Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A diskurzusok alatt lezajló tudati folyamatokról Kántor Gyöngyi PTE, Alkalmazott Nyelvészeti Doktori Iskola.
Advertisements

Smart Country: szolgáltatások közös adatokon november 4 Szabó Róbert BME Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Információs technológiák terjedése és hálózatosodás a gazdálkodók körében: lehetőségek és korlátok Csótó Mihály BME - Információs Társadalom- és Trendkutató.
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A média konvergenciája
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Életvitel és gyakorlati ismeretek. Célok  Tanításának fő célja hogy olyan ismereteket adjon, mely megalapozza a tanulókban a technikának.
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
Információs és kommunikációs technológiák a hazai és a francia közoktatásban.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
A szolgáltatások minőségének biztosítása és értékelése
Drajkó László Microsoft Magyarország
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Marketingkommunikáció
Kommunikációs politika
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Hipermédia tanulási források az interneten
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
e-Learning a tanárképzésben
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Nemes Nagy József (ELTE) MRTT vándorgyűlés November 22. Győr.
OTDK 2011 Szakra Attila Konzulens: dr. Majtényi György Társadalomtudományos és filozófiai válaszok a transzhumanizmus kihívásaira.
NAT 2007 kompetenciák.
Metaverzum A jövő virtuális univerzuma. Videójátékok, virtuális világok, web 2.0, Földet ábrázoló online térképek kereszteződése Szimuláció és realitás.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Digitális közszolgálat és a gyerekek és fiatalok nethasználata Hammer Ferenc ELTE Média és Kommunikáció Tanszék
Statisztika a szociológiában
A felnőttoktatás gazdasági, társadalmi és oktatási kapcsolatrendszere két alföldi nagyvárosban Petrás Ede MTA RKK Miklósi Márta DE BTK Változás.Válság.Váltás.Hu.
Magyar Tartalomipari Szövetség – A/016 – EQUAL IT-mentor projekt Motiváció felkeltése és fenntartása internethasználattal.
Nyelv-ész-gép Új technológiák az információs társadalomban.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
Information Society Research Institute 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u. 3. St ép 108. Telefon: Telefax: Web:
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
8. Az eladásösztönzés.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
Miért érdemes az eMagyarország hálózathoz tartozni? Az eMagyarország hálózat működése kézzelfogható eredményekkel járul hozzá a társadalom és a gazdaság.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Csepeli György Az internetező ember Sajópálfala
Új technológiák elterjedésének modellezése
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Vállalkozásmenedzsment I.
N E M Z E T I A U D I O V I Z U Á L I S A R C H Í V U M NAVA project BudapestI Műszaki Egyetem Informatikai és Hírközlési Minisztérium NAVA 2005.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Operatív menedzsment és versenyképesség
Közösségfejlesztés.
Az online marketing legújabb generációja
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Adam Jankovits │ SEO/SEM Specialist │ │ adam
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
Semmi szükség a biztonságra
Az API Design és Management evolúciója
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
INFOÉRA 2006 Miért tanítsunk informatikát?
Előadás másolata:

Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék

Mit jelent az új? Kopernikusz? hálózati társadalom digitális gazdaság gamifikáció információs társadalom multiplatform-transzmédia on-demand tásadalom jel-, illetve jelentésgazdaság web2 crowd-sourcing konvergenciák élménygazdaság P2P helyspecifikus technológiák hyper-targeting

Marketing, branding

Tér “Az utca legjobb szabója”

Tömeg - Hálózat A “nagy közös” vége Kaotikusabb, kiszámíthatatlanabb (hány világ van egyáltalán?), Bond vs. Tarantino Munka - szabadidő. Szerepcsere? Individualizált/személyes örömök és veszélyek: Atombomba, AIDS Névjegy - Közösségi média

Ki van központban? Az egyén? Egyéni stílus

Ki van központban? Az egyén? Egyéni stílus

Ki van központban? Az egyén? Stilizálás, individualizáció Egyének hálózatban? Közösségben? Az antennától a like gombig Kommunikációs-technológiai rendszerek: Decentralizált, on-demand Számítógép-telekom-szórakozás-média Helyspecifikus interakciók

Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Prosumers

Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között

Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között

Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között

Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek

Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek, pl. VISOR Value proposition, Interface experience, Service platform, Organizing model and Revenue/cost sharing

Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek A reklámozástól a közösségi média felé A “meggyőzéstől” a megismerés felé. Big data és személyesség

Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek A reklámozástól a közösségi média felé A “meggyőzéstől” a megismerés felé. Big data és személyesség

Tanulságok a marketing számára Inspirációk: “Pick - love - share” Tervezés helyett próbálgatás a fogyasztóval Terek - idők - történetek A régi és az új együtt

Köszönöm