Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Digitalizáció: Szép új világ?
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Our Mobile Planet: Magyarország
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Nyelv-ész-gép Új technológiák az információs társadalomban.
Kábel TV jelene és jövője
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
2008. augusztus 6.Budapest New Technology Meetup Group1 Zoltan Kalmar: Hahó Zoltan Kalmar: Hahó Kalmár Zoltán Internet Szolgáltatók.
Halászat a globális adatóceánban – de mit tehetünk vele?
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Böngésző programok (Böngészés).
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
UGC Today UBS & CSFB Media Week Conferences December 7, 2004 Versenyző infrastruktúrák ”Navigálás a platformok csatájában”
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
Microsoft CRM online Strén András
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Vodafone Iroda Majoros Ádám Telekommunikációs Partner.
Vodafone Iroda Kelemen Balázs Területi vezető.
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Sós Patrik Telekommunikációs Partner
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
IT ESZKÖZÖK KEZELÉSE. P ROJEKT HÁTTERE, KONTEXTUSA, HELYI IGÉNYEKRE REFLEKTÁLÁS A technikai eszközök megosztják az idősebb és a fiatalabb generációt.
Multi-play szolgáltatások
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A digitális reklám eszközei 1.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
Média '13 Gondolatcsere és networking – Telekommunikáció Liptay Gabriella.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
az Akasztói Szikiponty
– Letölthető változat –
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Márkanélküli okostelefonok veszélyei
EBSCO Information Services
Az online marketing legújabb generációja
INFORMATIKA október ELŐADÓ IV. alkalom
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
Navigáció az Interneten:
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
2016 Mobil appok.
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása

Nem minden a hangerő ‚000 Ft netnet médiabefektetés január-október Forrás: Mediacompetitor

A 3 osztatú fogyasztói társadalom átstruktúrálódik 3,3 millió1,4 millió Böngészés E-alkalmazások „Egy az egynek” Speciális alkalmazások TV sorozatok, mozi, magazinok Lean Back Lean ForwardOn-the-Go Mobile, Online, Okostelefon Letöltések Online ügyintézés Early adopter Tematikus csatornák, minding online 2,3 millió Korlátozott interakció Videózás „Egy sokaknak” Intenzív TV + napilap Gyenge online, közterületi média érzékelés Magyar médiapiaci trendek

Angyal vagy ördög ? A tapasztalás segít, lassan egyöntetű a vélemény És az idősebb generáció lassan sodródik a fiatalokkal az attitűd állítással egyetértők vagy határozottan egyetértők aránya a korcsoportokban. Forrás: MillwardBrown/TGI Magyarország „Az internet elidegeníti egymástól az embereket” „Hátrányban van az, akinek nincs internete”

Szabadulni a kábelek kötöttségétől: irány a wifi, mobilinternet Adatok forrása: google insigths for search / o A wifi esetében legtöbben router-re vadásznak o Az okostelefonok is egyre gyakoribbak a telco hirdetésekben: a keresési volumen is exponenciális növekedésnek indult

A szolgáltatások észlelt minősége határozza meg a telco. cégek reputációját* Egyre fontosabb az ügyfelet partnerként kezelni A különböző telco cégek ügyfélszolgálataira történő keresési indexek UPC ügyfélszolgálat Telenor / Vodafone ügyfélszolgálat T-Mobile / T-Online / T-Com ügyfélszolgálat Adatok forrása: google insigths for search / *B&P Braun & Partners által elvégzett 2011-es Reputation Rating kutatás o A sávszél és az ár a belépési küszöb, míg a reputáció a megtartásban elsődleges

Az üzenetek struktúrája gyorsan változik Forrás: Mediacompetitor.

Az átstruktúrálódás folytatódik 3,3 millió1,4 millió Böngészés E-alkalmazások „Egy az egynek” Speciális alkalmazások TV sorozatok, mozi, magazinok Lean Back Lean ForwardOn-the-Go Mobile, Online, Okostelefon Letöltések Online ügyintézés Early adopter Tematikus csatornák, minding online 2,3 millió Korlátozott interakció Videózás „Egy sokaknak” Intenzív TV + napilap Gyenge online, közterületi média érzékelés Magyar médiapiaci trendek

Köszönöm a figyelmet ! by MediaCom, Presentation Title Here