Hogyan kerüljünk be a vérkeringésbe? Maczonkai Dániel social media tanácsadó 2010.12.02.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Kovács Dóra PHD, business director
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Szinkronizált multiplatform élmények
Az internet használata a marketingmix-ben
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata (etikett,veszélyei)
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Juventus általános prezentáció.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
2/18/2018 Marketingterv Név.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Retailtainment.
EZ AZ ÉN MŰVEM Facebook oldal.
Az online marketing legújabb generációja
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Előadás másolata:

Hogyan kerüljünk be a vérkeringésbe? Maczonkai Dániel social media tanácsadó

Agenda 1.Bevezetés 2.Esettanulmány #1: A lényeg, hogy egészséges legyen 3.Esettanulmány #2: Született Anyukák 4.Esettanulmány #3: Szeretem a hajam 5.Összegzés

Mi az a Social Media? olyan internetes szolgáltatások gyűjtőneve, amelyek elsősorban a közösségre épülnek és a felhasználók közösen készítik a tartalmat

Mire jó a közösségi média? A közösségi média emberközelivé teszi a vállalatot: lehetőséget ad párbeszéd kezdeményezésére, ott, ahol a felhasználók vannak. Miért fontosak a közösségileg aktív felhasználók? A most aktív userek azok a nyitott szemléletű, korai adaptálók, akik a későbbi regisztráló vagy aktívvá váló tömegek véleményvezérei lesznek A direkt reklám nem az egyetlen eszköz, amely képes befolyással lenni a fogyasztó vásárlási döntésére. A felhasználók médiafogyasztási szokásai megváltoztak: egyre több időt töltenek online közösségi oldalakon Egy brand számára fontos, hogy proaktív módon ott is jelen legyen, ahol a felhasználók vannak.

Bevezetés

Facebook Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a világon. Több mint Magyarországon élő felhasználó regisztrálta már magát az oldalon. A tagok jellemzően aktívak, naponta többször is belépnek az oldalra.

Agenda 1.Bevezetés 2.Esettanulmány #1: A lényeg, hogy egészséges legyen 3.Esettanulmány #2: Született Anyukák 4.Esettanulmány #3: Szeretem a hajam 5.Összegzés

Merck / Femibion Termék: Étrendkiegészítő tabletta gyermekvállalást tervező nőknek. Célcsoport: Gyermekvállalást tervező nők, kismamák, kisgyermekes anyák, Kampánycélok: Kismamák megszólítása egy releváns alternatív média felületen Mit csinálnak a neten? - beszélgetnek, ismerkednek - információkat gyűjtenek - információkat osztanak meg - játszanak Egy ‘belterjes célközönség’, akik sokkal több időt töltenek otthon, internet előtt, mint más nőtársaik.

Merck / Femibion A terhes nők és az anyukák közötti szóbeszéd: sokkal több információt osztanak meg egymással termékekről, brandekről, mint más nő társaik vagy a teljes populáció.

Merck / Femibion Ügynökségi javaslat: Rajzos gyermekarc szimulátor, amely az apa és az anya arcának jellegéből előrejelzi, hogy fog kinézni a születendő baba. ‘A lényeg, hogy egészséges legyen’. Kampánymechanizmus: az alkalmazás terjedését Pay-per- click hirdetéssel és organikus terjesztéssel támogattuk. Alkalmazás működése: a felhasználó telepítés után egy arcszimulátor felületet lát, melyen beállíthatja saját és párja arcberendezését.

Merck / Femibion A beállított elemek után két opcióra lehetett kattintani: ‘Go!’, ‘I feel lucky’. Az eredmény:

Merck / Femibion féle kombináció

Merck / Femibion Az alkalmazásból el lehetett érni a videót is. A figura továbbküldhető volt. Terjedési lehetőségek:

Merck / Femibion Eredmények: - A 2 hónapos kampány ideje alatt 1700 ember használta rendszeresen az alkalmazást - A PPC hirdetések kattintási aránya 300%-on teljesített - Medical Tribune Group & Kreatív ‘Gyógyszerpromóciós verseny II. díj’ Helyezésünkkel hozzásegítettük a Merck Kft-t az ’Év Gyógyszerpromóciós Terméke I.’ helyhez.

Agenda 1.Bevezetés 2.Esettanulmány #1: A lényeg, hogy egészséges legyen 3.Esettanulmány #2: Született Anyukák 4.Esettanulmány #3: Szeretem a hajam 5.Összegzés

Sanofi Aventis / Normaflore Termék: A Normaflore, az egyetlen vény nélkül kapható probiotikus gyógyszer Magyarországon. Célcsoport: Anyukák, gyerekvállalást tervező nők Kampánycélok: A célcsoport edukálása, a probiotikumok megismertetése velük Ötlet: Született Anyukák Facebook oldal

Sanofi Aventis / Normaflore Tartalom: - Baba- és mamatippek - Információk a probiotikumokról - Kvízek Az anyukák is generálják a tartalmat: kérdéseket tesznek fel, segítenek egymásnak, képeket és videókat töltenek fel a gyerekeikről. A kérdések megválaszolásában egy hivatásos gyerekorvos van a segítségünkre.

Sanofi Aventis / Normaflore Eredmények: Több mint 5200 kismama csatlakozott az oldalhoz. 674 komment és 1731 like érkezett a 98 bejegyzésünkre. Az anyukák 164 kérdést, képet, videót töltöttek fel az oldalra.

Agenda 1.Bevezetés 2.Esettanulmány #1: A lényeg, hogy egészséges legyen 3.Esettanulmány #2: Született Anyukák 4.Esettanulmány #3: Szeretem a hajam 5.Összegzés

TEVA / Revalid Termék: Haj- és körömregeneráló készítmény, megelőző hatás Célcsoport: Elsősorban nők, 18 – 35 között Kampánycélok: Innovatív, fiatalos brand megjelenés a közösségi médiában, meglévő brand aktivitások támogatása, kapcsolatgyűjtés

TEVA / Revalid Javaslatunk szerint brandesített Facebook oldalt hoztunk létre, amelyen a brand gyűjti a rajongókat, motiválja őket az aktivitásra, pályázati nevezésre. Az oldal neve: ‘Szeretem a hajam’ Promóciók és motivátorok: - Csatlakozási promóció: ‘Légy a rajongónk és megajándékozunk egy Revalid termékmintával!’ - Hajápolási kvíz - Napi hajtippek - Borítótervező pályázat - Women of the year aktivitás promotálása

TEVA / Revalid Effektus: a felhasználók generálják a tartalmat

TEVA / Revalid Alkalmazás javaslat: A dús és egészséges haj generációk, korszakok és stílusok jelképe ma is és régen is. A Revaliddal Tehetségkutató alkalmazással bárki újraélheti a dús és egészséges haj élményét, tincseivel bekerülhet a facebook-os közösség történelmébe, a dúshajú hírességek csarnokába. Alkalmazás működése: a felhasználó telepítés után egyedi lemezborítót készíthet saját vagy ismerősei fényképével. A lemezborítókra szavazni lehet.

TEVA / Revalid 1. lépés: fotó és borító kiválasztása

TEVA / Revalid 2. lépés: szerkesztés

TEVA / Revalid 3. lépés: kész borító elhelyezése az albumok között

TEVA / Revalid

Eredmények: Facebook page: 4670 rajongó Facebook Revalid Tehetségkutató: több mint 300 pályamunka, és 6600 szavazat

(Rém)álomvilág (magyar viszonylatokban)  A saját maga által létrehozott social média felületek kimagasló népszerűsége (FB esetben pl. százezres követőtábor, napi 500 lájk/post és komment/post)  Minimál igény támogató média budgetre  Aktív, szerető fogyasztók, akik újabb követőket hoznak kvázi önkéntesen  Ha lehet ne kelljen nagyon extra tartalmat gyártani, a tartalmat adják a lelkes márkarajongók  Egy SM ügynökséggel költséghatékonyan megoldható legyen  Tökéletes mérhetőség, konverziós számok Egy márka álmaEgy márka rémálma  Népszerűtlen saját social media felületek (csak a kollégák és az ügynökség lájkol)  Támogató média budget igény  Felhasználók által létrehozott, nem kontrollálható márkaoldalak, amelyek néha még kritikusak is és népszerűségük töretlenül növekszik  Saját oldalunkon kekeckedő és korrupt fogyasztók, akiket ki kell moderálni, vagy költséges promócióval lehet csak aktivizálni  Tartaloméhség  Megtérülési számítások bonyodalmai  Ügynökségek ütközőzónái  Szervezeten belüli zavaros felelősségi határok

Köszönöm a figyelmet! További információ: