EDUTUS FŐISKOLA EDUTUS FELNŐTTKÉPZÉSI AKADÉMIA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
TÁJÉKOZTATÁS A SZAKMAI VIZSGARENDSZEREK KUTATÁSÁRÓL Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék Az FKA-KT 4/2006. sz. téma, Megvalósíthatósági.
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
2013. évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szervezetfejlesztési Program
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Sólyom Andrea PhD Hallgató
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Nagy Zoltán: A reform emberei Értékteremtés érték a dolgokban rejlő lehetőség EU-s projektek lehetőségei hasznosság értékek átadása adott embereknek adott.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)

Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
Képzési és Kimeneti Követelmények A gazdaságtudományi képzési terület tapasztalatai László Gyula Budapest, február 9.
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Felnőttképzés Hálózat a hálózatban (CNAP & Regionális Képző Központok Hálózata)
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
Az OFI szerepe és feladatai a pedagógusok szakmai munkájának támogatásában Kerber Zoltán szakmai vezető Budapest, április 8. TÁMOP Nyitókonferencia.
TÁMOP / A Megyei Művelődési és ifjúsági Központ szerepe a felnőttképzésben előadás.
P e r f e k t 2010/ október szakképzés - felnőttképzés stratégia szervezet problémák megoldások szervezés.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Dr Máthé Ákosné HR vezető tanácsadó Interim.
„Újra tanulok” A Nemzeti Munkaügyi Hivatal képzési stratégiája Bálint István Foglalkoztatási főigazgató-helyettes.
1 A duális képzés illesztése a vállalat tudásmenedzsment rendszerébe Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
A foglakoztathatóság és a felnőttképzés kapcsolata Dr. Czomba Sándor Budapest november 6.
TÁMOP /2/A SZOCIÁLIS KÉPZÉSEK FEJLESZTÉSE, SZAKEMBEREK ÉS ÖNKÉNTESEK KÉPZÉSE, TOVÁBBKÉPZÉSE ÉS KÉSZSÉGFEJLESZTÉSE, VALAMINT A HELYI FEJLESZTÉSI.
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Proj_men_nazs_1 Nagy Zsolt
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
A képesítési keretrendszer a felsőoktatás szempontjából
Soós László Szakképzési és Felnőttképzési Főosztály szakmai tanácsadó
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
„ÉLETREVALÓ – U4 LIFE” TPPA/2012/03/30
Előadás másolata:

EDUTUS FŐISKOLA EDUTUS FELNŐTTKÉPZÉSI AKADÉMIA

PALETTA: Szakirányútovábbképzések OKJ szerinti képzések Egyéb szakmai képzések FAT akkreditált képzések Pedagógus és közművelődési továbbképzések Tréningek Speciális területek képzései (minőségügy, kommunikáció, média,

Nyelvi képzések Informatikai képzések – ECDL – CISCO Akadémia

Az EDUTUS Felnőttképzési Akadémia képzési helyszínei: Tatabánya Budapest Szeged Vállalatoknál kihelyezett formában

EFPP – EDUTUS Felnőttképzési Partnerségi Program OKJ szerinti képzések Szakmacsoportok szerint Országos lefedettség biztosítása

Szükséges-e paradigmaváltás a felnőttképzésben? “tanulószervezet” “tanulóvállalat” “tudásrészvény”

Mi jellemzi a “tanulószervezetet”? A tanulás nem egyszeri mozzanat Kutatási eredmények Rendszerbe foglalt szakmai tapasztalatok A megszerzett tudás megosztása

Mi jellemzi a “tanulóvállalatot”? A tanulóvállalat az a szervezet, amely az elérhető legnagyobb hatásfokkal szívja magába, rendszerezi, és megosztva alkalmazza a tudást. Ebből következően a tanulás nem eseti elem, vagy mozzanat, hanem intézményesült eljárás és módszertan a szervezetben.

A szervezet definiálja a munkakörökhöz rendelt kompetencia elemeket. Rendelkezik tudástérképpel (munkaköri elvárások vs. munkavállalók). Képzési tervét, tudásmegosztó mechanizmusait, keretrendszereit ennek megfelelően alakítja ki.

A folyamatos munkavégzés, a projektek végrehajtása során felhalmozott tapasztalatot kikristályosítja, és a tudástranszfer módszertanait alkalmazva folyamatosan elérhetővé teszi a szervezet tagjainak. A megszerzett tudáshalmaz így már nem az egyén kizárólagos “tulajdona”, hanem a vállalat saját megkülönböztető jegyeinek összessége.

A tudásmenedzsmenten alapuló szervezetfejlesztés költséghatékony, hiszen az így rendszerezett tudáselemeket már nem kell újból megvásárolni, a bevezetés után csak a frissítő-kondícionáló elemek költségével kell számolni. Középtávú képzési tervek létrehozása vállalaton belül

Mechanizmusok, megoldások Vezetői elhivatottság Online keretrendszer Online képzési anyagok Kiképzett belső trénerek Sokelemű képzés helyett “coaching” Belső szabályozások kialakítása

MINDIG KELL AZ INNOVÁCIÓ! Szakmai képzés – mi tette szükségessé? Levelező képzés – mi tette lehetővé?

“ Tudásrészvény Szorosabb együttműködés Tartalmak fejlesztése “Védett” programok “Védett” tartalmak

Köszönöm a figyelmet! Hulkó Gyula Péter EDUTUS Felnőttképzési AKadémia