MADARAK ÉS FÁK HETE TÉMAHÉT. MEGVALÓSÍTÓK: 2. A Nyergesné Kovács Mária Schmidt-Gerencsér Mária 3. B Tolmácsiné Godó Gabriella Kisné Takács Ágnes 5. C.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pozsony 4. csoport feladata: mutassátok be Pozsonyt – története, fekvése, főbb látnivalók.
Advertisements

Budapest, december 4. E REDMÉNYEK. I. helyezett: Juszt Réka Konzulens: Papp Judit 1. ÁGAZATI ÉS REGIONÁLIS GAZDASÁGTAN - KERESKEDELEM II. helyezett:
Arcok a rendszerváltás albumából. Antall József Csurka István.
  A Duna-Ipoly Nemzeti Park Magyarország egyik legfiatalabb nemzeti parkja.  A Duna és az Ipoly völgyében található.  A nemzeti park két nagy hegyvidéke.
Madárszámlálás Karcza Zsolt – MME Budai-Kiss Tamás - Iqsys.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
Korond Készítette: Víglási Anna HAT Története  A hagyomány szerint a falu első házai a Korondi-hegyen, a Szállás nevű határrészen épültek ban.
A Magyar Geofizikusokért Alapítvány kuratóriumának beszámolója április 26. Nemesi László a kuratórium elnöke.
A Határtalanul! Erdélyben program célkitűzései Sport és turizmus.
MOSONMAGYARÓVÁR MOSONMAGYARÓVÁR A MOSONI-DUNA ÉS A LAJTA TALÁLKO- ZÁSÁNÁL, AZ OSZTRÁK ÉS A SZLOVÁK HATÁRTÓL 15 KM-RE FEKSZIK. MÁR A RÓMAI KORBAN ŐRHELY.
Duna-Ipoly Nemzeti Park  Adatok: · alapítás ideje 1997 · címerállat Havasi cincér · 603,14 km².
Szlovákia földrajza. Szlovákia közép-európai ország, területe négyzetkilométer. Határa északról Lengyelország, északnyugatról Csehország, nyugatról.
Helyi védett értékek bemutatása
AZ EURÓPAI KULTÚRA ALKOTÁSAIBÓL KATTINTS.
Lovagi tábor angol nyelvű foglalkozásokkal is
Debrecenbe kéne menni…
2009. JÚLIUS 26 – AUGUSZTUS 9., SZABADKÍGYÓS
Kollégiumi nevelők módszertani munkaközössége
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
A Blaha Lujza tér M végállomás átmenő vágánya melyik vágánnyal létesít kapcsolatot? Csak az Újbuda-központ M és a Móricz Zsigmond körtér M irányú vágánnyal.
2016.május 3-4. Kedd- Szerda Esztergom
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
Finnugrisztika BBN-MNY11-233, OT-MAGY-140 Még a középiskola… h
A három központ 1945–1954 Kégli Ferenc 2016.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Közösségek, iskolák, resztorativitás
Enyhén értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájának munkaközösségi beszámolója 2015–2016 tanév.
(SZIKM, Iparművészeti gyűjtemény)
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
A Széll Kálmán tér irányú vágánnyal létesít közvetlen kapcsolatot b.)
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
A dél-koreai Nemzeti Levéltár, Szöul
TERMÉSZETTUDOMÁNYOS TÉMAHÉT Katolikus gimnázium 2015 június
A kiegyezés Az 1867-ben I.Ferenc József és a magyar politikai vezetők között született megállapodások összefoglaló neve.
Korrupció érzékelési index 2006 Sajtótájékoztató november 6.
Lovagi Játékok projekt
Szegedi Szépmíves Céh’90 csoportos kiállításai
A program általános célja
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
BGSzC Vásárhelyi Pál Kereskedelmi Szakgimnázium
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Iskola-forradalmak Az iskolatörténet néhány tanulsága
A Széll Kálmán tér irányú vágánnyal létesít közvetlen kapcsolatot b.)
Egyetemes államtörténet I.
Adventi évzáró kirándulásunk
Az első hat év programja
Esküvői Bemutatkozó.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
Új pályainformációs eszközök - filmek
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
Németország ipari nagyhatalom
MÉZEK KÉMIÁJA PÁLYÁZAT
Szeptemberi versenyeredmények
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Iglódi István rendezése
A jövő technikája a szakmunkásképzésben 2015
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
tanév Iskolanyitogató
Tanulmányi kiránduláson a Váci Fegyház és Börtönben
Németország BESZÁMOLÓ 2014
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
HATÁRTALANUL 2019 CSÍKSZEREDA - SOPRON
Gamification avagy játékosítás a matematika tanításában
Ganz Ábrahám Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola és Szakiskola
Előadás másolata:

MADARAK ÉS FÁK HETE TÉMAHÉT

MEGVALÓSÍTÓK: 2. A Nyergesné Kovács Mária Schmidt-Gerencsér Mária 3. B Tolmácsiné Godó Gabriella Kisné Takács Ágnes 5. C 6. B Sirkó Attila

MÚZEUMPEDAGÓGIAI FOGLALKOZÁSOK: A DUNA – IPOLY NEMZETI PARK

1. ÁLLOMÁS ERDŐK A DUNA-IPOLY NEMZETI PARKBAN

2. ÁLLOMÁS Magyarország nagyvadjai

3. ÁLLOMÁS Magyarország madarai

4. ÁLLOMÁS ÉRZÉKELÉS A TERMÉSZETBEN Élményfal: interaktív játék az érzékszerveinkkel

5. Állomás Az alkalmazkodás mesterei (szabadtéri állatbemutató)

A NÓGRÁDI TÖRTÉNETI MÚZEUM „ A KARANCS ÉS A MEDVES ÖSVÉNYEIN” KIÁLLÍTÁSÁN

A MADARÁSSZAL, PAPP FERENCCEL

MÁTRA MÚZEUM TERMÉSZETTUDOMÁNYI KIÁLLÍTÁS

AZ ERDÉSSZEL, BAJNAI CSABÁVAL GODÓ JÓZSEFNÉ, ÉVA NÉNIVEL

KIRÁNDULÁSOK A 2. A OSZTÁLY A TÓALJA HALASTÓNÁL

KIRÁNDULÁSOK A 3. B osztály a Mátrában a Sás-tónál

KIRÁNDULÁSOK Az 5. C és a 6. B osztály a Szalajka- völgyben

A SZABADTÉRI ERDÉSZETI MÚZEUM KIÁLLÍTÁSÁN

PRODUKTUMOK

ASZFALTRAJZVERSENY