Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP- 3.3.8-12/2-2012-0093.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
"Adj egy esélyt" - esélyalapú fejlesztés a Mórágyi Általános Iskolában
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Az iskolai szociálismunka
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
Albert István Téri Napovi Kisvaszar
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
ÚJ TUDÁS- MŰVELTSÉG MINDENKINEK Gyula, június 23.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS: JAVASLATAINK ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.

Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
HEFOP/2005/2.1.5 ˝HALMOZOTTAN HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK INTEGRÁLT NEVELÉSE˝ ˝KARÖLTVE˝ TANULÓBARÁT ISKOLAI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIALAKÍTÁSA ZALA MEGYÉBEN.
TÁMOP B-14/ Az elnyert összeg: 17 millió forint
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B
Kistérségi fejlesztési mátrix a Kisteleki kistérségben március 31.
171 KLIK fenntartású intézmény kiválasztása Szempontok:  HH és HHH gyermekek aránya  Tanuló létszám  LHH, leghátrányosabb helyzetű kistérségek  Kompetencia.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
Barcsák Marianna - KPSZTI
„Referenciaintézmény kialakítása a II
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
„Együtt, eredményesen”
Előadás másolata:

Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /

Nyertes pályázó: Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat

Támogatás összege: forint

Projektmenedzsment Szakmai vezető: Tóth Istvánné Pénzügyi vezető: Pásztor Ibolya Projektmenedzser: Katona Csabáné

A megvalósításban részt vesznek: – Az intézmény óvónői - Alkalmazotti létszámbővítésére adott lehetősséget a projekt: 1 fő dajka és 1 fő pedagógiai asszisztens személyében.

TÁMOGATHATÓ TEVÉKENYSÉGEK KÖRE Kötelezően megvalósítandó tevékenységek Együttműködések megerősítése, partneri kapcsolati háló bővítése: – Szülők – Térségi bölcsődék - óvodák – Iskola – Civil szervezetek

TÁMOGATHATÓ TEVÉKENYSÉGEK KÖRE Jelen kiírás célcsoportja a halmozottan hátrányos helyzetű1 közoktatási intézménybe járó gyerekek, tanulók, köztük roma származású gyermekek, tanulók, továbbá az őket nevelő oktató pedagógusok.

Eszköztámogatás Gyermekbarát környezet kialakítása: – udvar fásítása, padok és játékok fejlesztése forint Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek fejlesztését elősegítő kis értékű eszközök beszerzése: forint -jelmezek: orvosi, tűzoltó, stb., -Érzékszerveket fejlesztő játékos eszközök: -Látás, hallás, szaglás…

Célok A konstrukció alapvető célja, hogy a köznevelési intézmények alkalmassá váljanak a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek, óvodások köztük roma gyermekek eredményes nevelésére-oktatására, támogassák óvodai sikerességüket.

Célok A konstrukció keretében lehetőség nyílik mintaértékű programok továbbfejlesztésére, azok más intézményben történő adaptációra való alkalmassá tételére, másrészről bevált programok adaptálására, illetve az adaptáció feltételeinek megteremtésére.

Részcélok a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek korai óvodáztatásának elősegítése; a felzárkózás érdekében a köznevelési intézményeknek a környezetükkel, beleértve családokkal való együttműködésének kialakítása és megerősítése.