K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP 6.1.1-12 2015. március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
Advertisements

„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Az iskolavédőnő szerepe az oktatási intézmény egészségnevelési drogstratégia megvalósításában Előadó Pátkai Beáta iskolavédőnő A védőnők szerepe az iskolai.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
A Határtalanul! Erdélyben program célkitűzései Sport és turizmus.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Szolnok Városi Kollégium
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
Kispálné Horváth Mária
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 6.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A program általános célja
HHR.
Az intézmény alapadatai
Intézményvezetői célkitűzések
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
Bemutatkozik az iskolapszichológus
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Lorem ipsum.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Pályázati lehetőségek
Előadás másolata:

K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi Tankerülete Pánczél János tankerületi igazgató Pánczél János tankerületi igazgató

KLIK Gödöllői Tankerülete Intézmények Pedagógusok Feladatok…

Tankerületi projektek 2014 TÁMOP Gödöllői Petőfié (OK), egy Erdőkertes (1M veszteség) TÁMOP B almodulokban, TIG, Gödöllői és Isaszegi Damjanich, Gödöllői Petőfi, Zsámbok és Valkó. TÁMOP Határtalanul! Program: 10 beadott pályázatból 10 nyert, több mint 10 millió forint értékben a 2014/2015. tanévben hetedik osztályosaink magyarlakta, határon túli területekre utazhatnak. - Erasmus+ KA1 Program: TIG: euró összegben, tanári mobilitások, Útravaló, Macika Program, Út a középiskolába alprogram és továbbfutó program: közel 2 millió forint ösztöndíjat; Erdőkertes, Zsámbok, Valkó, Dány-Széchenyi. - Nemzeti Tehetség Program: 9 beadott pályázatból 3 pályázatunk nyert, 3,4 millió forint értékben tehetséggondozásra fordítható összeget. A nyertes iskolák: Erkel, Chopin, Krammer. - Nemzeti Kulturális Alap, Zenei Szakkollégium: Erkel, de nem, PAMI igen.

Isaszegi Klapka György Általános Iskola és AMI A TÁMPOP programon belül moduláris oktatás keretén belül kidolgoztuk, és megvalósítjuk az „Egészséges életmód, és környezetvédelem témakört”- három hetet meghaladó projektet és témahetet tartunk bekapcsolódás a „Happy hét” – ivóvíz hete programba. Februárban „Mackó” napot tartunk – sportvetélkedők Emlékfutás, Mátra-túra, Mikulás-túra… Moduláris oktatás: 2. és 6 osztály egészséges életmód, környezetvédelem fontossága, káros szenvedélyek leküzdése

Péceli Integrált Oktatási Központ (PIOK) Személyes példamutatás, külső partnerek bevonásával (mentőszolgálat, rendőrség, stb.), témaorientált egészségnevelő beszélgetések, sportprogramok, egészséges táplálkozás Emlékfutás, éjszakai sportversenyek, népszerűsítés (iskolaújság) Egészségnapok(életmód, ételek, fogápolás, mentálhigiénia, drogprevenció, balesetmegelőzés, betegségmegelőzés, sportversenyek Tudatosítása a tapasztalatoknak tanórán, egészségtudatos felnőttek nevelése…

Isaszegi Damjanich János Általános Iskola Teljes körű egészségnevelési program (PP része) – egészségkulturáltság, helyes értékrend, káros szokások leküzdése, motiváció, Elsősegély-nyújtási ismeretek átadása Rendszeres testedzések, táplálkozási szokások kialakítása, higiénia, tisztálkodás, szűrővizsgálatok, sporttáborok szervezése, sportversenyek, testsúlyellenörzés, testápolás- higiéné, stb. (tanórai és tanórán kívüli megvalósulások)

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!