TÁMOP -3.2.11/10/1-2010-0178 Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása 2011. szeptember.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Magyar Tehetséggondozó Társaság
ERNYŐ PROJEKT szakmai program TÁMOP /
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
„Tanuljunk egymástól, hogy minél jobban taníthassunk” /Eötvös Lóránd/
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Iskolánkról.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Változások – kompetenciafejlesztés az óvodai nevelésben
intézményi folyamat-szaktanácsadó
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
A pedagógus-továbbképzések helyzete és lehetőségei
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Uniós pályázati források a közművelődés nem formális és informális szerepvállalásának erősítésére - Társadalmi Megújulás Operatív Program -
TÁMOP Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása Cél: - Az óvodai és iskolai nevelési és.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
főosztályvezető-helyettes
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember 29.

Pályázó – zalaszentgróti Városi Művelődési Központ, Könyvtár és Alapfokú Művészeti Iskola Partnerek: – VMK Művészeti Iskola – Festetics Kristóf Általános Művelődési Központ, Pókaszepetk – Általános Művelődési Központ, Sármellék Óvodája – Általános Művelődési Központ, Sármellék Iskolája – Zalabéri Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény, Óvoda – ASTSZK Béri Balogh Ádám Tagintézménye, Zalaszentgrót

A projekt célja szerepvállalás mennyiségi és minőségi növelése az informális tanulási formák működtetésében a közoktatási intézmények munkájának segítése a kulcskompetenciák fejlesztésében – Digitális kompetencia – Anyanyelvi kommunikáció – Tanulás tanulása – Kulturális tudatosság és kifejezőkészség – Szociális és állampolgári kompetenciák – Egészségtudatos magatartás látogatottságának növelése a gyermekek körében újszerű együttműködési formák működtetése - hátrányos helyzetűek lemorzsolódásának megelőzésére

Az együttműködés Intézményi szükségletek felmérése Intézmények közötti együttműködés koordinálása a pedagógiai és művészeti komplex tanulási formák elterjesztésének támogatása az intézményi tanórai-, tanórán kívüli- és szabadidős foglalkozások kínálatának bővítése a helyi humánerőforrás kihasználása

Támogatás : Ft – Projekt megvalósításához kapcsolódó tevékenységek bérköltsége – Eszközbeszerzés – Anyagköltség

Előkészítés Helyzet és igényfelmérés közoktatási szakértő által elkészített tanulmány – 6 oktatási - nevelési intézmény – Kérdőíves felmérés (kapcsolatrendszer, szándék) szülő, diák, pedagógus – intézmények nevelési-oktatási és pedagógiai programjára vonatkozó elemzést – gazdagítására vonatkozó lehetőségek feltárása

A projektben megvalósuló tevékenységek október – augusztus Havi szakkör (4) Heti szakkör (32) Tehetséggondozó program (2) Témanap (1) Témahét (5)

Pókaszepetk Heti szakkör – Moccanj Makranc! – Labdarúgás bűvöletében – Mesék bűvöletében – Pattanó kosárlabda Tehetséggondozás – Közlekedés gyerekszemmel – Versben bujdosó Havi szakkör – Gyalogszerrel Zala-völgy dombjai között Témahét – Mozogj egy sporttáborban!

Sármellék - iskola Heti szakkör – Közlekedj okosan! – Labdarúgó szakkör – Iskolás vagyok! – Vektorok világa – Retró klub – Éljünk harmóniában a természettel! – Rázd fel magad! – Tanulásmódszertan – Szerkesszünk diákújságot! Havi szakkör – Mesék világa – Kiskukta képző-avagy főzzünk egészségesen Témahét – Tanuljunk úszni!

Sármellék - óvoda Heti szakkör – Játékos sportfoglalkozások – Manuális készségfejlesztés, kézműves foglalkozás – Drámajáték foglalkozások

Zalabér Heti szakkör – Mesefoglalkozás – Képzőművészeti foglalkozás – Népek kultúrája – Táncpedagógiai foglalkozások – Versenyekre készülünk! – Rendhagyó könyvtári foglalkozások – Szexuális felvilágosítás – Drogprevenció – Digitális írástudás fejlesztés – Drámafoglalkozás Témahét – Értékünk a Balaton

Zalaszentgrót – Béri Balogh Ádám tagintézmény Heti szakkör – Könyvtári adatbázishasználat, inf.keresés – Énekkar – Mozdulj!- tömegsport – Suliújság – Mazsorettcsoport Havi szakkör – Túrázunk Témanap – olvasás

Zalaszentgrót - VMK Témahét – Dráma – Néptánc Heti szakkör – Szerkesszünk diákújságot!

TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása