Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés 3.
Top 500 A projekt célja, célcsoportja
Választott megoldás BELSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ felsővezető Személyes interjúk Eredmények feldolgozása kérdés EREDMÉNYEK PUBLIKÁLÁSA Növekedési kilátások Globális trendek CEO örökség Kockázatok Adópolitika Stakeholderek Társadalmi felelősségvállalás KÜLSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ
Együttműködő partnereink 1. Személyes interjúk 2. Eredmények feldolgozása 3. Eredmények publikálása
Választott csatorna Belső marketing kommunikáció Külső marketing kommunikáció
CEO hírlevelek Projektindító események, tréningek Rovat az Insider vállalati magazinban Felmérést lezáró „belsős” esemény Választott csatorna Belső marketing kommunikáció
Választott csatorna Microsite Külső marketing kommunikáció Online
Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online
Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online Follow-up e-dm kiküldés
Záró esemény Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline
Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Sajtómegjelenés Sajtótájékoztató
Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Hirdetések Szakmai megjelenések
Elért eredmények 150 interjúalanyból 100 vett részt a konferencián 128 kérdezett kért személyes megkeresést
2948 kattintás 2,5 perc oldalon töltött idő átkattintás a landing page-re kattintás megjelenés Ft összköltség Ft összköltség Ft összköltség megtekintés megjelenés ASU hirdetések Short URL, fő- és aloldalak Neewsfeed Ads videó megtekintés Ft összköltség Elért eredmények