Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP 3.1.2 –Térségi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
T I O K Térségi Iskola- és Óvodafejlesztő Központok a kompetencia-alapú tanítási- tanulási programok elterjesztése érdekében.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
„Észak-alföldi Komp-háló, minőségi oktatás és hozzáférés biztosítása mindenkinek” „JÓ GYAKORLATOK” az Észak-alföldi Régióban.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Változások – kompetenciafejlesztés az óvodai nevelésben
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Kompetensek lettünk? június 27..
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Pályázati aktivitás és eredményesség az Észak-magyarországi Régióban Ózd, április 20.
Regionális statisztikák a 2008-as adatok alapján [ Hornyák Attila, Marsal Géza] Konszenzus konferencia Szeged 2009.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet térségi tevékenysége Budapest, november 30. Hálózatépítés - kapacitásbővítés – OFI-Pontok /távmunka/
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
1. Európai uniós pályázati lehetőségek az oktatás területén március 25.
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Előadás másolata:

Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi Iskola- és Óvodafejlesztő Központok (TIOK) megalapítása a kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése érdekében március 17.

2 A 3.1 intézkedés t ámogatási keret e ( ) 18 milliárd forint Pályázati adatok Beérkezett pályázatok: 39 db Nyertes pályázatok: 12 db Igényelt támogatás: 5,3 milliárd Ft Megítélt támogatás: 1,8 milliárd Ft

3 TIOK Cél: A Központi Program fejlesztési tevékenysége által létrehozott oktatási programcsomagok intézmények bevonása révén lesznek tesztelve, bevezetve, és tovább fejlesztve; Olyan térségi központok létrehozása, amelyben a Központi Program által megvalósult innováció eredményeit alkalmazó és terjesztő közoktatási intézmények vesznek részt.

4 Kötelező és választható kompetenciaterületek szövegértés-szövegalkotás, matematika -logika szociális, életviteli és környezeti életpálya-építési idegen nyelvi információs és kommunikációs technológia

5 Várható eredmények A résztvevő intézmények meg fognak felelni a XXI. századi iskola követelményének, és a digitális írástudást is el fogják sajátítani; Az intézmények olyan eszközök és módszertani eljárások birtokában lesznek, amellyel a Sulinet Digitális Tudásbázis megalapozhatóvá válik.

6 Együttműködés a programban Központi Program  SULINOVA KHT.  EDUCATIO KHT.  ORSZÁGOS KÖZOKTATÁSI INTÉZET által kifejlesztett programcsomagok TIOK  12 nyertes konzorcium (120 intézmény)  kb. 1,8 milliárd forint Új pályázati kör  intézmény  6 milliárd Ft  elkészült programcsomagok bevezetése április

7 Együttműködés a programban Központi Program Fejlesztés Pedagógus-továbbképzés Kompetencia alapú képzési programok TIOK Fejlesztési eredmények tesztelése Önálló fejlesztés Programcsomagok bevezetése Új pályázati kör Az elkészült és kipróbált kompetencia alapú programcsomagok bevezetése

8 Térségi Iskola- és Óvodafejlesztő Központok megalapítása a kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése érdekében – pályázat eredménye Pályázó neveRégió neveTámogatási összeg Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Nyugat-Dunántúl Ft Fejér Megyei Pedagógiai Szakmai és Szakszolgáltató Intézet Közép-Dunántúl Ft Komárom-Esztergom Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete Közép-Dunántúl Ft Tolna Megyei Önkormányzat Általános Művelődési Központja Pedagógiai Intézete Dél-Dunántúl Ft 2. Sz. Általános Iskola és Diákotthon Dél-Dunántúl Ft II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola Közép-Magyarország Ft

9 Pályázó neveRégió neveTámogatási összeg Móricz Zsigmond Gimnázium, Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Észak-Alföld Ft Csongrád Megyei Pedagógiai Szak-és Szakmai Szolgáltató Intézet Dél-Alföld Ft Karolina Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény és Diákotthon Dél-Alföld Ft Heves Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete Észak-Magyarország Ft Selyemréti Általános és Magyar- Angol Két Tanítási Nyelvű Iskola és Városi Pedagógiai Intézet Észak-Magyarország Ft Pedagógiai Intézet és Helytörténeti Gyűjtemény Budapest Ft

10 A nyertes intézmények regionális megoszlása

11 A pályázat eredményessége 12 TIOK – összesen 120 intézmény, ebből 16% óvoda, 45% általános iskola, 15% gimnázium, 24% szakképző intézmény.

12 A pályázat eredményessége Összesen kb gyermek és tanuló kb résztvevő pedagógus