1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Központi Könyvtár Közvéleménykutatás 200 9. március.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Óbudai Egyetem Könyvtár Olvasószolgálat. Helyben olvasás Kölcsönözhető és nem kölcsönözhető dokumentumok, folyóiratok, hetilapok, jegyzetek, CD-ROM-ok.
Advertisements

Tendenciák a felsőoktatási könyvtári szolgáltatások területén március 10. Batiz Judit szolgáltatásvezető 1.
Készítette: Kovács Anna A kultúrakutatás módszertana.
A sport és határterületei szakirodalmának keresése könyvtári katalógusokban Pándi Dóra TE könyvtáros.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK - Gyűjtemények Közvéleménykutatás március.
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
Országos Dokumentum-Ellátási Rendszer (ODR) Paragh Judit DEENK Kenézy Könyvtár, Debrecen.
AZ INTERNET SZOLGÁLTATÁSAI Készítette: Horváth Tünde.
Dorottya Szabo IRTA Europe/Azsia Elnöke Lánctartozás! Hörcsög az ördögi körben. Generation NINJA.
Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár szeptember 7. Könyvtárosok Teadélutánja / „Next Generation” Önképzőkör Beke Gabriella Semmelweis Egyetem Központi.
Bemutatkozik a Magyar Elektronikus Könyvtár (MEK) Cseresorozat Nemzetközi Filozofikussági Művészetelőreiskola Tizenötödik Titanic Fesztivál Müszi, 2016.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Könyvtár – Dagály u. 9. Közvéleménykutatás március.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Bosnyák Könyvtár – Bosnyák U. 1.a Közvéleménykutatás
Zákányszék bemutatása Készítette: Paraginé Tóth Edina.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN Kiss Annamária Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár 2013.
SZTE OPAC, adatbázisok A szakirodalmi keresés kezdő lépései Aranyi Zoltán SZTE Klebelsberg Könyvtár
Jubileumi év partnertalálkozójaPécs, február 29. „Új típusú partnerséggel együtt a jövőért” Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Könyvtár – Üllői út 255. Közvéleménykutatás március.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK Közvéleménykutatás március.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Móricz Zsigmond Könyvtár – Nagyszeben tér 1. Közvéleménykutatás.
MEKkora a MEK köre? A 23 éves Magyar Elektronikus Könyvtár által elért eredmények és hatások Drótos László Országos Széchényi Könyvtár E-könyvtári Szolgáltatások.
Nagyméretű állományok küldése
OLVASÓSZOLGÁLATI TEREK
Térkép készítése adataiból
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Könyvtár, Információs és Közösségi hely
Microsoft Office Publisher
Montázs készítése.
HUNTÉKA Integrált Könyvtári (Közgyűjteményi) Rendszer
Könyvtári munkafolyamatok
Irodalomkutatás szociális munka MSc szak
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
SZOLGÁLTATÁSOK A különféle könyvtár típusokban
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN
SZÁMVITEL.
10 éves az INTERACTA! VELETEK EGYÜTT SIKERÜLT !!!!!!!!!
Arculatelemzés Varga Istvánné Informatikus-könyvtáros
A Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár rövid történet, honlap
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Felhasználóképzés a kórházban
Hallgatói juttatási rendszer
Merre tovább a középiskola után?
Vasas Lívia, PhD 2018 A Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára: rövid történet, honlap (Mozilla Firefox.
Evangelische Hochschule Dresden
Információs pont értékelése
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
A szállítási probléma.
Az InfoPontot eszik-e vagy isszák?
Könyvtárhasználati alapismeretek II. Olvasószolgálat
A Szociális Ágazati Regiszter használatával kapcsolatos tudnivalók
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Könyvtárhasználati tájékoztató
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Kórházi könyvtárak az információs társadalomban
Baranya Megyei Önkormányzat
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
Vasas Lívia, PhD 2019 A Semmelweis Egyetem Központi Könyvtára: rövid történet, honlap (Mozilla Firefox.
Előadás másolata:

1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Központi Könyvtár Közvéleménykutatás március

2. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Olvasói státusz Igénybe vett szolgáltatások Igénybe vett szolgáltatások gyakorisága Elégedettség Szolgáltatások javasolt bővítése iránti igény Igény új szolgáltatásokra /nyitott kérdés/ Minta Alminták Rendszeres olvasók – összehasonlító adatok Rendszeres olvasók demográfiai megoszlása Hűséges olvasók – összehasonlító adatok Hűséges olvasók demográfiai megoszlása Diák olvasók – összehasonlító adatok Diák olvasók demográfiai megoszlása Alkalmazottak – összehasonlító adatok Alkalmazottak demográfiai megoszlása A Szociológia Gyűjtemény olvasói – összehasonlító adatok A Budapest Gyűjtemény olvasói – összehasonlító adatok A Zenei Gyűjtemény olvasói – összehasonlító adatok Központi Könyvtár

3. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Olvasói státus Kölcsönzésre beiratkozott olvasó N=809 fő Hiba: + 3,5%

4. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Olvasói státus Mióta tagja a könyvtárnak? N=809 fő Hiba: + 3,5%

5. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Olvasói státus Milyen gyakran látogatja a könyvtárat? N=809 fő Hiba: + 3,5%

6. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Olvasói státus Látogat-e más könyvtárakat is? N=809 fő Hiba: + 3,5%

7. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen szolgáltatásokat vesz igénybe? N=809 fő Hiba: + 3,5%

8. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen gyakran veszi igénybe az alábbi szolgáltatásokat? N=809 fő Hiba: + 3,5%

9. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? N=809 fő Hiba: + 3,5%

10. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? A válaszolók számához viszonyítva. Mean adatok N=809 fő Hiba: + 3,5% a v á laszol ó k sz á ma

11. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Érdekelné, használná-e az alábbi új szolgáltatásokat? N=809 fő Hiba: + 3,5%

12. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Szolgáltatás bővítés iránti igények

13. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Igények szolgáltatás bővítésre ? N=809 fő Hiba: + 3,5% A kérdezettek 82%-a nem válaszolt erre a kérdésre!

14. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Infrastruktúrát érintő igények A bej á rati ajt ó val szembeni faajt ó becsap ó dik, k é ne egy lass í t ó szerkezet. A tanul ó r é szen melegebb legyen. A WiFi j ó ö tlet. É tterem is legyen. Fel ü gyelt bicikli parkol ó /t á rol ó lehetne. F é nym á sol á s moderniz á l á sa. F é nym á sol ó t korszerűs í teni kellene! Fogas legyen a WC-ajt ó n bel ü l é s a mosd ó k mellett. Lass ú a f é nym á sol ó g é p. Valahol fent is legyen b ü f é, elszepar á lni a tereket, mert hangos. T ö bb ü lőhely, fotel legyen. Lehessen elektronikusan fot ó zni (saj á t g é ppel). Lehetn é nek alacsonyabban a k ö nyvek, nem lehet el é rni, nem l á that ó. Az als ó polcok helyett is lehene magasabbak. Ny ú jtsanak beiratkoz á skor á ltal á nos t á j é koztat á st a k ö nyvt á rr ó l é s a k ö nyvhaszn á latr ó l. M á gnesszalagos dokumentumr ö gz í t é s legyen. M á s m ó dszer legyen a CD-k k ö lcs ö nz é s é re (tok). Megfigyelő kamer á k legyenek. Menza. Minden megvan, maximum több fénymásoló lehetne. Ne csak egy helyen legyen internet. Pendrive használati lehetőség. Rendezvényekre akadálymentesített eljutás lehetősége (tolókocsival). Számítógépek megjavítása Tiszta mosdókat szeretne. Több fotel legyen. Több mikrofilmnéző legyen. Több pénzbedobós fénymásoló lehetne! Több ülőhely legyen. Több ülőhely, több tér legyen.

15. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Alapszolgáltatások bővítése A folyóiratok példányszáma jó, de az olvasók nem mindig teszik vissza időben. Lehetne kiírás, amely erre figyelmezteti őket, hogy rögtön az olvasás után tegyék vissza. A régi internetes katalógus jobb volt. Legyen olyan, mint az itteni (5. szint). Áttekinthetőség, Egyszerűbb katalóguskezelhetőség. Éjszakai könyvtár is legyen! Előjegyzés on-line. Előjegyzés otthonról lehessen adott könyvre. es értesítés legyen a lejárati dátum előtt. Félretetetni lehessen telefonon 1 napig a könyvet - ha nem tud érte bejönni. Folyóiratokat évszámszerint sorba kellene rakni. Gépesített könyvkölcsönzés és könyv visszavétel. Hamarabb nyisson (8-9 óra körül). Hétvégi nyitvatartáson változtatni kellene. Hosszabb legyen a nyitva tartás. Hosszabb nyitva tartás (8-tól 23 óráig) Hosszabb nyitva tartás. Katalóguson javítani (könyvsorozaton). Kölcsönözni való könyvet csak helyben használhatóként adnak ki. Ne legyen így indokolatlanul elzárva a könyv. Korábban kellene nyitni és később zárni. Legyen egy terem vadonatúj könyvekkel (idei megjelenésűek).

16. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Alapszolgáltatások bővítése Legyen hosszabb nyitva tartás. Lehessen kérni környveket, ha nincs a választékban (kívánságlista). Lehetnének aktívabbak a könyvtárosok. Lejárat előtti értesítés en! Ne legyen nyáron szünet. Nyitva tartás növelése (a "szórakozóhelynél" is)! Nyitvatartási idő 8-tól legyen. Nyitvatartási idő meghosszabbítása. Példányszámok növelése. Szombati hosszabb nyitva tartás. Szombaton kár, hogy csak 4-ig van nyitva, este is lehetne pedig! szombaton tovább legyen nyitva. Telefonos előrendelés előnyös lenne. Ugyanaz a jegy érvényes lehetne minden FSzEK könyvtárra! Ugyanaz a kártya érvényes lehetne minden FSzEK könyvtárra! Újonnan beérkező példányokról kapjon értesítést ben a jog- és politika tudomány szakterületére vonatkozóan. Vasárnap is legyen nyitva. Internetes hosszabbítás egyszerűsítése., Internetes előjegyzés.

17. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Financiális kedvezmények A 70 é v feletti olvas ó k is ink á bb fizett é k a tags á gi d í jat a k ö nyv előjegyeztet é se helyett. Ingyen internet. Ingyenes internet, gyorsabb g é pek. Internet legyen olcs ó bb, esetleg ingyen. A f é nym á sol á s is legyen olcs ó bb. Internet lehetne olcs ó bb. Legyenek ingyenes k ö nyvt á ri szolg á ltat á sok. Lehetne havi olvas ó jegy, hogy aki csak alkalmank é nt l á togat ide. Olcs ó bb legyen a f é nym á sol á s. Ö nk ö lts é gi á r é s a m á s term é kekhez viszony í tott á r szintentart á sa - ez k ö nyvt á r, nem Duna Pl á za! T ö bb k ö nyvt á ros lehetne!

18. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Újdonságokkal kapcsolatos bővítések Angol nyelvű aktu á lis irodalom el é rhetőv é t é tele. Idegen nyelvű k ö nyvek á llom á ny á nka jav í t á sa (francia). Irodalomkutat á s szolg á ltat á s megszűnt, j ó lenne ha lenne. K é zik ö nyvek p é ld á nysz á m á t kicsit n ö velni kellene. K ü lf ö ldi kiadv á nyok n é pszerűs í t é se. K ü lf ö ldi szakirodalomb ó l lehetne t ö bb p é ld á ny. Magyar K ö zl ö ny pap í r form á tumban is el é rhető legyen, ne csak sz á m í t ó g é pen. Megvan minden, ink á bb a gazdas á gi ter ü let k ö nyv á llom á ny á t bőv í ten é. Nature Magazin el é rhető legyen! Orvosi szakk ö nyvek bőv í t é se. Orvosi t é m á j ú k ö nyvek é s tank ö nyvek beszerz é se. T ö bb angol nyelvű szak- é s sz é pirodalmi jellegű k ö nyv legyen. T ö bb idegen nyelvű foly ó irat legyen. Tudom á ny á gak bőv í t é se.

19. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization PR, népszerűsítés Legyen t á j é koztat ó t á bla a f ö ldszinten: szakter ü letenk é nti kimutat á s. T á j é koztat ó f ü zet legyen kit é ve arr ó l, hogy milyen szolg á ltat á sok vannak. K ü l ö n az ingyenes é s k ü l ö n a fizetős szolg á ltat á sokr ó l. K ö z ö ss é gi é let fellend í t é se. K é pm á s ú js á g ebben az é vben nem volt é s Family sem.

20. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Elégedettek A fent eml í tett szolg á ltat á sok j ó k, főleg a WiFi! A klasszikus k ö nyvt á ri szolg á ltat á sok adottak, m á s elv á r á sa nincs. Ami kell, az m á r van. El é g szolg á ltat á s van. El é gedett a k ö nyvt á rral. Elfogadhat ó a jelenlegi szolg á ltat á s. Í gy j ó./3/ M á st nem. Minden adott, nem gondolkodott m é g ezen. Minden j ó í gy. Napra k é sz a k ö nyv á llom á ny, nagyon el é gedett. Nem gondolkodott rajta. Nincs m á s. /30/ Nincs sz ü ks é g m á s szolg á ltat á sra, minden megfelelő. Semmi m á son nem v á ltoztatna.

21. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization MINTA

22. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization A minta demográfiai megoszlása férfiaknők évesek30 – 50 évesek 50 évnél idősebbek felsőfokú végzettségűekközépfokú végzettségűek egyetemi hallgatókközépiskolai tanulók nyugdíjasok egyéb Budapest vidék

23. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Rendszeres olvasók / több mint egy éve olvasók és a könyvtárat havonta minimum egyszer felkeresik/ N=478 fő Hiba: + 4,6%

24. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen szolgáltatásokat vesz igénybe? Totál rendszeres olvasó N=809 fő N=478 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

25. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen gyakran veszi igénybe az alábbi szolgáltatásokat? Totál rendszeres olvasó N=809 fő N=478 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

26. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál rendszeres olvasó N=809 fő N=478 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

27. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál rendszeres olvasó N=809 fő N=478 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

28. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? A válaszolók számához viszonyítva. Mean adatok N=478 fő Hiba: + 4,6% a v á aszol ó k sz á ma

29. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Érdekelné, használná-e az alábbi új szolgáltatásokat? Totál rendszeres olvasó N=809 fő N=478 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

30. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization A rendszeres olvasók demográfiai megoszlása

31. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization A rendszeres olvasók demográfiai megoszlása férfiaknők évesek30–50 évesek 50 évnél idősebbek felsőfokú végzettségűekközépfokú végzettségűek egyetemi hallgatókalkalmazottak nyugdíjasok egyéb

32. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Törzs /hűséges/ olvasók / 25 éven felüliek, akik már nem diákok, azaz nem direkt tanulás céljából keresik a könyvtárat/ N=368 fő Hiba: + 5,4%

33. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen szolgáltatásokat vesz igénybe? Totál törzs olvasó N=809 fő N=368 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 5,4%

34. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen gyakran veszi igénybe az alábbi szolgáltatásokat? Totál törzs olvasó N=809 fő N=368 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 5,4%

35. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál törzs olvasó N=809 fő N=368 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 5,4%

36. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál törzs olvasó N=809 fő N=368 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 5,4%

37. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? A válaszolók számához viszonyítva. Mean adatok törzs olvasó N=368 fő Hiba: + 5,4% a v á laszol ó k sz á ma

38. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Érdekelné, használná-e az alábbi új szolgáltatásokat? Totál törzs olvasó N=809 fő N=368 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 5,4%

39. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization A törzs / hűséges/ olvasók demográfiai megoszlása

40. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization A törzs / hűséges/ olvasók demográfiai megoszlása férfiaknők évesek30 – 50 évesek 50 évnél idősebbek felsőfokú végzettségűekközépfokú végzettségűek alkalmazottak nyugdíjasok egyéb Htb, Gyes,Gyed

41. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Felsőfokú és középfokú intézetekben tanuló diákok N=470 fő Hiba: + 4,6%

42. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen szolgáltatásokat vesz igénybe? Totál diákok N=809 fő N=470 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

43. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen gyakran veszi igénybe az alábbi szolgáltatásokat? Totál diákok N=809 fő N=470 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

44. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál diákok N=809 fő N=470 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

45. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál diákok N=809 fő N=470 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

46. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Érdekelné, használná-e az alábbi új szolgáltatásokat? Totál diákok N=809 fő N=470 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 4,6%

47. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization A diák olvasók demográfiai megoszlása

48. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization A rendszeres olvasók demográfiai megoszlása férfiaknők évesek évesek felsőfokú végzettségűek középfokú végzettségűek egyetemi hallgatók középiskolai tanuló

49. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Alkalmazottak N=224 fő Hiba: + 6,7%

50. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen szolgáltatásokat vesz igénybe? Totál alkalmazottak N=809 fő N=224 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 6,7%

51. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen gyakran veszi igénybe az alábbi szolgáltatásokat? Totál alkalmazottak N=809 fő N=224 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 6,7%

52. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál alkalmazottak N=809 fő N=224 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 6,7%

53. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál alkalmazottak N=809 fő N=224 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 6,7%

54. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Érdekelné, használná-e az alábbi új szolgáltatásokat? Totál alkalmazottak N=809 fő N=224 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 6,7%

55. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Alkalmazottak demográfiai megoszlása

56. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization A rendszeres olvasók demográfiai megoszlása férfiaknők évesek30–50 évesek felsőfokú végzettségűekközépfokú végzettségűek 50 évesnél idősebb

57. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Szociológiai Gyűjtemény látogatóinak véleménye N=100 fő Hiba: + 10,0%

58. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen szolgáltatásokat vesz igénybe? Totál Szociológia N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

59. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen gyakran veszi igénybe az alábbi szolgáltatásokat? Totál Szociológia N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

60. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál Szociológia N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

61. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál Szociológia N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

62. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? A válaszolók számához viszonyítva. Mean adatok N=100 fő Hiba: + 10,0% a v á laszol ó k sz á ma

63. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Érdekelné, használná-e az alábbi új szolgáltatásokat? Totál Szociológia N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

64. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Budapest Gyűjtemény látogatóinak véleménye N=100 fő Hiba: + 10,0%

65. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen szolgáltatásokat vesz igénybe? Totál Budapest N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

66. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen gyakran veszi igénybe az alábbi szolgáltatásokat? Totál Budapest N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

67. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál Budapest N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

68. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál Budapest N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

69. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? A válaszolók számához viszonytíva. Mean adatok N=100 fő Hiba: + 10,0% a v á laszol ó k sz á ma

70. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Érdekelné, használná-e az alábbi új szolgáltatásokat? Totál Budapest N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

71. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Zenei Gyűjtemény látogatóinak véleménye N=100 fő Hiba: + 10,0%

72. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen szolgáltatásokat vesz igénybe? Totál Zenei Gyűjtemény N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

73. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Milyen gyakran veszi igénybe az alábbi szolgáltatásokat? Totál Zenei Gyűjtemény N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

74. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál Zenei Gyűjtemény N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

75. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? Totál zenei Gyűjtemény N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%

76. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Mennyire elégedett a...? A válaszolók számához viszonyítva. Mean adatok N=100 fő Hiba: + 10,0% a v á laszol ó k sz á ma

77. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization Érdekelné, használná-e az alábbi új szolgáltatásokat? Totál Zenei Gyűjtemény N=809 fő N=100 fő Hiba: + 3,5% Hiba: + 10,0%