Bodor Ágnes-Réka Lőrincz Emőke Bakos Beáta Farkas Melinda PR III Egy őszinte mosolyért !

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Önkéntesség a Szolidaritás Évében
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Elfogadlak Alapítvány
KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
© Contakter Iroda Kft Minden jog fenntartva! VV. ( Névadó szponzor neve) Balaton- Átrepülő Nemzetközi Hőlégballon Verseny és Fieszta Média, és szponzorációs.
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
Eurosport Média ajánlat 2014.
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Sajó-Bódva regionális hulladékgazdálkodási program
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Utcai és lakótelepi szociális munka
Kuti Éva Az adományozás magyarországi helyzete, a nonprofit szervezeteknek nyújtott adományok MTvSz–NIOK Szeminárium szeptember 20.
Szociális munkások a közszférában március 27. Varga István főiskolai adjunktus Szociális munkások a közszférában március 27. Varga István főiskolai.
S IROKI R OMA - M AGYAR E GYESÜLET. A Z EGYESÜLETRŐL ban alakult - Székhelye: a Közösségi Ház és Információs Központ (volt Tűzoltó szertár) Szervezeti.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Nyilvánossági és tájékoztatási kötelezettségek Ékes Gyula, Váti Nonprofit Kft. Mátészalkai Területi Iroda Információs nap magyar partnerek részére, Békéscsaba.
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
Eredmények II. • kreatív foglalkozás: 10 alkalom, 63 fő résztvevő • Police Klub: 11 alkalom, 95 fő • önismereti foglalkozások: 4 alkalom, 39 fő • partneri.
Információs nap Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért Támop /2 Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért.
Magyarországi PKU Egyesület
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Az NFT társadalmi egyeztetése civil szemszögből Civilek a Nemzeti Fejlesztési Terv Nyilvánosságáért - CNNy Pécs, március 23.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Dudás Zoltán Gyermekvédelmi és Gyámügyi Főosztály
A sajtótájékoztató a Zöld fesztivál keretein belül kerül megrendezésre Vállalások: - Anyagtakarékossági célból a sajtóközlemény CD mellékleten kerül kiküldésre.
Bodor Tamás főosztályvezető-helyettes Gyermek és Ifjúsági Osztály
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Csanádi József. Munkavállaló lehetőségei  egyéni érdekérvényesítés (csak kvalifikált munkát végzők)  kollektív érdekérvényesítés  tárgyalás  szociális.
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT (intézmény neve) Készítette igazgató.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Tiszátúli Villamosenergia – ipari Szakszervezet TIVISZ Mozgósítás - tapasztalatok Siófok, Vértes Hotel június 20.
Iskolai közösségi szolgálat
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Az NFT tervezési folyamatának nyomon követésére alakult civil munkacsoport Budapest, április 15.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
-A vidékfejlesztési miniszter 11/2013. (III. 5.) VM rendelete az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból a LEADER térségek közötti együttműködés.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
ABIGÉL KÖZHASZNÚ EGYESÜLET. Megalakulásunk  érintett család hozta létre az egyesületet, kicsit később néhány pedagógus is csatlakozott  Elnök:
SZOCIÁLIS HELYZET ÉRMIHÁLYFALVA TELEPÜLÉSEN. MUNKANÉLÜLISÉGI RÁTA -10% SZOCIÁLIS TÉMOGATÁSBAN RÉSZESÜL: -99 CSALÁD, 214- SZEMÉLY FOGYATÉKKAL ÉLŐ SZEMÉLYEK.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
A projekt megvalósítását támogatja a Belügyminisztérium Nemzeti Bűnmegelőzési Tanácsa „A legkisebb ellenállás” – bűnmegelőzés a szépkorúak körében BM –
Vakok és Gyengénlátók Közép- Magyarországi Regionális Egyesülete Cím: 1146 Budapest, Hermina út 57. Tel: (1) Web:
Anyák Háza ORSZÁGOS PROGRAM
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
roma integrációs modellek a közös sikerekért
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
Katolikus Karitász.
A Lurkó Győri Kórház Gyermekosztályért Alapítvány
Előadás másolata:

Bodor Ágnes-Réka Lőrincz Emőke Bakos Beáta Farkas Melinda PR III Egy őszinte mosolyért !

jótékonysági kampány időtartama: egy hónap (2011. május 1-től – június 1-ig) Fő célja: árva gyermekek megsegítése A kampány üzenete: „Egy őszinte mosolyért!”

kijelölt termékek megvásárlása után befolyt összeg átadása a rászoruló gyerekeknek (egyes játékok, termékek egyezményes jellel lennének ellátva, ezzel is jelezve, hogy ezek a termékek a kampány részei) régi, használt játékok begyűjtése és feljavítása: gyermeke megunt, elhasznált játékait feljavítanánk játékok javítása önkéntesekkel, önkéntesek segítségével, ezek oda ajándékozása a gyerekeknek

Árvaházak-anyagi támogatást kapnak olyan szociális szervezetek, akik kapcsolatban állnak rászoruló gyerekekkel/családokkal konkurens cégek-szponzorok Önkéntesek-játékok feljavítása

családok gyerekek (óvodások, napközisek, kisiskolások) Lehetséges partnerek/együttműködők nagyobb cégek (anyagi segítség) önkormányzatok (anyagi segítség) Caritas Segélyszolgálat (rászorulók feltérképezése) Vöröskereszt (logisztikai feladatok elvégzése) alapítványok, egyesületek (önkéntesek biztosítása) média egyház

ATL eszközök: helyi televízió: fél másodperces tv-szpott helyi rádió: felhívásként, program helyi sajtóorgánumba (újság, napilap, önkormányzati kiadvány): reklámhasábokon BTL eszközök: plakátok: a helyi óvodáknál, napköziknél, iskoláknál, egyházaknál, megállókban szórólapok banner tömegközlekedési járműveken lévő kivetítőkön óriáskivetítőkön DM-levél

Elérhetőség :

saját honlapunkon ( a kampány közzétételewww.lego-center.ro a Lego Center oldalán regisztráltak, a kampány ideje alatt, jelképes összeggel(regisztrációs összeg) támogatják a kezdeményezést civil szervezetek (egyesületek és alapítványok) honlapjain való közzététele, logó formájában különböző fórumokon (kismamafórum, játékkatalógus, játékoldalak) megjelenjen a logó a közösségi portálokon megjelenő logó, amelyre rákattintva a Lego-Center hivatalos honlapján találja magát a böngésző

Logónk:

Költségvetés-tervezet : 2500 euró: Támogatási pénz A játékok eladási árából Önkormányzati támogatások Különböző támogatások a szociális szféra jóvóltából pl:játékok Átadás június 1-én, gyereknap alkalmából szervezett rendezvény keretén belül.

a kampány pozitív visszhangja a médiában, annak eredményességéről szóló újságcikkek, különböző sajtóorgánumok címlapjain minimum 5000 játékcsomag minimum ember visszaköszönése a honlapokon a rendezvényen résztvevők száma, ha eléri a főt, akkor már eredményességről beszélhetünk minél több ember mozgosítása, annál nagyobb siker