Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László 2004. január.28.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A DIOO digitális fejlesztő eszköz az óvodai nevelés szolgálatában.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Egységes, központi elektronikus nyilvántartás jön létre a korábbi széttagolt, és egymással nem kompatibilis, adathiányos korszerűtlen nyilvántartások.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
„Az ember is tud úgy tanulni, mint a patkány a labirintusban” 2Új tanulási módszerek az informatikában.
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
A közigazgatással foglalkozó tudományok
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
KRE-AKTÍV motivációs projekt
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
A program általános célja
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Tananyagfejlesztés a sporttudományi képzés területén
HHR.
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Reftantár bemutatása Merényi László.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
A KRÉTA rendszer céljai, fejlesztési irányai
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Felszín alatti vizek kémiai állapotfelmérése
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Az iskolai szervezet és fejlesztése
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A MATARKA és az EPA közötti együttműködés
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28

KövetkezőElőző 1.) A multimédiás tananyagok szerepe az információs társadalom korában 1.1 A szakmai információ felhalmozódása 1.2 Az információhoz való közvetlen és gyors hozzáférés lehetősége 1.3 Az információ folyamatos, interaktív használata Az információ bővülése a használat során 1.4 Az információmennyiség folyamatos növekedése következtében fellépő redundancia hatása 1.5 Az információszerzés-tanulás folyamatosan jelen van mindennapi életünkben Rugalmas, gyors tanulási metódusokra van szükség Egyik lehetséges eszköz a multimédiás tananyag

KövetkezőElőző 2.) Multimédiás,tananyag létrehozása a "C" komponens pedagógusai számára 2.1 A tananyag célja: A differenciált módszerek, kooperatív technikák, a munkaformákhoz tartozó tanulásszervezési feladatok és értékelési technikák bemutatása Közvetlen segítségnyújtás az ilyen típusú foglalkozások szervezésében és vezérlésében. 2.2 A tananyag szervezési formája: Egyéni haladást, önellenőrzést lehetővé tévő, programozott, moduláris tananyag, amely a tananyagba foglaltakat gyakorlati példákkal demonstrálja, illetve képes a felhasználó a valóságos órai munkájának vezérlésére.

KövetkezőElőző 3.) Munkamódszer: internettel támogatott csoportmunka 3.1 A módszer alkalmazásának feltételei a szakértők oldaláról: Jártasság az internet használatában Elegendően nagy sebességű internetkapcsolat Megfelelő kapacitású fiók 3.2 A módszer alkalmazásának feltételei a SZFP oldaláról A tárhely biztosítása Megfelelő internetes munkakörnyezet létrehozása

KövetkezőElőző 4.) Feladatok és ütemterv I. 4.1 Kapcsolatfelvétel olyan informatikai szakértőkkel, akik jártasak multimédiás tananyagok készítésében Határidő: november Az I. közös workshop az informatikai és a "C" komponens szakértői számára: Munkaterv létrehozása Feladatlebontás Együttműködési stratégia megbeszélése A kommunikáció módjának megszervezése Időpont január 28.

KövetkezőElőző 4.)Feladatok és ütemterv... II 4.3 A munka I. fázisa: a munka megkezdése Az informatikai szakértők feladata: A digitális-multimédiás keretrendszer létrehozása A megkapott szakanyag digitális-multimédiás feldolgozása "C" komponens szakértőinek feladata: A tananyag tematikus strukturálása Tananyagmodulok létrehozása A tananyagprogram felépítése A szakanyagok gyűjtésének és írásának megkezdése Időtartam: január február. 28

KövetkezőElőző 4.) Feladatok és ütemterv... III II. közös workshop az informatikai és a "C" komponens szakértői számára A keretrendszer demo verziójának bemutatása Az együttműködési tapasztalatok megbeszélése A további együttműködés megbeszélése Időpont: február. 25

KövetkezőElőző 4.) Feladatok és ütemterv... IV. 4.4 A munka II. fázisa Az informatikai szakértők feladata: A megkapott szakanyagok digitális-multimédiás feldolgozása A keretrendszer finomítása A "C" komponens szakértőinek feladata: A szakanyagok gyűjtése és megírása, a választott struktúrába illesztve Időtartam: február április. 20

KövetkezőElőző 4.)Feladatok és ütemterv... V A III. közös workshop az informatikai és a "C" komponens szakértői számára A keretrendszer végleges verziójának bemutatása Az eddig elkészült anyagok bemutatása Az együttműködési tapasztalatok megbeszélése A további együttműködés megbeszélése Időpont: április. 21

KövetkezőElőző 4.) Feladatok és ütemterv... VI. 4.5 A munka III. fázisa, a munka lezárása Az informatikai szakértők feladata: A megkapott szakanyagok digitális-multimédiás feldolgozása Hibajavítás, Help-rendszer kialakítása Az elkészült anyag CD-re írása és feltöltése a szakma.hu honlapra "C" komponens szakértőinek feladata: A szakanyagok gyűjtése és megírása, a választott struktúrába illesztve Szakmai korrekciók, hibajavítás, gyötrőpróbák Időtartam: április. 22-június 22

KövetkezőElőző 4.) Feladatok és ütemterv... VII A IV. közös workshop az informatikai és a ”C" komponens szakértői számára Az elkészült anyag bemutatása A munka értékelése A további együttműködés lehetőségeinek megbeszélése Időpont: június. 23

KövetkezőElőzőVége Jó munkát kíván mindannyiuknak! Farkas László projektvezető Elérhetőségeim: mobil: