Bodor Ágnes-Réka Lőrincz Emőke Bakos Beáta Farkas Melinda PR III Egy őszinte mosolyért !
jótékonysági kampány időtartama: egy hónap (2011. május 1-től – június 1-ig) Fő célja: árva gyermekek megsegítése A kampány üzenete: „Egy őszinte mosolyért!”
kijelölt termékek megvásárlása után befolyt összeg átadása a rászoruló gyerekeknek (egyes játékok, termékek egyezményes jellel lennének ellátva, ezzel is jelezve, hogy ezek a termékek a kampány részei) régi, használt játékok begyűjtése és feljavítása: gyermeke megunt, elhasznált játékait feljavítanánk játékok javítása önkéntesekkel, önkéntesek segítségével, ezek oda ajándékozása a gyerekeknek
Árvaházak-anyagi támogatást kapnak olyan szociális szervezetek, akik kapcsolatban állnak rászoruló gyerekekkel/családokkal konkurens cégek-szponzorok Önkéntesek-játékok feljavítása
családok gyerekek (óvodások, napközisek, kisiskolások) Lehetséges partnerek/együttműködők nagyobb cégek (anyagi segítség) önkormányzatok (anyagi segítség) Caritas Segélyszolgálat (rászorulók feltérképezése) Vöröskereszt (logisztikai feladatok elvégzése) alapítványok, egyesületek (önkéntesek biztosítása) média egyház
ATL eszközök: helyi televízió: fél másodperces tv-szpott helyi rádió: felhívásként, program helyi sajtóorgánumba (újság, napilap, önkormányzati kiadvány): reklámhasábokon BTL eszközök: plakátok: a helyi óvodáknál, napköziknél, iskoláknál, egyházaknál, megállókban szórólapok banner tömegközlekedési járműveken lévő kivetítőkön óriáskivetítőkön DM-levél
Elérhetőség :
saját honlapunkon ( a kampány közzétételewww.lego-center.ro a Lego Center oldalán regisztráltak, a kampány ideje alatt, jelképes összeggel(regisztrációs összeg) támogatják a kezdeményezést civil szervezetek (egyesületek és alapítványok) honlapjain való közzététele, logó formájában különböző fórumokon (kismamafórum, játékkatalógus, játékoldalak) megjelenjen a logó a közösségi portálokon megjelenő logó, amelyre rákattintva a Lego-Center hivatalos honlapján találja magát a böngésző
Logónk:
Költségvetés-tervezet : 2500 euró: Támogatási pénz A játékok eladási árából Önkormányzati támogatások Különböző támogatások a szociális szféra jóvóltából pl:játékok Átadás június 1-én, gyereknap alkalmából szervezett rendezvény keretén belül.
a kampány pozitív visszhangja a médiában, annak eredményességéről szóló újságcikkek, különböző sajtóorgánumok címlapjain minimum 5000 játékcsomag minimum ember visszaköszönése a honlapokon a rendezvényen résztvevők száma, ha eléri a főt, akkor már eredményességről beszélhetünk minél több ember mozgosítása, annál nagyobb siker