Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány
Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”
A cél „A legjobbat akarjuk!” „A legjobbat akarjuk!”
Az igéret Dinamikusan fejlődő cégünk... Dinamikusan fejlődő cégünk...
Az eredmény Sok munka és sok idő Sok munka és sok idő
A megoldás Csak az jelentkezzen, aki valóban alkalmas Csak az jelentkezzen, aki valóban alkalmas
Az ügyfél
A célok Legyen pályakezdő, kimagasló szaktudással Érdekeljék a kihívások Legyen megoldás-orientált
A megvalósítás
Az ötlet
Az eredmény Kevés, de kimagasló tudással rendelkező pályázó Kevesebb – frusztrációt okozó – visszautasítás Idő- és pénzmegtakarítás
Miért érdekes? Olyan egyszerű, hogy akár „még én is ki tudtam volna találni”.
Köszönöm a figyelmet! Köszönöm a figyelmet!