Az egészségügyi szakképzés minőségügye, kihívások és intézkedések György Annamária 2015. szeptember 17. "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
BIZTONSÁG ÉS PARTNERSÉG Lépésváltás az egészségügy korszerűsítésében.
Advertisements

Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kaposi József főigazgató A pedagógiai szakmai szolgáltatás új rendszerének.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
A foglalkoztatás és a szociális szolgáltatások összekapcsolása
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Orvos- és Egészségtudományi Centrum
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Képesítés – képesítési rendszer – képesítési keretrendszer Alcím Spartathlon km 36 Hour Time Limit.
Népfőiskola a helyi tudás megtöbbszörözésére, a településfejlesztés eszközeként Lakitelek, március 26. Lakitelek, március 26.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Emberi Erőforrások Minisztériuma Emberi Erőforrások Minisztériuma
Hegyi Csilla osztályvezető Innovációs és K+F Főosztály
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
NELI-projekt bemutatása
: ITI és EGTC Az ETT-k lehetséges szerepe a határ menti ITB-k megvalósításában.
Tájékoztatás az ÚMVP TS keret felhasználásáról Szarvas, december 11.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
Javaslat az ágazati információ-politika átalakítására Dr. Kincses Gyula mb. főigazgató MEDINFO.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
2009. december Előadó: Farkas Krisztina december
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Határon átnyúló vitarendezés. Bevezetés határon átnyúló viták nehézségei különböző nyelv jogismeret hiánya, fogyasztói jogvitákban különösen.
Az egészségügyi szakképzés fejlesztésének lehetséges irányai Kiss Mária Balatonfüred, augusztus 25.
Egészségügyért Felelős Államtitkárság Az alapellátás megerősítésének helyzetértékelése Dr. Beneda Attila január 17.
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Tájékoztató a szakmai vizsgaszervezés jogosultságának elnyerésére kiírt pályázatról Huller Gabriella ETI.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat modernizációja Budapest 2005.szeptember 8.
Lökkös Attila A családi napközi képzés fejlesztése
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
A szakképzés helyzete Magyarországon
Foglalkoztatáspolitika az Európai Unióban
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat szerepe a szociális város- és település-rehabilitációs folyamatokban.
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Integrált irányítási környezet kialakítása. I. Szervezetfejlesztés Az Egyetem szervezeti felépítését részben meghatározza a jogszabály és a Szervezeti.
Regionális üzleti trendek A projekt az EU társfinanszírozásával, az Európa Terv keretében valósul meg január 27. Regionális üzleti trendek A tantárgy.
„a gyakorlat a legjobb tanítómester, igazi gazdákat ez formál" (Tessedik Sámuel) Román István agrárszakképzésért felelős helyettes államtitkár március.
Áttekintő: Feladatok, megoldások, kihívások a hazai egészségügyi humánerőforrás biztosítása területén Rauh Edit
Emberi erőforrás tudatos fejlesztése
Az Oktatási Hivatal új szervezeti felépítése, feladatainak bővülése
A támogatott lakhatás kihívásai
1 A foglalkoztatáspolitika ösztönző elemei, a szolgáltatások szerepe Munkaerő-piaci Műhely Konferencia Pécs november 20. SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM.
A köznevelési intézményi rendszer változása, Szakképzési Centrum és Kamara együttműködése a kamarai garanciavállalás sikeres megvalósításáért Kalmár Andrea.
ORSZÁGOS FELNŐTTKÉPZÉSI TANÉVNYITÓ KONFERENCIA
főosztályvezető-helyettes
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Lorem ipsum.
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Előadás másolata:

Az egészségügyi szakképzés minőségügye, kihívások és intézkedések György Annamária szeptember 17. "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Módszertani központ ‐Létrehozása: 29/2015. (II.25.) Korm. Rendelet ‐Központi hivatal, központi költségvetési szerv ‐A hatáskörébe tartozó feladatokat az ország egész területére kiterjedő illetékességgel látja el "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Elvek "ISOFÓRUM XXII. NMK" ÉrtékKörnyezet Adminisztratív eszközök

Szakképzés- minőségügye ‒Irányítás ‒Közreműködő szervezetek ‒Végrehajtás "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Ágazati humánerőforrás tervezés és szakmai célkitűzések – A képzési szükségletek felmérése az egészségügyi struktúra átalakításához – Humánerőforrás menedzsment továbbképzés – „Párbeszéd és kompetenciák az egészségügyben” kutatás – OSAP adatok gyűjtése, elemzése és értékelése "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Képzéseink "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Szakképzés fejlesztés ‒Duális képzés ‒Skill laboratóriumok ‒Szaktanácsadói hálózat "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Képzés támogatás - SKILL Cél: demonstrációs egységek kialakítása. A probléma alapú illetve szimulációs oktatás megvalósításán keresztül a szakmai készségek fejlesztése és az elmélet-gyakorlat egységének megteremtése. "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Fejlesztések Nemzetközi versenyek (WorldSkills, EuroSkills) "ISOFÓRUM XXII. NMK"

Kihívások "ISOFÓRUM XXII. NMK" ‒Az egészségügyi szakmák nem vonzók a fiatalok számára ‒A nyugdíjba lépőknek nincs utánpótlása ‒Sokan nem rendelkeznek OKJ-s szakképesítéssel ‒Nő a külföldi munkavállaláshoz igazolást kérők száma

Jelen helyzet Problémák ‒Szakmai előrelépés nehézségei ‒Az ellátás erős specializációja ‒Nem egyértelmű kompetenciahatárok ‒Belső információáramlás hiánya ‒A képzési szükséglet és ajánlat eltérései Jobbítási javaslatok ‒Egyéni és szervezeti célok összhangjának megteremtése ‒Kommunikációs és ösztönzési csatornák kialakítása ‒A szakdolgozók kiégésének megelőzése ‒Menedzsmenttechnikák fejlesztése ‒Munkaidőt kímélő képzési formák terjesztése "ISOFÓRUM XXII. NMK"

E-learning- EVI "ISOFÓRUM XXII. NMK" Lehetőségek: – Oktatás – Fórum – Chat – Képzésre jelentkezés – Tudásmegosztás – Munkafelületek kialakítása Előnyei: ‒Időfüggetlenség ‒Térfüggetlenség ‒Tanulóközpontúság ‒Vizualitás ‒Interaktivitás ‒Kapcsolatok

Célok "ISOFÓRUM XXII. NMK" ‒Egykapus ügyfélbarát szolgáltatás nyújtása ‒Elektronikus ügyintézés számainak bővítése ‒Humánerőforrás kríziskezelés- „Szakdolgozói életpályamodell” ‒Módszertani központi funkció erősítése

Hosszú távú céljaink "ISOFÓRUM XXII. NMK" ‒Egészségügyi szakképzés megerősítése ‒HR krízis kezelés eszközeinek kidolgozása ‒Szakképzés fejlesztésbe való jó gyakorlatok integrálása ‒ Ápolói hivatás kommunikációs stratégiájának megerősítése ‒ Kompetenciakörök tisztázása ‒ Skill-mix megalapozása

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! elérhetőség: "ISOFÓRUM XXII. NMK"