Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
Kik az üzlettársaid a Biyovis-ben? Hol találod őket? Hogyan választod meg? Hogyan neveld, képezd ki őket? Hogyan dolgoztok együtt?
Biyovis Egyedül vagy csapatban?
Biyovis vállalkozásod elemei – nem vagy egyedül – Te Biyovis- szolgáltatással, termékekkel és a fejlesztésekkel Csapatod Vevőid
A következőkkel kell tisztában lenned mielőtt a Biyovis-szel kezdesz foglalkozni! Piac érett termék: Termékek hatása kimagasló ezért a termék eladható, keresett de nem olcsó és megvannak az érvek,hogy eladható legyen a termék. Vevőink többsége, ha megveszi a terméket akkor több éven keresztül használja. Aki a megfelelő emberek körében keresi a vevőt akkor az el is tudja majd adni azokat. Ha valaki tudatosan a megfelelő körben keresi- tudom, kit keresek módszerrel- az Üzleti Partnereit akkor el tudja adni az üzleti csomagot és napon belül vissza keresi a befektetett pénzét. Ahhoz, hogy a fenti dolgok működjenek kérdés, hogy Te fel vagy-e készülve üzleti lehetőség eladására. Magas árfekvésű és még magasabb minőségű termékek értékesítésre.
Te vagy… aki végett ez az egész létrejött és az akitől működik, akitől fejlődik, akitől dinamikus lesz, jövedelmező lesz, kivaló lesz, …a Biyovis üzleted
Már előre tervezd meg kiket keressél munkatársnak és vevőnek Ne a mennyiséget hanem a minőséget tartsd szem előtt Ha meghatározod kiket keresel valójában, könnyebben megtalálod őket Ha olyan embert találsz mint akit kerestél, sokkal könnyebb lesz vele a munkád Gyorsabban önállóvá válik és nagyobb esély van rá hogy saját csapatot tudjon felépíteni, irányítani és jövedelmezővé tenni azt.
Kit keresel Üzleti Partnernek? Üzleti gondolkodásúak (vállalkozók vagy volt vállalkozók, szervezetek) Akinek van annyi tőkéje, hogy az üzleti csomagot és a jogot meg tudja vásárolni ( Ft) Rendelkezik olyan kapcsolati tőkével,melyben szintén olyanok vannak akik rendelkeznek valamennyi anyagi tőkével. Van hajlandósága, ideje képessége megtanulni és begyakorolni azon technikákat mellyel sikeresen kiépíthet egy vevői hálózatott és sikeresen kiépít egy Üzleti Partner hálózatot. Hajlandó képzésre időt és pénzt szánni a megkeresett jövedelméből. Van hajlandósága időt szánni az üzlete építésére és vevő körének kiépítésre. Jó a követő és vezető képessége. Türelmes és építő jellegű beállítottsággal rendelkezik. Rendelkezik autóval, informatikai hátérrel és tudja is őket kezelni. Aktív korosztályba tartozik. Büszkék arra amit csinálnak és ezt megosztják másokkal is. Az üzlet csak részben szól mások segítségéről. Az üzlet a tudatos üzlet építésről és a pénzről szól.
Vevő aki forgalmat hoz számodra Olyanok akik keresik az utat de nem találják Vevő aki nem csak egyszer vesz hanem hosszú távon gondolkodik saját és családja egészség fenntartásában. Ehhez nem a terméket kell eladni hanem a Biyovis Egészség koncepcióját. Vevő aki rendelkezik olyan anyagi háttérrel, hogy havonta minimum Ft között tud vásárolni Biyovis terméket saját vagy családjának egészség megtartása céljából. Olyan személyek, akik szívesen megosztják tapasztalataikat másokkal.
Hol keresd és találd meg Őket? Kutasd fel azokat a helyeket ahol előfordulnak ezek az emberek. Napi kommunikációval és ajánlat tételekkel azoknak akik szembe jönnek veled. Ajánlás kéréssel partnerek álltal Partneri együttműködéssel (boltokkal, szolgáltatókkal, internet felületekkel- csere bannerok) Hagyd ott a nyomod amerre jársz( katalógusok, Eubiotica) BIP Szolgáltatás által
Akik segítik a vállalkozásod sikerét Szaktekintélyek akik üzletben gondolkodnak, akik használják a terméket, akik szívesen mondanak véleményt Szolgáltatók Orvosok Természet gyógyászok Hírességek Ne feled kommunikálni és közzé tenni a véleményeket
Vállalkozásod bevétele, gazdaságossága annak a megtervezésétől, tevékenységtől és a csapatban levő képesség szintjétől, szervezetségtől függ. De csak részben amit eladsz és kínálsz Mennyi pénzt szeretnél havonta keresni ? Tervezd meg mennyi vevőre van szükséged ? Mennyi Üzleti partnerre van szükséged ? Mennyi idő ráfordítással tudod mind ezt elérni? Milyen tudásra és képességre van szükséged ahhoz hogy el tudd indítani és működtetni a Biyovis vállalkozásodat?
Biyovis küldetése Egy tudatos magyar társadalom kiépítésének elősegítése, mely magszabadul a pénzügyi adósságaitól és egy jobb életminőséget teremt magának, mint az egészsége és mint az életének pénzügyi területén. Mindehhez, a Biyovis tudást, eszközt, termékeket biztosítva és megfelelő tudatossággal támogatva a küldetést. Mindezt úgy téve, hogy Biyovis tagjainak életminősége ugrásszerűen javuljon.
A következő webkonferencia előadója: Farkas Erika - Új termék bemutató! Gránátalma az Édenkert tiltott gyümölcse?