Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék
Mit jelent az új? Kopernikusz? hálózati társadalom digitális gazdaság gamifikáció információs társadalom multiplatform-transzmédia on-demand tásadalom jel-, illetve jelentésgazdaság web2 crowd-sourcing konvergenciák élménygazdaság P2P helyspecifikus technológiák hyper-targeting
Marketing, branding
Tér “Az utca legjobb szabója”
Tömeg - Hálózat A “nagy közös” vége Kaotikusabb, kiszámíthatatlanabb (hány világ van egyáltalán?), Bond vs. Tarantino Munka - szabadidő. Szerepcsere? Individualizált/személyes örömök és veszélyek: Atombomba, AIDS Névjegy - Közösségi média
Ki van központban? Az egyén? Egyéni stílus
Ki van központban? Az egyén? Egyéni stílus
Ki van központban? Az egyén? Stilizálás, individualizáció Egyének hálózatban? Közösségben? Az antennától a like gombig Kommunikációs-technológiai rendszerek: Decentralizált, on-demand Számítógép-telekom-szórakozás-média Helyspecifikus interakciók
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Prosumers
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek, pl. VISOR Value proposition, Interface experience, Service platform, Organizing model and Revenue/cost sharing
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek A reklámozástól a közösségi média felé A “meggyőzéstől” a megismerés felé. Big data és személyesség
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek A reklámozástól a közösségi média felé A “meggyőzéstől” a megismerés felé. Big data és személyesség
Tanulságok a marketing számára Inspirációk: “Pick - love - share” Tervezés helyett próbálgatás a fogyasztóval Terek - idők - történetek A régi és az új együtt
Köszönöm