SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar bemutatása Oktatás-kutatás-innováció Dr. Estefánné dr. Varga Magdolna.
Szülők gyermeknevelési kompetenciájának támogatása „Signals” projekt zárókonferencia Szuhár Mariann.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Solymosy József Bonifácz Egészségfejlesztési Osztályvezető NEFI Budapest, szeptember 29. Egészségfejlesztés az iskolai színtér vonatkozásában.
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
TÁMOP C 2. ütem: Ma tégy a holnapért! - kompetencia alapú személyiségfejlesztés és módszertani megújulás az egri KERI-ben.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
ÉRTÉKELÉSI ALAPELVEK  Vezetői önértékelés, kompetenciák alapján  Munkatársak bevonása  Pedagógus életpályához kapcsolódó események  Értékelési dokumentum.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Év végi szülői értekezlet
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
szakmai referens, országos versenyszervező
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
HHR.
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Felhasználóképzés a kórházban
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Miért is szeretjük az óvodánkat?
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
jjjjj MINISZTERELNÖKSÉG
Tóalmási Mesevár Óvoda és Konyha
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné

Óvodák  Miskolci Diósgyőri Óvodához integrálták a Bulgárföldi Tagóvodát, a Stadion Sport Tagóvodát és a Lorántffy Zsuzsanna Tagóvodát.  A székhely és a tagóvodák szinte azonos működési területet lát el.  A Kilián Északi és Déli a Diósgyőri lakótelepről érkeznek a gyermekek, de a szabad óvodaválasztás, a szakmai kínálat a város minden pontjáról vonzza a gyermekeket.

Óvodák pedagógiai programja Székhely Óvoda: „Csemeték” kiemelt a differenciát személyiségfejlesztés és a speciális nevelés. Bulgárföldi Tagóvoda: „Gyermekvilág”prioritást élvez az egészséges életmódra és a környezeti megismerésére nevelés. Stadion Sport Tagóvoda: „Mozgásműveltség fejlesztés” prioritást élvez az egészséges életmódra nevelés./ úszni, korcsolyázni járnak a gyermekek heti rendszerességgel/ Lorántffy Zsuzsanna Tagóvoda: „Harmonikus személyiségfejlesztés egészséges környezetben” Kiemelten kezeli a helyi környezeti értékek megismerését, védelmét, megőrzését, erre építik a nevelés tartalmát.

Zöld óvoda, bázisintézmény Lorántffy Zsuzsanna Tagóvoda 3533 Miskolc Lorántffy Zs.út.28. Tel.:46 /

Lorántffy Zsuzsanna Tagóvoda bemutatása  Bükk-hegység lábánál a Kilián lakótelepen található től működik mint óvoda, jelenleg 4 csoporttal.  Helyi nevelési programunk a „Harmonikus személyiségfejlesztés egészséges környezetben  Az óvoda évek óta kiemelkedő munkát végez az óvodai környezeti nevelés terén.  Elnyertük az örökös „Zöld Óvoda” címet  „Zöld Óvoda” Bázisóvodai feladatokat is végzünk.  A neveléshez szükséges csoportszobák, szociális helyiségek jó beosztásúak, szépen, esztétikusan berendezettek.  Külön teremben végezzük az oktatóközponti feladatokat.

Felzárkóztatás, egyéni fejlesztés Aktív részvétel pályázati programokban Egyéni szükségletek-egyéni fejlesztési terv

Tehetséggondozás Korcsolyázás Úszás

Tehetséggondozás BirkózásDVTK-nál foci

Közösség fejlesztés Sportverseny

Közösség fejlesztés Nyíltnap Parlamenti látogatás Cirkuszba voltunk

„Év múlik, évet ér…” Csanádi Imre: Négy testvér Év múlik, évet ér, egymást hajtja négy testvér: víg tavasz, virághintő, koszorús nyár, kalászdöntő, ősz, gyümölcsérlelő, tél, havat terelő.

„ Év múlik évet ér…” Hagyományaink Márton napNagyszülők napja

„ Év múlik évet ér… ” Hagyományaink Maci nap Mikulás vonattal utaztunk Mesebirodalomba

„Év múlik évet ér…” Karácsonyi készülődés szülőkkel Farsang

Zöld jeles napok Állatok világnapja Föld napjaVíz Világ napja

Környezetvédelem Erdei óvodaTakarítási világnap

Bázis óvodai „bemutató”

Terveink, céljaink  Elkötelezett környezet nevelés  További európai pályázatokon való részvétel  Zöld óvodai bázisintézmény további működtetése  Oktató központ hatékony működése a KOKOSZ aktív tagja.

Büszkeségünk: látogató az Oktatási Minisztériumból

Köszönöm a megtisztelő figyelmet.