smart times 2015. augusztus 28 – 30 | budapest 2000+ autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ciprusi kaland.
Advertisements

Önsegítő Angol Nyelvi Tanulókör
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
„Ön célokat fogalmaz meg, mi megoldásokat ajánlunk” Engedje meg, hogy levegyük a válláról a „rendezvényproblémát” Rendezv é nyszervez é si div í zi ó.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Szeretteim! Nemsokára elérkezik a születésnapom. Nagyon sok ember vásárol ilyenkor és készülnek már külön erre az alkalomra szóló rádió- és TV-műsorok,
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A napraforgó tulajdonsága: Borús id ő ben is a nap felé fordítja fejét.
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Kik a gésák ? A háziasszonyt helyettesítik a férfi vendégek szórakoztatásánál Magában egyesíti a női ideállal szembeni összes követelményt Szép Szellemes.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Szemünk világáért Lions program Magyarországon 2013.
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Bemutatkozás Név: Ferenci Richárd Foglalkozásom: 1985-től Atomerőműben gépész Kapcsolatom az idegenforgalommal: Hoztam az első vendéget Paksra
GRAFIKAI TERVEZÉS A TANULÁS MOTIVÁLÁSÁRA ÉS A LEMORZSOLÓDÁS KEZELÉSÉRE.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Juventus általános prezentáció.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Hajós Katalin Budapest, június 5.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
352.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Hiteles Élet – Élménydús Élet
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
Az online marketing legújabb generációja
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

smart times augusztus 28 – 30 | budapest autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő, akik a smart miatt mennek el hogyan generáljunk érdeklődést? miként tudnánk megszólítani a smart iránt érdeklődőket? a közösség erejére építünk

tetszik?megnéznéd közelről is? hívj meg egyet magadhoz

adj otthont a smartnak - a smart közösség tagjai innovatívak, mobilisek, fiatalok és szabadok, a kaland, az élmény a legfőbb katalizátor az életükben, hisz másképp nem vállalnának évről évre hosszú utakat, hogy a közösség újra és újra találkozzon. légy te is részese ennek a világnak, ismerd meg, hogy milyen is egy smart, milyen emberek a smart tulajdonosok. ha tényleg kíváncsi vagy rá, engedd belépni az ajtón!

teaser

key visual

szokták mondani, lakva ismeri meg egyik ember a másikat… miért lenne ez más a smart esetében? smart residence -> smart ambassadors o ha elég nagy étvágyad van az újra, ha elég nyitott vagy és ha ellenállhatatlan vágyat érzel arra, hogy egy smartot és gazdáját a küszöbödön belül üdvözöld, akkor lakásodból smart residence-t varázsolhatsz. o az izgalmas találkozás lényege, hogy olyan emberek ismerjék meg egymást, akik azonosulnak a smart urbánus, modern és felszabadult életstílusával. o oszd meg az otthonod a smart világával, találj új barátokat és légy részese a világ legnagyobb smart élményének. smart depo -> smart consul o van egy jó kis garázsod, vagy parkolóhelyed, és szívesen megismernéd a smart világát? o oszd meg vele; dobd fel a facebookra, ha ilyenben számíthatnak rád a smartosok és vegyél részt a smart time-on mint smart konzul smart digidock -> smart attaché o ha érdekel a smart világa, ha az innováció és a nyitottság embere vagy akkor adj otthont a smartnak azzal, hogy megosztod a smart time esemény számodra, és ismerőseid számára érdekes tartalmait. o ezzel az egyszerű művelettel is otthont adtál ennek az izgalmakkal teli eseménynek, a márkának. o nemes tettedért cserébe a smart attaséjaként vehetsz részt az eseményen.

smart ambassadors o abból indultunk ki, hogy a rendezvény időtartama alatt a belföldi és külföldi vendégeknek valahol aludniuk kell o azok a személyek, akik szállást biztosítanak az autók tulajdonosai és smartjuk számára, részt vehetnek a nyereményjátékban, amelynek fődíja egy kétszemélyes 5 csillagos, vidéki wellness hétvége egy smart-tal. o a nyeremény utat az ibusz biztosítja. o ez egy trendi és jól kommunikálható felhívás és a kalandokra, az új barátok szerzési élményére épít. o a szállásadók jó eséllyel a rendezvényen is jelen lesznek smart consul o az eseményre érkező smartosok imádott autóikat éjszaka is szeretnék biztonságban tudni. o akik garázst vagy parkolóhelyet biztosítanak az esemény idején egy vagy több éjszakára egy smartnak, illetve tartalmat osztanak meg a smart times rendezvénnyel kapcsolatosan, a smart konzuljává válnak. o ezek a consul-ok smart kedvezményeket kapnak. smart attaché o ha csak digitálisan is otthont adsz a smartnak, a márka hálás lesz neked. o azok, akik az esemény elő kommunikációja során aktívak (csatlakoznak az eseményhez, tartalmat osztanak meg, kommentelnek, stb.) és / vagy kimennek a rendezvényre és selfie-t készítenek egy smart-tal, majd megosztják a fotót a saját facebook oldalukon, smart kedvezményekben részesülnek.

primer csatorna – facebook o smart times facebook oldal o eseményen résztvevő smart tulajdonosok facebook oldalai o potenciális résztvevők facebook oldalai

facebook cover

szekunder csatornák o vírusfilmek o youtube o atl és btl csatornák budget függvénye promóciós kitelepülések a nagyobb bevásárlóközpontok mozijainál. smart kihelyezések, a ”give home for smart” koncepció népszerűsítése. mozi belépőkön feltüntetett esemény promóció mozi reklámok, outdoor épületháló reklámok

facebook kampány menedzselése ppc támogatások facebook content (magyar és angol) előállítás & kreatívok adatbázis kezelés kreatív koncepció kivitelezés és munkadíj: copy és vizuális fejlesztésekre nyeremények atb és btl megoldások

azért, mert azért, mert nem függ az esemény programjától, menetétől

azért, mert azért, mert