PÁLYÁZATI BESZÁMOLÓ DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS SZTE TRAUMATOLÓGIA TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban PÁLYÁZATI BESZÁMOLÓ DR TÖRÖK LÁSZLÓ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

E-learning alapú távoktatásos képzés
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Képzési lehetőségek a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala szervezésében
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
Készítette: Magyar Orsolya
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
Szomatikus nevelés az egészségügyi szakképzésekben, különös tekintettel a felsőoktatásra Dr. Hollós Sándor nov. 14.
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
Kommunikáció beteg gyermekekkel
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
2008. december 10. Látássérült személyek elemi és foglalkozási rehabilitációja programzáró konferencia december 10.
A kerettantervek fejlesztése
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
TUDOMÁNYOS ELŐADÁS KÉSZÍTÉSE Kutatásmódszertan
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
A sporttudomány helye a tudományok rendszerében
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
Emberi erőforrás tudatos fejlesztése
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
KÉPZÉS- ÉS TANANYAGFEJLESZTÉS ALPROGRAM TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált,
KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László.
„QUO VADIS?” SPORTORVOSTAN KÉPZÉS TANTÁRGYI BEVEZETŐ TÁMOP E-13/1/KONV (2) AP - Sportorvosi képzésfejlesztés Dr. Márton János 2. AP értékelő.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SPORTÉLETTANI KÉPZÉS ÉS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált,
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
A SPORTORVOSTAN ALAPJAI TANTÁRGYI BEVEZETŐ TÁMOP E-13/1/KONV (2) AP - Sportorvosi képzésfejlesztés Dr. Márton János Magyar Tudomány Ünnepe.
„QUO VADIS?” SPORTORVOSTAN KÉPZÉS TANTÁRGYI BEVEZETŐ TÁMOP E-13/1/KONV (2) AP - Sportorvosi képzésfejlesztés Dr. habil. Márton János Ph.D.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
TÁMOP E-13/1/KONV „Sport a felsőoktatásban” B komponens Dr. Trényiné dr. Rákóczi Zsuzsanna Hallgatói szabadidősport.
Emberi erőforrások FOKSZ. FOKSZ Felsőoktatási szakképzés 4 félév 2 szakirány: személyügyi és humánpolitikai 120 kredit  90 kredit, besorolási szakon.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
ÁLTALÁNOS ORVOSTUDOMÁNYI KAR
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Szegedi Tudományegyetem
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS SZTE TRAUMATOLÓGIA
Az Általános Orvostudományi Kar szervezeti felépítése
Az egyetem létrehozásának célja
Az Általános Orvostudományi Kar szervezeti felépítése
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Az Általános Orvostudományi Kar szervezeti felépítése
A 2019/20-as tanév orvosképzési kurrikuluma
Előadás másolata:

PÁLYÁZATI BESZÁMOLÓ DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS SZTE TRAUMATOLÓGIA TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban PÁLYÁZATI BESZÁMOLÓ DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS

TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban A” KOMPONENS - SPORTHOZ KAPCSOLÓDÓ EGYETEMI/FŐISKOLAI KÉPZÉSEK FEJLESZTÉSE B” KOMPONENS –FELSŐOKTATÁSI SPORTIRODÁS LÉTREHOZÁSA, HALLGATÓI SPORTSZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE, MENTORRENDSZER KIÉPÍTÉSE

A SPORT MINT PRIMER PREVENCIÓ FITTNESS,WELLNESS,HEALTH PROMOTION = TESTI,LELKI,SZOCIÁLIS JÓLÉT SZAKSZERŰ ORVOSI HÁTTÉR TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

SPORT ÉS SPORTORVOSLÁS AZ EURÓPAI UNIÓBAN ELISMERT SZAKVIZSGA MAGYARORSZÁGON ALAPSZAKVIZSGA SZAKKÉPZÉS SPECIÁLIS OSEI ÉS MTE TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

CÉLKITŰZÉS A RENDELKEZÉSRE ÁLLÓ KAPACITÁSOK FELHASZNÁLÁSÁVAL A SPORTORVOSTANI ALAPISMERETEK OKTATÁSÁNAK BEVEZETÉSE TUDOMÁNYOS KUTATÁS ELŐSEGÍTÉSE SZAKIRÁNYÚ POSTGRADUÁLIS KÉPZÉS BEVEZETÉSE TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

MEGVALÓSÍTÁS ÖNÁLLÓ, INTERDISCIPLINÁLIS MUNKACSOPORT LÉTREHOZÁSA HALLGATÓI IGÉNYEK FELMÉRÉSE OKTATÁSI STRATÉGIA KIDOLGOZÁSA A TANTÁRGY BEVEZETÉSE TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

ÖNÁLLÓ, INTERDISCIPLINÁLIS MUNKACSOPORT LÉTREHOZÁSA HALLGATÓI IGÉNYEK FELMÉRÉSE OKTATÁSI STRATÉGIA KIDOLGOZÁSA A TANTÁRGY BEVEZETÉSE TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

SPORTORVOSLÁS A MEDICINÁBAN SPORTÉLETTAN SPORTBELGYÓGYÁSZAT SPORTSEBÉSZET PULMONOLÓGIA ÉLETTAN SPORTPSZICHOLÓGIABIOKÉMIA GYERMEK KARDIOLÓGIATÁPLÁLKOZÁSTUDOMÁNY TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

SPORTORVOSTANI KÖZPONT TRAUMATOLÓGIAI KLINIKA Dr. Török László Dr. Bánki László I. BELGYÓGYÁSZATI KLINIKA Dr. Lengyel Csaba II.BELGYÓGYÁSZATI KLINIKA Dr. Nemes Attila Dr. Sepp Róbert Dr. Kalapos Anita Dr. Domsik Péter JUHÁSZ GYULA PK Dr. Mikulán Rita, FARMAKOLÓGIAI ÉS FARMAKOTERÁPIÁS INTÉZET Dr. Baczkó István Dr. Orosz Andrea TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

ÖNÁLLÓ, INTERDISCIPLINÁLIS MUNKACSOPORT LÉTREHOZÁSA HALLGATÓI IGÉNYEK FELMÉRÉSE OKTATÁSI STRATÉGIA KIDOLGOZÁSA A TANTÁRGY BEVEZETÉSE TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

Hallgatói Kérdőiv 1.Az egészségtudatos életmód és a sport szerepének társadalmi fontossága egyre szélesebb körben elismert. Véleménye szerint a jelenlegi általános orvosi képzés elég információt ad-e ebben a témakörben a leendő orvosoknak? Kérjük aláhúzással válaszoljon. -igen -nem 2.Jelenleg Magyarországon sportorvosi képzés csak Budapesten, a Testnevelési Egyetem és a Sportkórház égisze alatt zajlik. Egyetért-e vele, hogy szükséges lenne ilyen képzést az orvosi egyetemeken is bevezetni? Kérjük aláhúzással válaszoljon. -igen -nem 3.Milyen formában tartaná megfelelőnek egy SPORTORVOSI ALAPISMERETEK jellegű tárgy bevezetését? Kérjük aláhúzással válaszoljon. -féléves válaszható tantárgy -féléves kötelezően választható tantárgy -féléves kötelező tantárgy -nincs rá szükség 4.Melyik évfolyam oktatási anyagába lenne leginkább beilleszthető az új disciplina? Kérjük aláhúzással válaszoljon. -harmadik évfolyam -negyedik évfolyam -ötödik évfolyam -nincs rá szükség

5.Kérjük, az alábbi táblázatban egy ötfokú skála segítségével jelölje be, hogy Önt személy szerint mennyire érdeklik a sportorvostan egyes témakörei. A skála 5-ös értéke azt jelenti, hogy Önt „nagyon érdekli”, míg az 1-es azt, hogy „egyáltalán nem érdekli” az adott témakör. A skála köztes értékeivel természetesen árnyalhatja a véleményét! Nagyon érdekli [5] 432 Egyáltalá n nem érdekli [1] Nem tudom Sportélettan Sportbelgyógyászat Sportsebészet Sportkardiológia Rehabilitáció és sport Sportpszichológia Sporttáplálkozás Csapatorvosi feladatok Versenyengedély megadásának feltételei Legális és illegális teljesítményfokozás

6.A következőkben a Sportorvostan kurzus gyakorlat tervezett színtereit láthatja, és arra kérem Önt, hogy minden színtér esetében jelölje meg azt, hogy Ön mennyire érdeklődne az ott folyó munka iránt! Egy ötfokú skála segítségével értékelheti az egyes rovatokat, ahol az 5-ös azt jelenti, hogy „nagyon” érdekelné az adott helyen folyó munka, míg az 1-es azt, hogy „egyáltalán nem”. Természetesen a skála köztes értékeivel árnyalhatja véleményét Nagyon [5] 432 Egyáltalán nem [1] Nem tudom Sportsebészeti ambulancia és műtők Teljesítményélettani labor Sportorvosi szakrendelő Sportrehabilitáció színterei (pl. tornaterem) Sportkardiológiai kutatólabor Skill labor (műtétek arthroscopos maketten)

Teljesítmény-élettani vizsgálatok hallgatók számára Lehetővé teszi a biztonságos sportaktivitást az egészségi állapotcélzott felmérésével, amely a leggyakrabban előforduló rizikófaktorok szűrésére irányul. Az adatok emellett lehetővé teszik egy személyre szabott, hatékony edzésterv kidolgozását is. A felmérés részei: Komplex belgyógyászati vizsgálat Testösszetétel analízis Laboratóriumi vizsgálat Nyugalmi EKG Terheléses EKG Légzésfunkciós vizsgálat Az eredmények alapján összefoglaló értékelés és megbeszélés

ÖNÁLLÓ, INTERDISCIPLINÁLIS MUNKACSOPORT LÉTREHOZÁSA HALLGATÓI IGÉNYEK FELMÉRÉSE OKTATÁSI STRATÉGIA KIDOLGOZÁSA A TANTÁRGY BEVEZETÉSE TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

SZAKMAI ANYAGOK BESZERZÉSE JEGYZET KÉSZÍTÉS TANTERV MEGALKOTÁSA TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

ÖNÁLLÓ, INTERDISCIPLINÁLIS MUNKACSOPORT LÉTREHOZÁSA HALLGATÓI IGÉNYEK FELMÉRÉSE OKTATÁSI STRATÉGIA KIDOLGOZÁSA TANTÁRGY BEVEZETÉSE TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

ÜTEMTERV MUNKACSOPORT LÉTREHOZÁSA + HALLGATÓI KÉRDŐÍV ELKÉSZÍTÉSE + SZAKMAI ANYAGOK BESZERZÉSE HALLGATÓI VISSZAJELZÉSEK KIÉRTÉKELÉSE + JEGYZETÍRÁS ++ TANTERV KIDOLGOZÁSA ++ PRÓBAOKTATÁS ++++ TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban