TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Középszíntü testnevelés érettségi vizsga témakörei
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
„ÚTRAVALÓK” Molnár Mónika DUF. •Tuning Tervezési Formanyomtatvány –Modulprogram –Fejlesztendő kompetenciák –Tanulási eredmények –Oktatási-tanulási tevékenységek.
Informatikai Szaknyelvi Vizsga
Elsősegély-oktatás az iskolákban, vagy a klubokban
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Alkalmazható-e a mediáció az interneten elszenvedett jogsérelmek orvoslásában? Dr. Baracsi Katalin családjogi szakjogász, internetbiztonsági szakértő,
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Eredete és fajtái angol eredetű játék és sportág, melynek során apró
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
Lovasiskolák, létesítmények turisztikai szolgáltatásai
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
„ A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
TISZK Tanácsadó Testülete. A tanácsadó testület véleményezi:A tanácsadó testület véleményezi: –az irányító szervezet működésének szabályait tartalmazó.
Gyermekvilág régen és ma
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Az intézmény partnerségi kapcsolatainak.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Outdoor-indoor programok Dr. Bóka Ferenc. Íjászat  Az íjászat, mint sport és a szabadidő eltöltésének egyik formája Angliából indult a XX. század elején.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Pedagógusképzők képzése a tananyagfejlesztésről
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
Az Erasmus eredményei dióhéjban
Szegedi Tudományegyetem
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
Előadás másolata:

TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejleszése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában” AUTDOOR-INDOOR ELMÉLET ÉS GYAKORLAT

TÁMOP E-13/1/KONV Oktatás módszertani ppt. Helye: szeged Időpontok: Május 28-30, Szeptember Helyszínek: Szeged Topolya sor 2, ECO- Park.

TÁMOP E-13/1/KONV Az oktatás céljának ismertetése. A kompetenciák bemutatása. A továbbképzés anyagának ismertetése. Elméleti oktatás az oktató által készített ppt. segítségével.

TÁMOP E-13/1/KONV

Lovaglás: Lósportok és lovassportok Gyógylovaglás, gyógylovagoltatás A lovasterápia hatásai Parasport Kezdő lovas oktatása A futószáras oktatás Lovasjátékok

TÁMOP E-13/1/KONV Íjászat: Történet Szabályrendszer Felszerelés A védőfelszerelés Íjászat célja iskolás korban Általános iskolásoknak szánt íjász játékok

TÁMOP E-13/1/KONV Paintball: Paintball története Felszerelés Szabályok A játék Paintball játéktípusok

TÁMOP E-13/1/KONV Darts: Darts története Fogalomtár A tábla elhelyezése Dobás

TÁMOP E-13/1/KONV Kalandpark: Kalandpark története Védőfelszerelések Szabályok Mászófal vagy mászótorony

TÁMOP E-13/1/KONV Modellezés: Repülőmodellezés, helikoptermodellezés, autómodellezés, hajómodellezés, tankmodellezés, motormodellezés, tengeralattjáró-modellezés, rakétamodellezés, vasútmodellezés. Versenyek és azok előírásai Rendezvények, bemutatók

TÁMOP E-13/1/KONV Makettezés Makettezés története Szerepe az oktatásban

TÁMOP E-13/1/KONV Gyakorlati oktatás külső helyszínen. (ECO- Park) Kalandpálya, darts, íjászat, modellezés kipróbálása. Saját élmények alapján történő tanulás, oktatás.

TÁMOP E-13/1/KONV

Számonkérés, vizsga. Tapasztalatok összegzése. Visszajelzések és a továbbképzés értékelése. A tapasztalatok felhasználhatósága a következő oktatásokon.

TÁMOP E-13/1/KONV Tapasztalatok: Továbbképzés időszerű volt. Új lehetőségeket mutatott be. Hiánypótló volt, hiszen testnevelők részére nem volt eddig ilyen jellegű oktatás. Szívesen vettek részt gyakorlati foglakozásokon.

TÁMOP E-13/1/KONV Visszajelzések és a továbbképzés értékelése: A hallgatók örömmel vettek részt a gyakorlati foglalkozásokon. Érdeklődéssel fogadták az új lehetőségeket. Modernnek és időszerűnek minősítették a képzést. Pozitívum volt hogy nem kellett fizetni érte.

TÁMOP E-13/1/KONV A tapasztalatok felhasználhatósága a következő oktatásokon: Szívesen kipróbáltak volna még extrémebb lehetőségeket is. (pl.:airsoft, paintball) További sportolási lehetőségek beépítése a képzésbe (pl.:footgolf)

TÁMOP E-13/1/KONV A tapasztalatok felhasználhatósága a következő oktatásokon: Élménypedagógiai játékok szélesebb bemutatása a képzés keretein belül, gyakorlati bemutatóval. Még több az iskolák számára könnyebben elérhető lehetőségek ismertetése, bemutatása.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!