„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
FogLak projekt2 Az utcán élő hajléktalan személyek társadalmi visszailleszkedésének, sikeres munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA „Az újszászi.
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Uniós források – Fejlesztési irányok (A gyermekvédelmi területek várható fejlesztései európai uniós forrásokból) Csizmár Gábor Szociális és Munkaügyi Minisztérium.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
KÖZÖS UTAKON – PÁRBESZÉD A TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSÉRT KONFERENCIA DECEMBER 2. DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS HELYETTES-ÁLLAMTITKÁR.
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ A romák munkaerő-piaci reintegrációjának elősegítése, -A TÁMOP B-1-11/1kiemelt projektre épül,
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
ZÁRÓ KONFERENCIA március 30. Megyei Művelődési és Ifjúsági Központ.
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK A DAOP-4.1.3/B SZ. PROJEKT ZÁRÓRENDEZVÉNYÉNEK RÉSZTVEVŐIT!
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
A munkahelymegőrző támogatás. Alapja  Az évi IV. tv. (a foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról) 18. §.  A 6/1996. (VII.16.)
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
A év értékelése és a év újdonságai
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
ŐRSÉGI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS
Mayer József Budapest február 27.
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
1993-as közoktatási törvény
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
A program általános célja
„Út a munkához”program
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Beszámoló TOP Felsőcsatári Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola épületeinek energetikai fejlesztése, korszerűsítése Iskola épületeinek felújítása.
Intézményvezetői célkitűzések
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
„Adjunk esélyt mindenkinek
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
Lorem ipsum.
Intézmény minőségirányítási programja
Iskolai szociális segítő
Előadás másolata:

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser

Előzmények 1. TÁMOP Az iskola tartalmi fejlesztése TIOP Az iskola informatikai fejlesztése interaktív táblák, számítógéppark megújítása TIOP Az iskola informatikai fejlesztése tanulói laptop program

Előzmények 2. DAOP Az iskola épületének felújítása - korszerűsítés ,- Ft

Következmény 1.Megújult iskolaépület 2.Megújult, nyitott tantestület 3.Lehetőség keresése: TÁMOP Innovatív iskolák fejlesztése TÁMOP Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása

Következmény TÁMOP-3.1.4C – Innovatív iskolák pályázat – ,- Ft Iskolai épület korszerűsítése – ,- Ft

TÁMOP Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása A projekt célja: a közoktatásban elősegítse az esélyegyenlőség érvényesülését és megerősítse az iskolarendszer esélyteremtő szerepét. minőségi oktatás biztosítása, minőségi pedagógiai szolgáltatások, szakszolgáltatások nyújtása és elérhetővé tétele szakos pedagógusellátottság javítása, segítő szakemberek alkalmazása Keretösszeg: 4,01 mrd Ft A konstrukció tervezett indítása: II. félév Támogatás min-max. összege: millió Ft Pályázók köre: közoktatási intézmények fenntartói

„Adj egy esélyt!” TÁMOP / Pályázat beadása: Kétegyháza Nagyközség Önkormányzata Kalcsó Istvánné polgármester Kedvezményezett: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gyulai Tankerülete Petróczki Zoltán Gábor tankerületi igazgató Teleki-Szávai Krisztina tankerületi igazgató Kétegyházi Márki Sándor Általános Iskola

Projektmenedzsment Projektmenedzser: Fekete Gabriella Szakmai vezető: Nagy Gabriella Pénzügyi vezető: Kecskés Ildikó Újfaluczki Mária Fáskerti Attila Segítők: Gyimesi Krisztina Dakáné Hild Éva

Megvalósításban résztvevők A tantestület tagjai Partnerek Szakmai szolgáltatók

A pályázati tevékenységekhez rendelt költségek Projekt menedzsment költségei: ,- Ft Projekt szakmai megvalósításával összefüggő költségek: ,- Ft Célcsoport számára biztosított támogatások: ,- Ft Projekt megvalósításához igénybevett szolgáltatások: ,- Ft Egyéb szolgáltatások: ,- Ft Beruházás (ERFA): ,- Ft Egyéb, a projekt végrehajtásával összefüggő (általános) költség: ,- Ft Tartalék: ,- Ft Mindösszesen: ,- Ft

A projekt számszerűsíthető eredményei A kapcsolati háló bővítése érdekében megkötött és aktív együttműködési megállapodások száma: db A program keretében továbbképzett pedagógusok száma: 2015 – 15 fő A programba bevont halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek/tanulók száma: 2015 – 43 fő A szülők bevonásával zajló programok száma: 2015 – 4 db A továbbtanulást támogató, továbbá pályaorientációs programok száma: 2015 – 4 db Átmenetek kezelését szolgáló programok száma: 2015 – 4 db

Köszönöm, hogy együtt dolgozhattunk a program eredményes megvalósításában! „Légy egy fűszálon a pici él, S nagyobb leszel a világ tengelyénél.” (József Attila)