GYSEV CARGO Zrt. Észak-déli árufuvarozási korridor 2014. május 6. Szalai Zsolt gazdasági vezető GYSEV CARGO Zrt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infrastruktúrafejlesztés a magyar-szlovén határszakaszon
Advertisements

A vasúti közlekedési hálózat elemzése, közlekedési feltételek, szűk keresztmetszetek, fejlesztési irányok Előadó: Kövesdi Szilárd, GYSEV Zrt. Vezérigazgató.
Városfejlesztés prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
A MÁV Cargo szerepe, jelentősége a magyar – ukrán – távol-keleti áruszállításban Kalotai Zoltán MÁV Cargo ZRt.
RCH, mint karbantartásért felelős szervezet (ECM) kapcsolatrendszere
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - az NYDOP
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
A közösségi közlekedési szolgáltatások fejlesztése
a magyar- ukrán kapcsolatban
ERA A vasútvállalatokra vonatkozó kötelező üzemeltetési szabályok a hazai vasúti hálózatra vonatkozóan.
A MÁV Cargo szerepe, jelentősége a záhonyi térség fejlesztésében
Kiss Gyula MÁV Kombitermimál Kft.
Záhony térsége gazdaságfejlesztési „zászlós program” Kálnoki Kis Sándor miniszterelnöki megbízott.
1. 2 Az RFH cégcsoport • Az RFH csoport: 7 regionális társaság és megyei hálózat • 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és.
Kormányzati vasútpolitikai célok és törekvések
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
Kombinált előnyök minden régióban
A GYSEV Zrt. vasútbiztonsági stratégiája
általános vezérigazgató-helyettes
Tóthné Temesi Kinga Szombathely,
A VASÚTI KÖZLEKEDÉS JÖVŐJE EURÓPÁBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
Megújuló energia előállítás marginális területeken Az M2RES projekt Kéri Zsuzsanna REC for CEE március 21.
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
Nyíregyháza, szeptember 09.
Vasúti áruszállítás a környezettudatos magatartás szolgálatában
A logisztika várható fejlődése az Észak-Alföldi régióban
A logisztikai szolgáltató központok fejlesztésnek hatása az ország fejlődésére Dr. Zsirai István Közlekedéstudományi Intézet Kht. főmunkatárs, tanácsadó.
EURÓPAI DUNA STRATÉGIA Parkoló pálya vagy gyorsítósáv – Napi Gazdaság Logisztikai konferencia 2010 április 27 Budapest Dr.Doór Zoltán Elnök Magyar Logisztikai.
Készítette: Tóth Barnabás GYSEV Kontrolling
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
TISZTELETTEL KÖSZÖNTIK
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
A MÁV Zrt. pályahálózat helyzete, fejlesztése
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
Új tendenciák és kihívások a vasúti szállítmányozó és logisztikai szolgáltató vállalatok piacán.
Előadó: Rigó Zoltán logisztikai szakértő Záhony Kereskedelem-logisztikai központ SWOT elemzés.
Nemzeti Fejlesztési Terv II december 15. Dr. Veres János pénzügyminiszter.
Vámeljárások korszerűsítése, gyorsabb, hatékonyabb vámvizsgálat az ukrán-magyar határon Dr. Nagy János püőr. dandártábornok Vám- és Pénzügyőrség Országos.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Kormányszóvivői tájékoztató A vasút reformja. Kormányszóvivői tájékoztató 1.VASÚTI TÖRVÉNY –A Kormány augusztusban elfogadta a vasúti stratégiát (Baross-program).
S OUTH E AST T RANSPORT A XIS D ÉL - KELETI K ÖZLEKEDÉSI T ENGELY SETA Közlekedési Fórum Szombathely november 15.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
Az intermodális logisztikai szolgáltatások fejlesztési programja Szűcs Lajos főosztályvezető Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Közlekedési Stratégiai.
REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI TANÁCS RENDKÍVÜLI ÜLÉS Sopron
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
„Az ITS lehetőségei az európai projektekben CONNECT - EASYWAY” Budapest, szeptember 27. Dr.-habil Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
Nyílt Pályán Nemzeti Vasúti Kerekasztal eszmecsere a vasút jelenéről és jövőjéről szakmai-társadalmi vitanap Budapest,2010 szeptember 15 Dr.Doór Zoltán.
Alsó-Ausztria Gazdasági Stratégiája RECOM hálózati találkozó – gazdaság/ innováció - Győr, Mag. Florian Riess, MBA, M.E.S.
május 13 Hazai kutatói hálózati eredmények és tervek Tétényi István NIIF MT MITE 2003.
Magyarország logisztikai lehetőségei Dél-Oroszországban Dr. Egri Imre – Dr. Duleba Szabolcs – Dr. Kádár András április 28. Nyíregyháza.
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
ChemLog, ChemLog T&T projekt és a DINS rendszer Ing. Jaroslav ČERMÁK Chemlog T&T projekt koordinátor.
Logisztikai fejlesztési irányok a hazai és az EU szakpolitikák tükrében CEBC „A győztesek felelőssége” konferencia február 2. Dr. Bokor Zoltán BME.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
A magyar vasúti közlekedés jövőképe Dr. Kerékgyártó János Főosztályvezető Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Közlekedési Szolgáltatások Főosztálya Budapest,
Diplomáciai kihívások a V4 észak-déli közlekedési magas szintű munkacsoport felállításában Budapest, május 6. Szabó István L. V4 közlekedési koordinátor.
2012. december 11. Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara A Duna-mente összefogás integrált tervezése Dr. Veres Lajos Ph.D Duna Stratégia Igazgató főiskolai.
ZALA MEGYEI VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉSI ALAPÍTVÁNY Nagy András Ügyvezető igazgató.
Az európai uniós fejlesztések szerepe a V4 országok közlekedési hálózatának vonatkozásában Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra.
HÉV személyszállító járművek komplex rekonstrukciós programjának bemutatása Utastér komfortjának növelésére irányuló alprojekt eredményeinek ismertetése.
A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben Előadó: Dávid Ilona, a GYSEV elnök-
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
DB Cargo Hungária Kft. és a pályavasút együttműködése
Budapest – Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházás
Előadás másolata:

GYSEV CARGO Zrt. Észak-déli árufuvarozási korridor május 6. Szalai Zsolt gazdasági vezető GYSEV CARGO Zrt.

A GYSEV csoport tevékenysége A balti-adriai folyosó Az északi-déli vasúti árufuvarozás fejlesztése GYSEV beruházások – vasúti infrastruktúra GYSEV beruházások – vasúti személyszállítás GYSEV beruházások – vasúti árufuvarozás

A GYSEV csoport tevékenysége A balti-adriai folyosó Az északi-déli vasúti árufuvarozás fejlesztése GYSEV beruházások – vasúti infrastruktúra GYSEV beruházások – vasúti személyszállítás GYSEV beruházások – vasúti árufuvarozás

A CÉGCSOPORT tulajdonosi struktúrája Integrált működés Multikulturális szemlélet 140 éves tapasztalat

CÉGCSOPORT - TEVÉKENYSÉGEK személyszállítás vasúti infrastruktúra üzemeltetése árufuvarozás Magyarországon logisztika vontatás árufuvarozás Ausztriában Terminál

IRÁNYVONATRENDSZEREK Fordítókorong szerep Nyugat-Európa és Délkelet- Európa között Konvencionális és kombinált forgalom Együttműködés nemzetközi vasutakkal és szállítmányozókkal

A VONATKÉPZÉS HÁTTÉRBÁZISA rendező pályaudvar konténerterminál raktárak Komplex logisztikai szolgáltatások Nyílt rakodási terület: m 2 Fedett raktárak: m 2 Daruzási kapacitás: konténer/év kocsi kezelése naponta

SOPRON Budapest Záhony Wien Skopje Thessaloniki Sindos Edirne Istanbul, Halkali Çerkezköy IRÁNYVONATRENDSZEREK 2013 Konvencionális forgalom Győr Athens

SOPRON Antwerpen Köln Budapest Záhony Wien Lambach Gingen Duisburg Ludwigshafen Bremerhaven Hamburg Bucharest Skopje Thessaloniki Sindos Edirne Istanbul, Halkali Çerkezköy IRÁNYVONATRENDSZEREK 2013 Intermodális forgalom Győr

Kapcsolódás nemzetközi útirányokhoz Ausztria, Németország Szlovénia Szlovákia, Lengyelor szág Ausztria, Olaszország Románia, Bulgária Balkán

A GYSEV csoport tevékenysége A balti-adriai folyosó Az északi-déli vasúti árufuvarozás fejlesztése GYSEV beruházások – vasúti infrastruktúra GYSEV beruházások – vasúti személyszállítás GYSEV beruházások – vasúti árufuvarozás

Európai árufuvarozási folyosók (RFC)

RFC6 – mediterrán folyosó Útvonal: ESP-FRA-ITA-SLO-HUN 2013 novembere óta működik

RFC7 – út a balkánra Útvonal: CZE-SVK/AUT-HUN-ROM- BUL-GRE 2013 novembere óta működik

RFC5 RFC5 – borostyánkő út Összekötő kapocs az RFC6 és az RFC7 között Komoly áruszállítási potenciál

A GYSEV csoport tevékenysége A balti-adriai folyosó Az északi-déli vasúti árufuvarozás fejlesztése GYSEV beruházások – vasúti infrastruktúra GYSEV beruházások – vasúti személyszállítás GYSEV beruházások – vasúti árufuvarozás

A közúthálózat forgalomterhelése

A közúthálózat leterheltsége 86-os út egység/nap

A 86-os út leterheltsége

A 86-os út leterheltsége jármű/nap Pécs Debrecen Csorna Dunaföldvár Salgótarján Monor Pilisvörösvár Solt Várpalota Szarvas Csorna Bocskaikert4,96 Répcelak2,88 Rétság2,81 Kiszombor2,59 Solt2,20 Dunaföldvár2,20 Csorna2,11 Badacsonytomaj2,02 Vasvár1,84 Tokaj1,38 Répcelak2,88 Rétság2,81 Kiszombor2,59 Solt2,20 Dunaföldvár2,20 Csorna2,11 ÖsszesenEgy főre

A 86-os út leterheltsége tehergépkocsi/nap Csorna5 245 Dunaföldvár4 720 Kisujjszállás3 688 Solt3 027 Répcelak2 531 Kiszombor2 479 Debrecen2 082 Körmend2 037 Pécs1 907 Várpalota1 893 Csorna5 245 Dunaföldvár4 720 Kisujjszállás3 688 Solt3 027 Répcelak2 531 Kiszombor2 479 Debrecen2 082 Körmend2 037 Répcelak0,95 Bocskaikert0,67 Dunaföldvár0,51 Csorna0,49 Solt0,43 Vasvár0,34 Rétság0,33 Tokaj0,31 Kisujjszállás0,29 Lenti0,18 Répcelak0,95 Bocskaikert0,67 Dunaföldvár0,51 Csorna0,49 ÖsszesenEgy főre

A GYSEV csoport tevékenysége A balti-adriai folyosó Az északi-déli vasúti árufuvarozás fejlesztése GYSEV beruházások – vasúti infrastruktúra GYSEV beruházások – vasúti személyszállítás GYSEV beruházások – vasúti árufuvarozás

GYSEV Zrt. - tervezett infrastrukturális projektek - Sopron nyugat vontatási alállomás korszerűsítés 16-os vasútvonal rekonstrukció 17-es vasútvonal rekonstrukció Szombathely állomás modernizációja KBCS II. projekt Zalaszentiván delta vágány 1d vasútvonalon ETCS I. telepítése Győr-Sopron vasútvonal kétvágányúsítás Teljeskörű KÖFI - KÖFE kiépítés a GYSEV hálózatán ITS, utastájékoztató projekt Állomásfejlesztés a GYSEV hálózatán Gördülőállomány fejlesztés

A GYSEV csoport tevékenysége A balti-adriai folyosó Az északi-déli vasúti árufuvarozás fejlesztése GYSEV beruházások – vasúti infrastruktúra GYSEV beruházások – vasúti személyszállítás GYSEV beruházások – vasúti árufuvarozás

Személyszállító járműpark fejlesztés (két projekt) Célok: A megkezdett motorvonat beszerzések folytatása Korszerű vasúti személykocsik beszerzése a távolsági személyszállításra Tervezett műszaki paraméterek: A teljes regionális személyforgalom motorvonatokkal történő kiszolgálása A régió nagyvárosai és a főváros közötti Inter City forgalomban közlekedő járműpark megújítása, egységes járműflotta kialakítása a távolsági személyszállításban is A pontos technikai paraméterek és darabszámok az összevont megvalósíthatósági tanulmányban kerülnek kidolgozásra Megvalósítás: Megvalósíthatósági tanulmány: – Application form EU jóváhagyás: 2016 Beszerzés:

A GYSEV csoport tevékenysége A balti-adriai folyosó Az északi-déli vasúti árufuvarozás fejlesztése GYSEV beruházások – vasúti infrastruktúra GYSEV beruházások – vasúti személyszállítás GYSEV beruházások – vasúti árufuvarozás

 Teleszkópgémes konténeremelő targonca beszerzése  Konténertermináli tároló hely bővítése  Konténerkövető rendszer fejlesztése I.PROJEKT TARTALMA „GYSEV CARGO Zrt. Intermodális Logisztikai Szolgáltató Központjának ‎fejlesztése” A PROJEKT LEZÁRULT

 A rakodógép által biztosított a két bakdaru közti átjárhatóság, rugalmas konténerkezelés, illetve a bakdarukon kívüli depóterületek elérése  Depókapacitás 20%-os növekedése  Informatikai támogatottság által még pontosabb, hatékonyabb termináli munkavégzés, jobb nyomon követhetőség, gyorsabb vonatfeldolgozás, rakodógép kihasználásának optimalizálása BERUHÁZÁSSAL ELÉRT EREDMÉNYEK

II. PROJEKT TARTALMA „GYSEV CARGO Zrt. komplex technológiai fejlesztése” Projektelemek: Konténertermináli infrastruktúra-fejlesztés - Új bakdaru beszerzése és üzembe állítása - Meglévő darupálya felépítményének cseréje - Darupálya statikai megerősítése - A bakdaru villamosenergia-ellátásának kiépítése - 3 db acélszerkezetű fedett-nyitott fatároló létesítése Üzemviteli szoftver fejlesztése Konténerkövető rendszer továbbfejlesztése A PROJEKT FOLYAMATBAN!

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!