Kiutazásunk Debrecenbe. Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút.

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Tejbemérés Magyarlónán
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
„Legyél te is természettudós”
Élménybeszámoló június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük.
Készítette: Puskás Béla.
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Eger várától a Gyergyói havasokig 1. utazás október
Általános- és Középiskolai Osztálykirándulás
Szakma Kiváló Tanulója Verseny A Szakma Sztár Fesztivál 2012-ben ötödik alkalommal, 38 szakma részvételével került megrendezésre a Hungexpo két.
Az alárendelő összetett mondat
Pécs Mátyás király utca 12.
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk.
Ausztriai Nyelvi Tábor 4. Nap. A nap programja IdőkeretProgram 07:00-07:30Reggeli 08:00-10:00Németóra 11:00-11:30Holzgautól busszal a Reuttener Bergbahnig.
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
Vettem magamnak egy kis házat a hegyekben, nagyon örülnék ha meglátogatnál!
Gólyatábor beharangozó
Besz á mol ó a Borsod-Abaúj Zemplén Megyei Kossuth Lajos Gimn á zium Szakképző Iskola és Kollégium Trefort Á goston Szakképző Tagiskolája á ltal elnyert.
Szószerkezetek - szintagmák
A szakképzési rendszer változásai Szabó András. Új kihívások, régi problémák Tanulói létszám folyamatos csökkenése Szakképzés presztízsének hanyatlása.
Erdélyi utazás Hunyadi Mátyás szülőháza Kolozsváron.
EGY OLYAN KÜLÖNLEGES SZEMÉLYNEK, MINT AMILYEN TE VAGY !
Vettem magamnak egy kis házat a hegyekben, nagyon örülnék ha meglátogatnál!
Küldök egy útmutatót. Kérlek:
Österreich Werbung Magyarország Budapest, november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Zrínyi Ilona Általános iskola
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
Készítette: Bacsó Beáta
Projekt 9.B. Remondis  A hétf ő i napon meglátogattuk a helyi szeméttelepet, ahol megnézhettük, hogyan szelektálják és tárolják a hulladékokat.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Az üvegplafonon innen. „Ami engem illet, nem sikerült rájönnöm, mi a feminizmus. Csak azt tudom, hogy azonnal lefeministáznak, ha olyan dolgokat mondok,
DZSINGISZ KÁN Fodor Éva kigyűjtéséből,
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Ilyenek voltunk vadak és jók bűnösök közt is ártatlanok….
Erdély 2. nap. Gyulafehérvár ►2►2►2►2. nap Reggel a Gyulafehérvári várba mentünk először. Ott sok építészeti stílussal találkoztunk. Sokat fényképeztünk.
„Családi időutazás” TÁMOP-projekt 1. félév január – május KŐRÖSI.
Alliance Francaise-Debrecen Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola.
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
SZÓL A RÁDIÓ… Még broadcastingnak hívták… és nagyon sok pénzbe került…
Gróf Bethlen István Fiatalkora Kezdeti politikai pályafutása Miniszterelnökként Belpolitikája Külpolitikája F ő bb m ű vei.
DEBRECEN SZÉKELY SZEMMEL Barót-Debrecen,,határtalan’’ program.
Készítette: 11.C tanulói. Indulás Debrecenből A reggeli kelés nehézségeit átvészelve sikerült összegyűlnie a társaságnak. Elindultunk egy hosszú,
 A Nemzeti Erőforrások Minisztériuma által kiírt Határtalanul program keretén belül iskolánk 7. osztályos tanulói lehetőséget kaptak arra, hogy a magyar.
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Szájbergyerek vagyok! Részlet egy digitális függő lány naplójából.
Magas-tátrai kirándulásunk
Wrocław Green School 2016.
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
1 WEEK COURSE FOR EUROPIAN TEACHERS OF GEOGRAPHY AT SECONDARY LEVEL
A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A.
Szakmai angol - körbevezetéssel Levezetés: röplabdázás
Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
PhD online közösségi oldal Dr
Novemberi körséta a Mecsekben
Az otthontól az egyetemig
Napközis tábor 5. évfolyam
Szászvári gyalogtúrán a pécsi nyugdíjasok
Tompa Andrea: Omerta – Hallgatások könyve
Erdélyi kirándulás Élmények.

Kiutazásunk Debrecenbe

Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút vett egy hetecskére iskolánktól.

Marosvásárhely Reggel 8 órakor indultunk, első megállónk Marosvásárhely volt ahol is mindenki alig várta hogy lába újra a talajt érhesse.

Utazás A buszon töltött percek, órák sem teltek unalmasan, mindenki elfoglalta magát valamilyen tevékenységgel. Viszont a legnépszerűbb elfoglaltságnak most is a kártyajátékok bizonyultak.

Királyhágó Következő megállónk a Királyhágón volt, itt is egy órát pihenhettünk. Ebben az órácskában elfogyaszthattuk ebédünket és megcsodálhattuk a táj szépségét.

Királyhágó

A határ Az ezt követő úton a társaság már kissé türelmetlennek bizonyult - mindenki alig várta, hogy találkozhasson debreceni barátaival - mind addig amíg a határhoz nem értünk. Mind tudtuk hogy innen már csak egy óra választ el minket Debrecentől. Viszont ez nem így történt, a határ átkelése több időt vett fel mint gondoltuk, de annál jobb érzés volt amikor rádöbbentünk hogy már Debrecenben is vagyunk.

West Hostel Érkezés után a West Hostel szíves fogadtatásában részesedtünk ahol elfoglaltuk szobáinkat, majd a vacsorát követően egy rövid körútban volt részünk Debrecen utcáin.

Köszönjük a figyelmet! Készítette: Ágoston Mónika Ágoston Péter Deac András Egyed-Kese Krisztina Varga Szilárd