány náci oldalt HOL A MEGOLDÁS?!
A „Megoldás” – uploading…
GOOGLE: Referencia erősség „Page”Rank Ez az uncsi magyarázat – bocs! FACEBOOK / TWITTER Ismerősök megosztják FB: share / like / connect TW: „RT” Múltbeli történések NEW: ‘Caffein’ tech REALTIME !!! No sajtó! No újságirók! Fogyasztók!
Evolúció 2. rész (a ‘fogyasztókkal*’ való flörtölés) * Fogyasztó = internetező
Alapkérdések Megy az Online Vonat, miként szálljunk fel rá?! Banner, média? Microsite? Virus? Social? Úgy gondoljuk, hogy az ügyfeleink azért jönnek hozzánk, mert: ROI szemlélet Növeljük a bevételüket Sikerorientáltak vagyunk Erősek vagyunk, bármivel megbirkózunk DE MIVEL IS BIRKÓZIK MINDENKI MANAPSÁG???
A piac új kihívása - SM De miért? Mert… A fogyasztók tömegei használják Megkerülhetetlen, nélkülünk is van Egyre veszélyesebb az üzletünkre (és ránk) … ÉS PERSZE….
… és persze Eladásra ösztönöz!!! +18! - Censored -
Evolúció 3. rész (a post-fogyasztói* állapot) * Fogyasztó = 3x, 5x, 10x, 10000x internetező
BizTrend 1 – platform + lokáció
Evolúció EXTRA
BizTrend 2 – platform + lokáció
BizTrend 3 – media backchannel
BizTrend 4 – paying, field modell
Biztrend 5 – Cloud, iPad and Reacher Web stb.
Edzünk rá!
Köszönöm! Animációk forrása: