Online // új üzleti modellek 2011- ‘Jó reggelt!’ A kód írása már zajlik… Miskolczy Csaba, Blogter ügyv.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Advertisements

ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
NEMZETI ÉS EURÓPAI KOMPETENCIÁK A CSALÁDPOLITIKÁBAN Frivaldszky Edit Emberi Méltóság Központ Meltosag.hu.
A kétszintű történelem érettségi 2016/17 Simonkay Márton.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
Dorottya Szabo IRTA Europe/Azsia Elnöke Lánctartozás! Hörcsög az ördögi körben. Generation NINJA.
Családi költségvetés Szakmák éjszakája április 15.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Literacy és a felhasználói tudatosság Infokommunikációs Szakmai Nap „ A demokratikus civilizációk csak akkor maradnak fenn, ha a képnyelv nem hipnózisba.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Magyar Lízingszövetség - Eszközfinanszírozás Lízing Reggeli Targoncapiaci áttekintés Horváth Zoltán, március 30.
HOGYAN ZAJLIK AZ ÁTÁLLÁS A FELHŐBE? LISZAI LÁSZLÓ – FUTURION KFT ALAPÍTÓ.
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
Energiatakarékos megoldások Név: Szamosi Rozina Felkészítő tanár: Kiss Csaba Iskola: Hernád-Pusztavacs Általános Iskola, Pusztavacsi Tagintézménye Cím:
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK WEBOMETRICS RANGSORÁNAK VIZSGÁLATA GOOGLE PAGERANK TEKINTETÉBEN DOSz – Tavaszi Szél Konferencia 2016 Losonczi György.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Internet tudományos használata
MOBIL – PLT együttműködés
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
E-learning modellek osztályozása
Berényi Eszter – Damásdi Judit
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Magyar Tannyelvű Magán Szakközépiskola Gúta
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Intelligens céginformációs megoldások
Adóhatósági tapasztalatok az e-kereskedelem ellenőrzése során
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Folyamatmanagement eszközök hódítása Teremts rendet a káoszból PPM-el
Az Internet megismerése
Bevezető az EndNote X6-ba
Nem kell az appba a vásárlás
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Befektetések II. Dr. Ormos Mihály, Befektetések.
Mitől lesz mobil a pincér?
Kompetíció szerepe a közösségszerkezet alakításában
Civil szervezetek tapasztalatai a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében Dr. Nagy Márta Eger.
Üzleti gazdaságtan konzultáció
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
Halálozás kiemelt halálokok szerint keringési daganatos emésztőszervi külső okok légzőszervi.
Az életvezetés etikája - a döntésről
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.
Vállalatgazdaságtan (BAI0030L; GZB2320L) 2017/18 tanév I. félév
Készítette: Nagy Nóra K. 11. B.
Statisztika a gyakorlatban
Compliance és Corporate Governance
13 tanács egy életre.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
Sigfox technológia és hálózatok
Posteinerné Toldi Márta
Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció?
A kurzus teljesítése Két kurzuskód
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
PIACORIENTÁLT - INNOVÁCIÓ
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
Németh Antal Színházi credójának fontosabb pontjai
Készítette: Alvibegu csapat
Az „Open Banking” Kagylója
Miért veszélyes a gyógyszerhamisítás?
13 tanács egy életre.
Előadás másolata:

Online // új üzleti modellek ‘Jó reggelt!’ A kód írása már zajlik… Miskolczy Csaba, Blogter ügyv.

Az embrió „Az emberi embriónak négyhónapos kora előtt hüllőszerű farka van. Valahogy én is így voltam az evolúcióval, nem tudtam kinőni magamból ezt a nyúlványt ” (Nicolas Cage)

1. Volt a Gugli Evolúció I. rész (a fogyasztók* ‘előtti’ állapot) * Fogyasztó = internetező

Játék – mi a különbség? Google vs Social üzleti tárgyú használata: 1.Mennyiség: nagyobb és hatékonyabb? 2.Relevánsabb és pontosabb? 3.Világszintű, teljeskörű? 4.Friss, naprakész? HOL A MEGOLDÁS?!

Játék 2 – Ha keresek… Ha a cégemre, brandemre keresek, mit kapok? Rengeteg szemetet Sok klassz, de uncsi cikket Semmit Furcsa Tweet bejegyzéseket Néhány náci oldalt HOL A MEGOLDÁS?!

A „Megoldás” – uploading…

GOOGLE: Referencia erősség „Page”Rank Ez az uncsi magyarázat – bocs! FACEBOOK / TWITTER Ismerősök megosztják FB: share / like / connect TW: „RT” Múltbeli történések NEW: ‘Caffein’ tech REALTIME !!! No sajtó! No újságirók! Fogyasztók!

Evolúció 2. rész (a ‘fogyasztókkal*’ való flörtölés) * Fogyasztó = internetező

Alapkérdések Megy az Online Vonat, miként szálljunk fel rá?! Banner, média? Microsite? Virus? Social? Úgy gondoljuk, hogy az ügyfeleink azért jönnek hozzánk, mert: ROI szemlélet Növeljük a bevételüket Sikerorientáltak vagyunk Erősek vagyunk, bármivel megbirkózunk DE MIVEL IS BIRKÓZIK MINDENKI MANAPSÁG???

A piac új kihívása - SM De miért? Mert… A fogyasztók tömegei használják Megkerülhetetlen, nélkülünk is van Egyre veszélyesebb az üzletünkre (és ránk) … ÉS PERSZE….

… és persze Eladásra ösztönöz!!! +18! - Censored -

Evolúció 3. rész (a post-fogyasztói* állapot) * Fogyasztó = 3x, 5x, 10x, 10000x internetező

BizTrend 1 – platform + lokáció

Evolúció EXTRA

BizTrend 2 – platform + lokáció

BizTrend 3 – media backchannel

BizTrend 4 – paying, field modell

Biztrend 5 – Cloud, iPad and Reacher Web stb.

Edzünk rá!

Köszönöm! Animációk forrása: