R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Az online reklám a promóció egy olyan eszköze, mely olyan kifejezett szándékkal használja fel az internet nyújtotta lehetőségeket, hogy ezen keresztül juttassák el a marketinges üzeneteket a megcélzott vevőkörnek. promócióinternetmarketinges
REKLÁMTORTA MAGYARORSZÁGON
R OMÁNIAI INTERNET HASZNÁLOK
„REKLÁMTORTA” ROMÁNIÁBAN
ELŐNYEI Az információ azonnal megjelenik Nincsenek földrajzi és időbeli korlátok Jobban személyre lehet szabni Könnyebb a szegmentálás
CÉLJA A márkaismertség növeléseFogyasztói kereslet generálásaA fogyasztói kereslet kielégítéseForgalom és eladások növelése
A FŐ KÜLÖNBSÉG Az online tevékenységek nagyon pontosan nyomon követhetők és mérhetők, lehetővé teszik, hogy a reklámot célzottan, az eredményt pontosan ismerve a lehető leghatékonyabban használjuk céljainkra.
AZ ONLINE REKLÁM ESZKÖZTÁRA alapú reklám Webes reklámozási lehetőségek
E- MAIL ALAPÚ REKLÁM Hírlevél szponzorálás Direkt Automatizált Spam
W EBES REKLÁMOZÁSI LEHETŐSÉGEK Banner (szalaghirdetés) Szöveges linkek Szponzorálás Beférkőző reklámok Vírusmarketing Link (Affiliate) marketing
B ANNER
B EFÉRKŐZŐ REKLÁMOK
V ÍRUSMARKETING – E VAIN REKLÁM
K ERESŐ MARKETING Internetes katalógusok, linkgyűjtemények
Költséghatékony kommunikációs lehetőség A felhasználok meglevő motivációjára épít Kereső marketing A keresőből érkező látogatok már befogadó – képes, nyitott állapotba érkeznek a site - ra könnyebben megszólíthatóak Csak akkor jelenik meg a kínálat, amikor igény merül fel az információ szerzésére, a vásárlásra Előnyei
I NTERNETES KATALÓGUSOK, LINKGYŰJTEMÉNYEK Óriási, téma szerint rendezett gyűjtő oldalak Egy-egy adott témához kapcsolódóan minél több hasznos webhely címét, esetleg rövid leírását tartalmazza – pl. STARTLAP Növeli a forgalmat Értékes látogatókat irányit az oldalra
REKLÁMBLOKKOLÓ PROGRAMOK
K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET !
W EBOGRÁFIA internet/reklamkoltesek.html orta_legnagyobb_szelete magyarorszagon/ tagallamokban-az.html d=546 =0&language=en&pcode=tin mjog_es_szolasszabadsag/?q=rekl%C3%A1m#rekl%C3%A1 m