R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I. 2016.05.06.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
A direkt marketing fogalma
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Az internet használata a marketingmix-ben
Reklámeszközök, reklámhordozók
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
MARKETING REKLÁM SALES
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklám.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció az interneten
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Reklámozás, Public Relations
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Fogyasztóvédelmi tapasztalatok a tőkepiacon
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Sponsorare necesse est
K épeslapon érkező látogatók _______________ _______________ Gáspár Attila INTEGRITY Kft.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
Vizsga feladatok (Minta)
Az internetről.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
8. Az eladásösztönzés.
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Adatkeresés az interneten
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
A vásárlási döntés folyamata
Internet és kommunikáció
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
Az INTEGRÁLT RENDSZER Több egymáshoz kapcsolódó, egymást kiegészítő biztonsági rendszer összessége, szoftver és hardver elemekből felépítve.
Előadás másolata:

R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I

Az online reklám a promóció egy olyan eszköze, mely olyan kifejezett szándékkal használja fel az internet nyújtotta lehetőségeket, hogy ezen keresztül juttassák el a marketinges üzeneteket a megcélzott vevőkörnek. promócióinternetmarketinges

REKLÁMTORTA MAGYARORSZÁGON

R OMÁNIAI INTERNET HASZNÁLOK

„REKLÁMTORTA” ROMÁNIÁBAN

ELŐNYEI Az információ azonnal megjelenik Nincsenek földrajzi és időbeli korlátok Jobban személyre lehet szabni Könnyebb a szegmentálás

CÉLJA A márkaismertség növeléseFogyasztói kereslet generálásaA fogyasztói kereslet kielégítéseForgalom és eladások növelése

A FŐ KÜLÖNBSÉG Az online tevékenységek nagyon pontosan nyomon követhetők és mérhetők, lehetővé teszik, hogy a reklámot célzottan, az eredményt pontosan ismerve a lehető leghatékonyabban használjuk céljainkra.

AZ ONLINE REKLÁM ESZKÖZTÁRA alapú reklám Webes reklámozási lehetőségek

E- MAIL ALAPÚ REKLÁM Hírlevél szponzorálás Direkt Automatizált Spam

W EBES REKLÁMOZÁSI LEHETŐSÉGEK Banner (szalaghirdetés) Szöveges linkek Szponzorálás Beférkőző reklámok Vírusmarketing Link (Affiliate) marketing

B ANNER

B EFÉRKŐZŐ REKLÁMOK

V ÍRUSMARKETING – E VAIN REKLÁM

K ERESŐ MARKETING Internetes katalógusok, linkgyűjtemények

Költséghatékony kommunikációs lehetőség A felhasználok meglevő motivációjára épít Kereső marketing A keresőből érkező látogatok már befogadó – képes, nyitott állapotba érkeznek a site - ra könnyebben megszólíthatóak Csak akkor jelenik meg a kínálat, amikor igény merül fel az információ szerzésére, a vásárlásra Előnyei

I NTERNETES KATALÓGUSOK, LINKGYŰJTEMÉNYEK Óriási, téma szerint rendezett gyűjtő oldalak Egy-egy adott témához kapcsolódóan minél több hasznos webhely címét, esetleg rövid leírását tartalmazza – pl. STARTLAP Növeli a forgalmat Értékes látogatókat irányit az oldalra

REKLÁMBLOKKOLÓ PROGRAMOK

K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET !

W EBOGRÁFIA internet/reklamkoltesek.html orta_legnagyobb_szelete magyarorszagon/ tagallamokban-az.html d=546 =0&language=en&pcode=tin mjog_es_szolasszabadsag/?q=rekl%C3%A1m#rekl%C3%A1 m