Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

SZTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tehetségnap június 29. A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő.
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Szombathely turisztikai fejlesztése és a TDM Szombathely,
„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Fókuszban az önkormányzati tagsággal rendelkező szociális szövetkezetek _ A pályázatkezelői felület bemutatása.
KÖZÖS UTAKON – PÁRBESZÉD A TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSÉRT KONFERENCIA DECEMBER 2. DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS HELYETTES-ÁLLAMTITKÁR.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
Keretrendszerek az online felnőttképzés támogatására Taletovics Márk DEXTER.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért /31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Non-profit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza Hajdú-Bihar és Bihor megyékben HURO/0802/108_AF Projektbemutató.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Mindent a „Vállalkozások komplex infokommunikációs és mobilfejlesztéseinek támogatása” című pályázati kiírásról.
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Belső kommunikációs tréningek
Év végi szám- és betűvető B. Hegedűs Katalin, Kommunikációs Osztály
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
NIIF VoIP projekt aktualitások
Kortárs előadó-művészeti tevékenységek előmozdítása c. intézkedés
MKSZ Kongresszus Siófok 2017
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Az „első lépés” TÁMOP
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Online marketing a gyógyszerkommunikációban Budai László
Mayer József Budapest február 27.
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A hazai gépjárművezető-képzés elméleti oktatásának közlekedésbiztonsági elemzése és hatása a kezdő gépjárművezetőkre Kiss Diána Sarolta Prof. Dr. Holló.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
VENDÉGLÁTÁS - HELYZETJELENTÉS
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Compliance és Corporate Governance
Modern Vállalkozások Programja
Környezeti Kontrolling
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Köszöntjük kedves vendégeinket!
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A GWP KKE régió aszálykezelési útmutatója
Tájékoztató LGM_ak002 LGM_ak004 LGS_ak011.
A nemzetközi pilot terjesztése Magyarországon
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés 3.

Top 500 A projekt célja, célcsoportja

Választott megoldás BELSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ felsővezető Személyes interjúk Eredmények feldolgozása kérdés EREDMÉNYEK PUBLIKÁLÁSA  Növekedési kilátások  Globális trendek  CEO örökség  Kockázatok  Adópolitika  Stakeholderek  Társadalmi felelősségvállalás KÜLSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ

Együttműködő partnereink 1. Személyes interjúk 2. Eredmények feldolgozása 3. Eredmények publikálása

Választott csatorna Belső marketing kommunikáció Külső marketing kommunikáció

CEO hírlevelek Projektindító események, tréningek Rovat az Insider vállalati magazinban Felmérést lezáró „belsős” esemény Választott csatorna Belső marketing kommunikáció

Választott csatorna Microsite Külső marketing kommunikáció Online

Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online

Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online Follow-up e-dm kiküldés

Záró esemény Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline

Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Sajtómegjelenés Sajtótájékoztató

Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Hirdetések Szakmai megjelenések

Elért eredmények 150 interjúalanyból 100 vett részt a konferencián 128 kérdezett kért személyes megkeresést

2948 kattintás 2,5 perc oldalon töltött idő átkattintás a landing page-re kattintás megjelenés Ft összköltség Ft összköltség Ft összköltség megtekintés megjelenés ASU hirdetések Short URL, fő- és aloldalak Neewsfeed Ads videó megtekintés Ft összköltség Elért eredmények