Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Franchise tagok száma. Rendelések száma Körzetenkénti rendelések száma, szállítási díjak.
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Jutalék Terv.
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Értékesítési csatornák
Köszöntünk a Siker Programban A VILÁG LEGNAGYOBB É S LEGPROFITÁBILISABB N EMZETKÖZI HÁLÓZATÁT ÉPÍTJÜK FEL !! Dolgozd ki magad az állásodból a siker program.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
8. Az eladásösztönzés.
Marketing terv.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Nyereség, fedezetei pont fedezeti hozzájárulás

Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Az Agel hálózata Néhány ábra segítségével a következőkben szeretnénk szemléltetni, hogyan épül fel a hálózat az Agelben. Az esetleges.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Biztonság Stabilitás. Az emberek stabilitást, biztonságot, megoldást keresnek.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
Miért lehet érdekes az Ön számára egy MLM vállalkozás?
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
Üzleti szintek Személyes PV Direktek bal / jobb Kisebb Bin. ág QV / hétDirekt min. Partner Üzleti szint kvalifikációk!
Ránctalanitás pénzügyi módszere "Mindig minden lehetetlennek tűnik mindaddig, amíg meg nem csináltuk" Nelson Mandela.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
"Szó szerint igaz, hogy leggyorsabban, úgy érhetsz el sikert, ha segítesz másoknak sikert aratni.„ Napoleon Hill.
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Düh Gergely tanácsadó Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály 2012.február 20.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Hogyan indítsd el az új Üzleti Partnered!. A Módszer Mit: Eszközt amely követhető és ütemezhető 7 x 3 nap azaz 21 nap alatt képzési rendszer Miként: Személyesen.
Üzleted tervezése, kiépítése a Maximális jövedelmezőség elérése céljaként Farkas Attila.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
LifeCareBusiness A TE LEHETŐSÉGED. 1 másodperces prezentáció: Előtte Köszönöm a figyelmet, viszontlátásra a regisztrációnál ! Az Ön tanácsadója: Kriminál.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Biyovis Egészség Koncepció a napi gyakorlatban A Biyovis összegyűjtötte az Ön számára, a modern tudományt, medicinát, és a múlt tapasztalatát amelyet ötvözött.
HOZZA KI A LEGTÖBBET A SZKENNER ÜZLETBŐL. PÁRATLAN ÜZLETI LEHETŐSÉG Növekedés Szkenner Operátorok száma az EMEA régióban % Szkennelések.
BIYOVIS ÉRTÉKESÍTÉSI (MARKETING) TERV … Csipszer János.
Miért éri meg szolgáltatóként és kereskedőként is a Biyovis üzleti partnerének lenni? Farkas Attila
GéSz Gaál és Sziklás Kft. étrend-kiegészítő forgalmazásra alakult 15 éve ugyanazzal a székhellyel 15 éve azonos cégvezetéssel adósságmentes, stabil,
Pogány András stratégiai igazgató
Biyovis a mi üzletünk.
Karrier.
TAPASZTALATAINK Az egészségügyi világszervezet (WHO) KÜLDETÉSÜNK Az egészségügyi világszervezet (WHO) definíciója szerint:
Merre tartunk 2017-ben és utána?
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
Értékesítés, kereskedelem
Merre tartunk 2017-ben és utána?
Dinamikus startot és azonnali bevételt biztosít
Előadás másolata:

Hol a pénz?

A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!

MLM előtti időszak Amikor megalakult az MLM kereskedelmi forma Ma az MLM és egyéb kereskedelmi formák

Mindegyik kereskedelmi forma alapja az eladott termék és annak értéke mennyit adunk el egy időn belül minden esetben a forgalom nagysága a fontos és a megtermelt árrés forgalom = termék minőségétől és a hozzá adott értékétől a jól képzet értékesítőktől függ, hány értékesítő értékesít és milyen rendszerességgel és nem utolsó sorban, hogy egy értékesítő és szolgáltató mennyi vevővel rendelkezik. Forgalom növekedésének a dinamikája attól függ, hogy milyen ütemben növekszik az új szolgáltatók és értékesítők száma és azzal arányosan milyen ütemben növekszik az új vevők száma, mennyi vevő vásárol újra és rendszeresen.

Ma piaci kutatások bizonyítják, hogy minden terméknek van vevője nem az ár befolyásolja a forgalom nagyságát ha jó a termék, hanem a vevő hite a termékbe, melynek nagyságát nagyban az értékesítő határozza meg a vevőnél.

Mit díjaz? Saját rendszeres termék felhasználást ( kedvezmény, Hűség Pont program, plusz levásárolható pontok melyek Ft-ra válthatók vásárláskor) Terjeszkedést Új rendszeres termék felhasználók szerződtetését ( differenciál bónusz) Új ÜP behozatalát ( 9000 Ft szerződésenként) Stabil és növekvő forgalmat (ismétlő bónuszok – Rubin és Smaragd bónusz) Új üzleti partnerek kinevelését és sikeresé tételét (Szponzorálási bónusz -átlagban Ft- és Start bonusz –max Ft-) Biyovis kompenzációs terve

Mit díjaz? Nagytételes vásárlásokat ( ingyenes kiszállítás és kereskedelmi kiemelt kedvezményeket több termékes vásárlásnál) a termékes vásárlásnál újdonság. Dinamikus üzlet fejlesztést ( Új partnerek behozatala havi szinten, új vevői és értékesítői struktúra létrehozatala—értékes ajándékok és utazások) Több kereskedelmi formát magában foglal- Ötvözi az MLM, Direkt marketing, elektronikus és hagyományos kereskedelmet.

Biyovis Vállalkozás - vállalkozóknak 0- 12% kedvezményig nincsenek feltételek csak a forgalom % = 37% kedvezmény – bioboltok. kozmaetikai szalon, szolgáltatók átlagban 30-35% kedvezménnyel kapják a termékeket és ezen árrésért dolgoznak, más beszállítók részéről is. Forgalmazási jogosultság kiváltása szerződés, termék vásárlás, jogosultság díja ( 25% kedvezmény, további kedvezményekre jogosultság, termék csomag Ft - már kedvezménnyel jog díj Ft- mely feljogosít a további kedvezményekre, eszközök használatára, programokon levő részvételekre. Jövedelemre Elektronikus értékesítés és vállalkozás Központi weboldalon Saját weboldalon más web oldalán

Biyovis Vállalkozás – vállalkozóknak Vállalkozásod működtetése (növekedése, nagysága, stabilitása és jövedelmezősége) Manuális ( Személyes, nagy a személyi hatás. Hatékony, de lassú. Csak akkor válik gyorssá ha csapatban összefogással végezzük ) személyes megkeresés az érdeklődőknek és vevőknek Személyes tájékoztatása és képzése a vevőknek és ÜP partnereknek Automatizált Biyovis Karrier- automatizált, pontos és gyors Saját web oldal Online reklámok más oldalakon

Biyovis mint szolgáltatás BIP magán személyeknek BIP bio üzleteknek vásárlói közösségeknek BIP munkahelyi közösségeknek BIP különböző klubok és egyesületek részére BIP érdeklődés felkeltő kiállításokon.

Biyovisben vállalkozni jó Kiemelt jutalék a forgalomhoz mérten…… % Elérhető forgalmi jutalék…………..% Összes forgalomhoz mérten kifizetett jutalék………….% Kifizetett jövedelmek Folyamatos fejlesztések termékek támogatási rendszer Rendszeres hírlevelek heti szinten, akciók és automatizált rendszer ( minden regisztrált tag megkapja az információkat így időt nyer az ÜP a személyes kapcsolatok ápolására új partnerek megkeresésére) Szolgáltatás megelégedési garancia a termékekre 2015-ben 6 alkalommal reklamáció nem éri el a 0.7 %-ot éves szinten

Összegezve Biyovis kompenzációs terv tökéletesen lefed minden olyan területet mely szükséges a vállalkozás és jövedelmezőség működéshez és elérséhez. vevők felkutatását új partnerek felkutatását forgalom generálása új ÜP partnerek kinevelése és újabb értékesítési csoportok kinevelése vevői kapcsolat tartás automatizált háttér

Biyovis több mint vállalkozás Több mint 20 éves tapasztalat Több mint 100 termék Több mint 5000 regisztrált tag Több mint elégedett felhasználó Több mint eladott termék Biyovis, több mint gondolnád!

Biyovis hagyományos kereskedelemmel foglalkozik, amelyben kutatás-fejlesztés, gyártás, értékesítés adja a fő tevékenységet. Fejlesztésben és tanácsadásban természetgyógyászok, orvosok vesznek részt. Az előállított termékek, egészséges élelmiszerek, táplálék kiegészítők, valamint az egészséges élethez szükséges megoldásokat hozza el azoknak, akik számára fontos a tudatos megelőzés, amelyhez többféle szolgáltatás is elérhető. Termékeink magas ellenőrzéssel, alapanyagok klinikai teszteléssel készülnek, így maximalizált és standardizált hatóanyagokkal, a termékeink szinergén hatással többet nyújtanak az átlagos termékkel szemben. Az értékesítési csatornákban megtalálható a hagyományos bio boltok, kereskedelmi partnerek, direkt és hálózati értékesítés is. Ön milyen formában csatlakozik a Biyovis csapatához?

A jövőheti előadó: Szilágyiné Valika – Nyári egészség (praktikák, trükkök)