ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN Kreatív ̶ Márkázott Tartalom Konferencia 2011. szeptember 20. Mihálszki Zsuzsa.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
A szponzorálás.
Digitalizáció: Szép új világ?
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
A nyomtatott sajtó.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
1 Megaprofil 2 Termékeink 3 Projekt, – beépített termékek 4 Sikertényezők.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
BEMUTATKOZIK THE ONE AZ ÚJ SMINK TERMÉKCSALÁD as évek1970-as évek1980-as évek1990-es évek2000-es évek.
Az ötlettől a kampányig
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
2009. október 12. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 6. előadás.
Reklám.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ShowTime.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Reklámpapír A kötelezettek teljesítési fegyelme Viszkei György ÖKO-Pannon Kht. Budapest, január 21.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Média Ajánlat.
ORSZÁGOS SZÉCHÉNYI KÖNYVTÁR E-SZOLGÁLTATÁSI IGAZGATÓSÁG BIBLIOTHECA NATIONALIS HUNGARIAE Az Országos Széchényi Könyvtár digitális folyóirat archiválási.
A szerzői jogi iparágak magyarországi helyzete DAT 2006 a Magyar Tartalomipari Szövetség XVI. Konferenciája november 21. Dr. Bendzsel Miklós Dr.
KERESKEDELMI LÁNCOK MARKETINGJE Mihálszki Zsuzsa – Szakma Napja, szeptember 29.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Termék vagy elhelyezés?
Atomerőművek a villamosenergia-termelésben
Előadás másolata:

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN Kreatív ̶ Márkázott Tartalom Konferencia szeptember 20. Mihálszki Zsuzsa

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN 2Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. A KIHÍVÁS

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN 3Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. A KIHÍVÁS

1.0 A TELEVÍZIÓBAN

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / TV MŰSORSZPONZORÁCIÓ 5Álruhás reklámok nyomában, szeptember % +6% +71% Mennyisége percben mérve ̶ 3 országos földi adó

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / TV MINI MŰSOR 6Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20.

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / TV MINI MŰSOR 7Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. Mennyisége percben mérve ̶ 3 nagy kereskedelmi adó -75% +407% +265%

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / TV TERMÉKELHELYEZÉS VV4 ̶ KÉT TIPIKUS MEGJELENÉS 8Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. Stúdió Hűtő

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / TV TERMÉKELHELYEZÉS VV4 ̶ 2011.MÁRCIUS 9Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. A teljes műsoridő 14 százalékában látszott valamilyen termék / márka 7% (19,5 perc) 89% (4,1 óra) 4,7 óra 67 % stúdió (2,8 óra) 7 % hűtő (0,3 óra) 0,7% (2 perc) 1% (2,8 perc) 0,4% (1,2 perc) EGYÉB 2% (6,1 perc)

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / TV TERMÉKELHELYEZÉS VV4 ̶ MEGJELENÉSI MÓDOK 10Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. Passzív Teljes Aktív Részleges 0% 86% 1% 12% 211 perc Passzív Teljes Aktív Részleges 38% 12% 20% 30% 17 perc

2.0 A NYOMTATOTT SAJTÓBAN

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / SAJTÓ CIKK ÉS ROVAT SZPONZORÁCIÓ 12Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. Promóció, Szponzorált oldal / megjelenés / cikk…, Különleges hirdetési összeállítás 2010-es toplista:Heti Válasz, Figyelő, Joy, Éva, Nők Lapja, Kiskegyed + 17% 7,8 % 2,3 % 4,3 % 2001-es toplista:Meglepetés, Tina, Pesti Est, Hagyományos Konyha, Pesti Műsor

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / SAJTÓ BEAUTY BAROMETER 13Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. Szépségápolási termékek a szerkesztőségi anyagban – fotóval és/vagy márkanévvel Marie Claire, június 136. oldalGlamour, június 131. oldalJoy, június 92. oldal Yves Rocher Garnier Fructis Dr. Hauschka Weleda dr,. Organic Lavera Guerlain Giorgo Armani L’Oréal Paris Kérastase Clinique Amouage Parfum Clarins La Prairie Omorovicza Estée Lauder Chanel Orofluado Lancôme Garnier Decléor Carotten Clarins La Mer Shiseido Schwarzkopf Professional L’Oréal Paris

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / SAJTÓ BEAUTY BAROMETER 14Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. oldal Editoriál megjelenések súlya termékkategóriánként, 2011.I.félév 15 magazin

ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN / SAJTÓ BEAUTY BAROMETER 15Álruhás reklámok nyomában, szeptember 20. pages Editoriál megjelenések súlya magazinonként, 2011.I.félév