SMART Branding és Vezetés 2011 Március 30. 1. Vezető és personal branding kapcsolatát vizsgálom meg néhány érdekes modellel 2 Personal branding őszintén.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Személyes márka kommunikációja
Márkaépítés – Hitelesség
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Kovács Dóra PHD, business director
Csináljunk üzletet! Avagy,
Innováció konferencia
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Facebook.com/KBCEquitas | twitter.com/KBCEquitas | Kihagyhatatlan lehetőségek a vagyongyarapításban László Zoltán Marketing Manager,
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Minőségi oktatás, versenyképesség, oktatási innováció A Microsoft magyarországi innovációs napja Magyar Tudományos Akadémia 2009 november 30 Halász Gábor.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Családi vállalkozás.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Franchise márka és a személyes márka összefüggései.
Von Bartheldné Ábri Judit ACC Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal január.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Hogyan építs hálózatot 2012-ben
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
Sponsorare necesse est
Minőség menedzsment 6.előadás
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Tízből négy férfit zavarna, ha női főnöke lenne
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Szoftver projektek Agilis
Az én befogadó munkahelyem Fogyatékkal élő egyetemisták, főiskolások munkavállalási preferenciái MMK Campus kutatás november február.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Szombathelyi Péter operatív igazgató NNG Kft. Az együttműködés sikeres példája Információs Nap Izraelről március 10.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
AZ ÉRVELÉS ALAPJAI. Hülyékkel vagyok körülvéve! Próbálok érdekes lenni…
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Biyovis a mi üzletünk.
Okos városok – buta márkák?!
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Országos tanácsadási konferencia
Vállalati terv bemutató
A munkaerőpiac mai kihívásai
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Kávéfolt (#brandes) (lesz macskás kép is! :).
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Adatvezérelt employer branding
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

SMART Branding és Vezetés 2011 Március 30

1. Vezető és personal branding kapcsolatát vizsgálom meg néhány érdekes modellel 2 Personal branding őszintén Mit ígérek és mit várhattok tőlem? 2. Vizsgáljuk meg együtt az önmarketing előnyeit, korlátait és példákat 3. Az online personal brand építés 5 fő lépése 4. Eszközöket mutatok, hogy vezetőként a megfelelő munkaadók / ügyfelek / munkatársak figyelmét keltsd fel

1.1 Sikeres személyiség és Vezető 1.Konkrét értékekben(Outputban) kifejezhető, amelyek az adott személyiséget jellemzik a környezete felé 2.Az értékek nem elégségesek, a sikerhez fontos a megjelenítés is >>> Nem elég jót és jól csinálni, jónak is kell látszani 3 Personal Branding és Online Personal Branding (OPB)

1.2 Nagy Személyiségek és Vezető típusok példái Mester a mesterség fogásainak elsajátítása (Mozart, Bach, Rembrandt) Jack Welch, Bill Gates Teremtő új terület megalkotása (Jézus, Freud, Darwin,Chaplin, Lennon) Herbert Simon, Kuhn Befolyásoló személyes példamutatás, másokra hatás (Gandhi, Napóleon) Peter Drucker,Henry Mintzberg, Steve Jobs jó péda az online personal brandingre 4

VEZETŐI ÉN-MÁRKA Vezetői Énkép, Értékek, VÍZIÓ és célok Üzleti tárgyalások, rendezvények, internet Főnökök, fejvadászok, iparági vezetők, profi szakemberek, alvállalkozók Bérigény vs. jövedelem-termelési potenciál Ráfordított idő Kommunikáció, tárgyalási pozíció erősítés és tárgyalás technika 1.3 Vezetői önértékesítés alapfeltevések 5 MIT? MILYEN CSATORNÁN? KINEK? HOGYAN? MILYEN ÁRON?

1.4 A Vezetői stratégiák és a hadviselés Analógiák az évszázadok során, de történt egy szakadás A mai vezetés még mindig itt tart… 6

1.5 …Holott a hadviselés változott 7

1.6 Vezetőknek is kellene?.. 8 Modern –cyborg hadviseléstől és az epidemologiától tanulni

1.7 Mitől függhet egy cégVezető sikere? 9 CSAPAT Vízió és KÜLDETÉS VEZETŐ és Personal brandje Termék Jogi ügyek Rendszerek Kommunikáció Készpénzáramlás

1.8 Vezető rossz vezető - akit az emberek megvetnek jó vezető - akit az emberek dicsérnek tökéletes vezető - akinek tetteiről azt mondják az emberek: Mi magunk csináltuk! 10

2.1 Personal brand feltevéseim 1. Internet kikényszerítette, hogy marketingesek legyünk 2. A gazdaság kikényszerítette, hogy expertek legyünk 3. A kiválasztási rendszerek kikényszerítették, hogy networker-ek legyünk 4. Transzparencia és autentikusság számít 11

2.2 Brandingelés, hogy kezdődött? 12

2.3 Branding Eszközök Honnan is indultunk? Milyen eszközzel? 13

2.4 Itt vannak az új branding eszközök A Google találatok az Online Personal Brand jelzőszámai

A vezetői profi én-márka építésnek futótűz hatása van

2.6 Mindenkinek van én-márkája! 16 „Én-márkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából.” Jeff Bezos, az Amazon alapítója és elnöke „Nem csak az számít, kit ismerünk, hanem az is, ki ismer minket.” John Purkiss, A többség nem foglalkozik én-márkájával. De, te most itt elkezdheted !

2.7 Egy erős online én-márka biztos pontot jelent, miközben életünk változik 17  Új pozíció, munkahely, ágazat, ország  Gyermekvállalás, visszaállás a munkába  Saját vállalkozás indítása

Közhelyesen egyszerű - mégsem csinálják

1. Az üzleti modellek drámaian megfognak változni 2. A cégek kollaboratív hálózatokká fognak alakulni 3. A specializáció fokozódik 4. A Hr szerepe fundamentális változásokon fog átmenni people/future-of-work/pdf/mtp-future-of-work.pdf 5.USA-ban már most a dolgozók 30% freelancer „Independent workers make up 30% of the nation's workforce” people/future-of-work/pdf/mtp-future-of-work.pdf Miért érdemes online personal brandet építeni?

3. Online Personal brand építés 5 fő lépése  3.1 Fedezd fel, hogy mit akarsz (hosszú távú célod és USP-d)  3.2 Alkosd meg a USP-d alapján a branded  3.3 Tanulj a nagy cégek brandingeléséből és a hírességektől  3.4 Kommunikáld a branded, használd az új eszközöket  3.5 Tartsd karban(ápold) a branded 20

3.1 Online Én-márkánk épüljön hiteles alapokra 21 amit fontosnak tartunk az életben és a munkában amit az elkövetkező 3-5 évben szeretnénk elérni a szakmánkban amit természetünknél fogva jól csinálunk Erősségek Értékrend Karriercél Én- márkád

3.2 USP - Versenyelőny 22 Mik a Te kiemelkedő képességeid, tudástőkéd másokhoz képest? Miben tudsz egyedi, speciális előnyt jelenteni a munkáltatód, csapatod számára?

3.2 USP példák Nem több mint 25 szó.. pl. 5 év pénzügyi igazgatói tapasztalat belga tőzsdei cégnél, befektetések érték növelése évi 12-15%-al, felsőfokú francia nyelvtudás pl. MBA végzettség, 6 éves média sales igazgatói tapasztalat,2 év tv sales %-os éves bevétel növekedéssel pl. online marketing diploma az Oxfordon, 2 éves SEO tapasztalat digitális ügynökségnél, 15%-os márkaismertség növelés 1 év alatt 23

3.3 Mennyit ért a vállalati brand 2010-ben? 24

3.3 Vállalati branding > Personal branding Építsd personal brand-ed a vállalatoktól átvett technikákkal >>> A nagy márkák sikere: -a tudatos tervezés, -letisztult kommunikáció - a termék értékeit hangsúlyozó image eszközök alkalmazása -betartott ígéret

3.3 Kik a híres personal Brand-ek?

3.3 Hogy néznek ki a personal brandek a neten

3.3 És ….(m)ennyit ér egy sikeres personal brand Magyarországon? forrás: Hewitt Átfogó Kompenzációs Kutatás 2009

3.4 Personal branding –már értem, de még nem tudom hogy fogjak hozzá, én még nem tudom, hogy kezdjem el  az első a saját NÉV levédése  releváns közösségi oldalakon tiszta profil  legyen személyes oldalad,integrálja a profiljaidat, blogodat ha van  legyenek „lábnyomaid”” a neten: hozzászólások, wikipédia cikk  oldaladnak legyenek linkjei a tartalmilag releváns szakmai oldalakra Példa: hajduzoltan.com

 Közösségi hálózatok  Facebook  Linkedin  Twitter  Saját honlap  Érdekesség…vállalkozások születnek a personal és vállalati branden esett folt tisztítására… … Webes Personal branding fegyvertárunk 30

3.4 Jelenlét közösségi álláskeresési platformokon akkor is, ha nem vagy Aktív Álláskereső A személyes hálózatok kiaknázása 31

32

3.4 NE ÍGY építsd karriered az online personal branding segítségével intim fotók, szexuális tartalmú vizuális anyagok politikai, vallási nézetek, szélsőséges elvek hangoztatása

ilyen arányban használják az amerikai cégek elsődleges eszközként az álláskeresők megtalálására az online eszközöket elsősorban a forrás: socialnomicssocialnomics Melyik a legfontosabb?  Linkedin –átlépte a 100 millió felhasználót, ez 100 millió CV-t jelent 2011 februárban (7, 44 millió director és 1,140 millió CEO)  A profi szakemberek közösségi hálózata-Magyarországon (123 ezer szakember) 3.4 A Linkedin, az nem facebook…

3.4 A Linkedin, az nem facebook... Más mint a többi… Részletes profiloldalak és cv-k Vezetői referenciák, üzlet partner ajánlások Valós ismerősök Bemutatás kérése Rugalmas keresési lehetőségek Kire érdemes figyelni? William Arruda - Dan Schawbel- 35

36

3.5 Online personal branding és fejvadászok forrás: HR portalHR portal a munkaerő-piacon az ONLINE personal brand kiemelt jelentőséggel bír Mondjuk ki: nem csak a titkos- szolgálatok vagy az ismerősök figyelik az online aktivitást, hanem a fejvadászok is >>> több európai kutatás szerint a HR tanácsadók közel 25%-a utasított már el pályázót közösségi jelenléte alapján

A profi online personal branding mellett még a tudás- tőkéd, tárgyalási erőd és tárgyalás technikád fog a fejvadásznál vagy vezetődnél számítani 38 Következtetések

Újra- Mitől függhet egy cégvezető sikere? 39 CSAPAT Vízió és KÜLDETÉS VEZETŐ és Personal brandje Termék Jogi ügyek Rendszerek Kommunikáció Készpénzáramlás

Profi personal branding építés szükséges, de nem elégséges feltétele, hogy a szakmád top 10%-a között tartsanak számon- Ha építed akkor sikeresebb, hatékonyabb lehetsz a főnökeidnél, fejvadászoknál, munkatársaidnál 40 Következtetések Nő a hitelességed- mert a jó personal brand betartott ígéreteken alapul A betartott ígéretek pedig önbecsülés és elégedettség növelést eredményeznek

KÖSZÖNÖM A FIGYELMETEKET! 41 30/ Hajdu Zoltán