PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY TÁMOP 3.1.4.C-14-2015-0678 „Az innováció útján a Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola” Az elnyert támogatás: 12 millió Ft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
"Adj egy esélyt" - esélyalapú fejlesztés a Mórágyi Általános Iskolában
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
az általános iskolákban
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
HEFOP/2005/2.1.5 ˝HALMOZOTTAN HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK INTEGRÁLT NEVELÉSE˝ ˝KARÖLTVE˝ TANULÓBARÁT ISKOLAI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIALAKÍTÁSA ZALA MEGYÉBEN.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP / BESZÁMOLÓ. PÁLYÁZAT CÉLJA A gazdaság versenyképességének alapvető feltétele, hogy a vállalkozásoknál versenyképes, a gazdaság.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„Az innováció útján…” Átfogó módszertani megújulás a kiemelt figyelmet igénylő tanulók nevelésében-oktatásában a Meixner Ildikó EGYMI-ben.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY TÁMOP C „Az innováció útján a Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola” Az elnyert támogatás: 12 millió Ft

PÁLYÁZATI CÉLOK  A magasabb színvonalú oktatás érdekében a pedagógusok szakmai fejlődésének elősegítése szaktárgyi, módszertani, társadalmi felzárkóztatási és a pedagógiai kultúra folyamatos fejlesztését elősegítő pedagógus továbbképzések megvalósításával,  Az idegen nyelvek, az informatika, valamint a közlekedési ismeretek oktatásának fejlesztése,  Hátrányos helyzetű gyermekek felzárkózásának elősegítése,  A halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeket oktató köznevelési intézmények pedagógiai módszereikben való megújulása, beleértve szaktanárok szakmai fejlődését;  A környezeti nevelést, környezettudatos magatartást megcélzó tanórán kívüli tevékenységek megerősítése,  A diákok egészséges életmódra nevelés e, egészségtudatos, szemléletformáló iskolai nevelés elterjesztését megcélzó tanórán kívüli tevékenységek ösztönzése,  A vállalkozói ismeretek bővítése és életpálya-építés érdekében tanácsadás bevezetése, nyújtása.

A TÁMOGATHATÓ TEVÉKENYSÉGEK KÖRE - A A. Köznevelési intézmények nevelési-oktatási tevékenységeinek támogatása az alábbi területeken :  1. a környezeti nevelést, környezettudatos magatartást szolgáló alábbi tanórán kívüli tevékenységek megvalósítása, legalább 15 tanuló bevonásával: i. ökoiskolák, ökotáborok, erdei iskola, tangazdaságok, ii. tanórán kívüli - szabadtéri jellegű – mozgásos tevékenységek, iii. természetközeli sporttáborok;  2. idegen nyelvek tanításának fejlesztése a köznevelési intézményben az alábbi tevékenységek megvalósításával: i. nyelvi táborok, ii. nyelvi vetélkedők, iii. nyelvi témahetek;  3. informatika tantárgy tanításának fejlesztése, illetve más tárgyak oktatásának IKT-val való támogatása a közoktatási intézményekben az alábbi tevékenységek megvalósításával: i. informatikai szakkör, ii. digitális tartalmak, taneszközök oktatási gyakorlatban való használata, iii. nyílt és zárt forráskódú szoftverek különbségeinek megismertetése;  4. komplex közlekedési ismeretek oktatása, ideértve különösen a fizikai aktivitásban gazdag közlekedési formákkal (pl. gyalogos és kerékpározás közlekedéssel) kapcsolatos (pl. baleset-megelőzési) ismeretek oktatását is.

A TÁMOGATHATÓ TEVÉKENYSÉGEK KÖRE - B B. Hátrányos helyzetű gyermekek esélykülönbségeinek kiegyenlítése az iskolákban:  1. A hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek/tanulók iskolai sikerességét elősegítő, befogadó szemléletet közvetítő, a gyermekek, tanulók szükségleteit figyelembe vevő, differenciáló pedagógiai módszerek alkalmazási feltételeinek megteremtése;  2. Pedagógusok továbbképzése, felkészítése hátrányos helyzetű gyermekekkel való foglalkozásra, mentorálásra;  3. Tanulmányi eredmény javítása a tanulók – kiemelten a továbbtanulásban kulcsfontosságú tantárgyak körében megvalósuló – mentorálása révén;  4. A továbbtanulást támogató tevékenységek, pályaorientációs programok megvalósítása;  5. Tanórán kívüli szaktárgyi foglalkozások, tanulási motivációt elősegítő tevékenységek megvalósítása mentori támogatással  6. A hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek/tanulók szüleinek bevonása, aktív részvételének ösztönzése:

A TÁMOGATHATÓ TEVÉKENYSÉGEK KÖRE - C C. Egészségfejlesztő – szemléletformáló – iskolai programok megvalósítása a tanulók egészségének védelme, valamint az egészséges életmód viselkedésbe épülése érdekében:  1. Nevelési-oktatási intézményekben egészségfejlesztő és a fizikai aktivitásban gazdag életmódra nevelő – a kerettanterv (helyi tanterv) testnevelés tantárgyra vonatkozó rendelkezéseiben meghatározott, a mindennapos testnevelés részét képező – oktatásszervezési formák, délutáni sport- és mozgásprogramok támogatása legfeljebb heti két órában, mely programok teljes időtartamának minimum felét legalább közepes terhelést jelentő testmozgástípusok (lásd: F.7. Fogalomjegyzék) teszik ki, és amelyek a mozgásélmény és mozgástapasztalat megszerzésére helyezik a hangsúlyt. A pedagógiai módszerek között alkalmazhatóak a lovas-oktatás elemei is;  2. Legalább egy egészségnap szervezése egészséges táplálkozással összefüggésben ;  3. Konfliktus- és iskolai agressziókezelési program az iskolapszichológus vagy mentálhigiénés, alternatív vitarendezésben és konfliktuskezelésben tapasztalt mediációs szakember, illetve iskolai szociális munkás bevonásával, az iskolán belüli bántalmazás és zaklatás, a tanulókat veszélyeztető bármilyen abúzus és az áldozattá válás megelőzését célzó programok, valamint a készségfejlesztést, a konfliktuskezelő-képességet, illetve az egyéni megküzdő-képesség5 (Lásd: F.7. Fogalomjegyzék) fejlődését elősegítő programok, megvalósítása;  4. Családi életre nevelést támogató programok megvalósítása;  5. A dohányzás megelőzést és dohányzásról leszokást, alkohol- és kábítószer fogyasztási problémák korai intervencióját, az illegális és legális szerek okozta kockázatok felismerését, illetve a viselkedési függőségek megelőzését célzó programok megvalósítása;  6. Elsősegély-nyújtási tanfolyam.

A TÁMOGATHATÓ TEVÉKENYSÉGEK KÖRE – D D. A vállalkozói- és életpálya-építés érdekében tanácsadási szolgáltatás bevezetése, nyújtása. A TÁMOGATHATÓ TEVÉKENYSÉGEK KÖRE – E E. Szaktárgyi továbbképzések megvalósítása: 1.Szaktárgyi továbbképzések (kivéve informatika); 2.Informatikai továbbképzések ; 3.Az infokommunikációs technológiák (IKT) szaktantárgyak oktatásban történő alkalmazását segítő képzés.

A TÁMOGATHATÓ TEVÉKENYSÉGEK KÖRE – F F. A pedagógiai kultúra folyamatos fejlesztését elősegítő tanártovábbképzés megvalósítása:  1. Környezeti nevelés, környezettudatos magatartás tárgyú továbbképzés;  2. Egészséges életmódra nevelés (egészségvédelem) tárgyú továbbképzés,  3. Tanulási és magatartási, valamint konfliktus- és iskolai agressziókezelési problémák felismerését és fejlesztését segítő módszertani továbbképzések, valamint a megfelelő szolgálatokkal való együttműködés javítását célzó képzések ;  4. Családpedagógiai továbbképzések;  5. Lelki egészség fejlődését szolgáló, személyközpontú pedagógiai módszert átadó, illetve a pedagógiai műhelymunkát segítő továbbképzések;  6. Egészségtan és életviteli témájú (dohányzás megelőzése, leszokás; alkohol és kábítószer fogyasztási problémák, illegális szerek kockázata) továbbképzések.

A PROGRAM MEGVALÓSÍTÁSA MÁJUS 1. – OKTÓBER 31. PROJEKTMENEDZSMENT  Projektmenedzser: Gombásné Veres Zsuzsa  Pénzügyi vezető: Precup Eliza  Szakmai vezető: Birkné Lázár Erzsébet  Likviditási referens: Gömzéné Bíró Kornélia  Beszerzési referens: Mogyorósi Kornél

SZAKMAI MEGVALÓSÍTÓK Árpád Sándorné Bukovics Éva Csikiné Nagy Erika Dancs Katalin Fehér Gábor Gombos Henrietta Lázár-Árpád Noémi Molnár Sándorné Munkácsiné Szabó Ida Nagy Ibolya Pethe Miklósné Péntekné Fehér Éva Ruda Lászlóné Vargáné Tóth Mária

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA A.1. Tanórán kívüli – szabadtéri jellegű – mozgásos tevékenység: kalandpark -A megvalósítás időpontja: június Résztvevő tanulók száma: 205 fő -A megvalósítás helyszíne: Feketeszakáll Kalandpark Tiszalök -Megvalósításban közreműködő partner: Centrum Tender Kft Tiszalök, Kossuth u Ügyvezető: Dan Tamás

A Kalandpark képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA A.1. Tanórán kívüli – szabadtéri jellegű – mozgásos tevékenység: Zumba tánc -A megvalósítás időpontja: június - október -Résztvevő tanulók száma: 20 fő/50 alkalom - A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola -Megvalósításban közreműködő partner: Kiss Éva táncoktató

A Zumba képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA A.1. Természet közeli sporttábor – bejárós -A megvalósítás időpontja: június 29. – július 3. -Résztvevő tanulók száma: 40 fő - A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola -Megvalósításban közreműködő partner: Szorgalmatos Község Önkormányzata – Szociális konyha

A tábor képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA A.1. Természet közeli sporttábor – Szilvásvárad -A megvalósítás időpontja: július Résztvevő tanulók száma: 40 fő -A megvalósítás helyszíne: Lipicai Hotel & Étterem Szilvásvárad -Megvalósításban közreműködő partner: Lipicai Hotel & Étterem 3348 Szilvásvárad Egri út 12.

A tábor képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA A.2. Idegen nyelvek tanításának fejlesztése a köznevelési intézményben - Nyelvi vetélkedő -A megvalósítás időpontja: október 6. -Résztvevő tanulók: 5 – 8. osztály tanulói 4 fős csapatokban - A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola

A nyelvi vetélkedő képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA A.2. Idegen nyelvek tanításának fejlesztése a köznevelési intézményben - Nyelvi témahét -A megvalósítás időpontja: október Résztvevő tanulók: 199 fő, az iskola valamennyi tanulója - A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola

A nyelvi témahét képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA A.3. Az informatika tantárgy tanításának fejlesztése, illetve más tárgyak oktatásának IKT-val való támogatása a közoktatási intézményekben – Informatika szakkör -A megvalósítás időpontja: – Résztvevő tanulók száma: 30 fő - A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola

Az informatika szakkör képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA B.2. Pedagógusok továbbképzése, felkészítése hátrányos helyzetű gyermekekkel való foglalkozásra, mentorálásra – szakmai tanulmányút – gondolkodásfejlesztés terén szakmai tapasztalatszerzés -A megvalósítás időpontja: – Résztvevő pedagógusok száma: 17 fő - A megvalósítás helyszíne: Hejőkeresztúri IV. Béla Általános Iskola, Kisnánai Szent Imre Általános Iskola

A szakmai tanulmányút képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA B.3. Tanulmányi eredmény javítása a tanulók – kiemelten a továbbtanulásban kulcsfontosságú tantárgyak körében megvalósuló – mentorálása révén - A megvalósítás időpontja: – Résztvevő tanulók száma: 30 fő - A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA C.1. Nevelési-oktatási intézményekben egészségfejlesztő és a fizikai aktivitásban gazdag életmódra nevelő oktatásszervezési formák, délutáni sport- és mozgásprogramok – lovas oktatás -A megvalósítás időpontja: – Résztvevő tanulók száma: 50 fő x 10 alkalom – 500 alkalom - A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatos, Klapka út -A megvalósításban közreműködő partner: Kovács Zsolt Máté lovas oktató

A lovas oktatás képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA C.2. Egészségnap szervezése egészséges táplálkozással összefüggésben - A megvalósítás időpontja: Résztvevő tanulók száma: 205 fő - A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola -A megvalósításban közreműködő szakemberek: Ighnát Edit kozmetikus Matyasovszki Judit védőnő Sági István mentőtiszt

Az egészségnap képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA C.2. Egészségfejlesztő kirándulás -A megvalósítás időpontja: , Résztvevő tanulók száma: 100 fő -A megvalósítás helyszíne: Szilvásvárad, Bükkszentkereszt

Az egészségfejlesztő kirándulás képekben

C.6. Elsősegély-nyújtási tanfolyam – 10 alkalom - A megvalósítás időpontja: – október Résztvevő tanulók száma: 28 fő -A megvalósítás helyszíne: Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola -A megvalósításban közreműködő szakember: dr. Szim János traumatológus adjunktus A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA

Az elsősegély-nyújtási tanfolyam képekben

A PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA F. A pedagógiai kultúra folyamatos fejlesztését elősegítő tanártovábbképzés megvalósítása:  2. Egészséges életmódra nevelés (egészségvédelem) tárgyú továbbképzés – 30 órában, a képzést elvégezte Lázár-Árpád Noémi pedagógus  3. Tanulási és magatartási, valamint konfliktus- és iskolai agressziókezelési problémák felismerését és fejlesztését segítő módszertani továbbképzések, valamint a megfelelő szolgálatokkal való együttműködés javítását célzó képzések – 30 órában, a képzést elvégezte Nagy Ibolya pedagógus

A PROJEKTBEN MEGVALÓSULT BESZERZÉSEK  Egyéb anyagszükséglet (irodaszer): Ft értékben  A szakmai megvalósításhoz szükséges eszközbeszerzés: Ft értékben

Köszönöm a figyelmet!