2012 elé. 2 2011 – a kijózanodás éve Külső gazdaság: Árfolyam, GDP, aktív-inaktív arány, vásárlóerő Reklámpiac: nincs friss pénz, nincs új márka – a maradók.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Veszélyes cégek Hogyan szúrd ki azt a céget, akihez nem szabad elmenni dolgozni? Savanya Erzsébet HR Igazgató
Csináljunk üzletet! Avagy,
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Bródi Gábor TEVA OTC üzletág igazgató
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
Gazdasági várakozások, a kis- és közepes vállalkozások helyzete Makó Ágnes – Tóth István János MKIK GVI Korrekt Partner Védjegy második ünnepélyes díjátadása.
A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban Schneider Henrik Stratégia és Üzletfejlesztés.
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
Horváth Miklós Magyar Logisztikai Klaszter
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
„Hidat építünk” az energetikai tanácsadók szerepe Magyarországon
ATL - mit hirdessünk és hol?
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
Bauer András - Berács József:
Tudásalapú társadalom és fenntartható fejlődés a globális felmelegedés korában Milyen globális és európai kihívásokra kell válaszokat találnunk? Herczog.
Miért érdemes az eMagyarország hálózathoz tartozni? Az eMagyarország hálózat működése kézzelfogható eredményekkel járul hozzá a társadalom és a gazdaság.
A HULLADÉKGAZDÁLKODÁS FEJLESZTÉSE Farkas Endre Projekt Iroda vezető.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Placebó vagy védőoltás? Tartós megoldást jelentenek-e a reformlépések, vagy csak hiszünk bennük? november 14. Skultéty László GKI-EKI Egészségügykutató.
Termék & Márka Kopcsay László.
Reform vagy megszorítás?. Hozzáférés Minőség Hatékonyság.
KI FIZET A VÉGÉN ? Dr. Csiba Gábor elnök Stratégiai Szövetség a Magyar Kórházakért Budapest, november 10.
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Menni vagy maradni – mit tanácsol a modern közgazdaságtan? Varga Attila PTE KTK KRTI Teret adó miliő? Pécs, november 25.
Asahi Glass Company Bálint Brigitta Bán Edina
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Média '13 Gondolatcsere és networking – Telekommunikáció Liptay Gabriella.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.
1 P iaci háttér - Új készségek és munkahelyek  Az Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT) szektor az egyik legígéretesebb és gazdaságilag.
MEDIA HEALTH CHECK BY WHITEREPORT Incze Kinga, Mrs. White Budapest, dec.11.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása.
Az innovációs folyamatok rendszere, és a decentralizált pályázati források Brunda Gusztáv innovációs menedzser szakközgazdász
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Együttműködésen alapuló gazdaság és társadalomfejlesztés Herpainé Márkus Ágnes Társadalmi Összetartozásért Alapítvány SOPRO hálózat.
PÉCS FEJLESZTÉSI STRATÉGIÁJA A VÁLLALKOZÓI SZFÉRA SZEMSZÖGÉBŐL
Kinek profit a NON Profit?
A válság, mint lehetőség: a motivációs kulcs
Országos tanácsadási konferencia
Vállalati terv bemutató
Az online marketing legújabb generációja
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Tanulásszervezés By the PINK csoport.
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

2012 elé

– a kijózanodás éve Külső gazdaság: Árfolyam, GDP, aktív-inaktív arány, vásárlóerő Reklámpiac: nincs friss pénz, nincs új márka – a maradók leépítései TV piac: a legkisebb is számít Sajtópiac: A legerősebbeknek sem könnyű – ki marad nyereséges? Rádiópiac: Halló, itt vagyunk! Tényleg? Hol? Közterület: Konszolidáció után – táblacsökkentés közben Internet – display: már ebben sem hisznek – az elérési korlátok! Internet – search: a közepes cégek – a tanácsadói ‚biznisz’ virága Internet - mobil: Cool, de kinek? Ambient, Indoor: Voltunk – vagyunk? - leszünk????

gyorsan változó gazdasági környezet – mi is van körülöttünk? fogyasztók pénze a biztos – a hirdetés bónusz (annak aki megtalálja!) A fogyasztók nem bolondulnak – nincs drasztikus váltás hirdetési piacon – racionális, minimális üzemméret jön közepesnek lenni céltalanság – szegmensvezető a cél a tulajdonosok már döntöttek – csak nem tudjuk mit gombhoz a kabátot – a kivárás már gyilkossá tehet szabad vegyértékek a munkaerőpiacon ha a beszerző/pályakezdő veszi a médiát – újratöltött képzési igények

4 A televíziós piac digitális átállás – és az elmaradás következményei műsorgyártás költségeinek csökkentése – eddig nem látott arányban koncentrált műsorpolitika / kitérések? műsorterjesztők a célkeresztben – hol a pénz? csökkenő bevétel a szegmensben – kiscsatorna anyát keres! – Közepesek – mi a csúcs szolgáltatás (arculatszabászat) – Nagyok - birkózás vagy ….

5 Nyomtatott média a vevők náluk vannak – biztonsági játékra kell építenie a veszteséges elemek életben tartása bizonytalan külső hatások – erős költségnövekedést hoznak igazi pénzt az asztalra – kiegészítő bevételi csatornák tömkelege tematikus, tartalmi együttműködések a hirdetésben aki nem csökkent a bevételig –rövidtávon finanszírozási gondot talál terjesztés – a logisztikai kiszolgálás újratervezése digitalizálni – csak ha van is belőle pénz

6 Rádió a hallgatók megvannak – de ki tudja ezt rajtunk kívül? a piacépítés drága dolog – locsolja valaki a közlegelőt? együttműködés kell – jó, de kivel kellene együttműködni a rádióorientált szektorok mit tudnak adni? A szelektornál nincs olcsóbb munkaerő - esetleg az ingyen dolgozó? műfaji sokszínűség – válság miatt átmenetileg szünetel

7 Közterület költségfaragás – kis használtságú táblabontások kevés szereplő – alacsonyabb verseny az ellenségem ellensége a barátom – kooperáció? adj több pénzt – magas elérés, szoros partnerség ki tudja mire való - műfajmarketinget ide gyorsan új műszaki lehetőségek – legyen valami sexi is a táblán

8 Online jönnek a csehszlovákok, jönnek a csehszlovákok – az offline story az Orient expressz mindent elsöpör – nemzetköziek a porondon ingyenmunka ritkán jó? – munkaerőpiaci nyomás a gyártókon netezők: organikus növekedés, duplakészülékes fogyasztás ki a legmagasabb az osztályban? – csak a legjobbak kapnak pénzt nincs több „fényes jövőt ígérő diagram” – hozomra nincs befektető a fejlesztési költségek nem csökkennek egy határon túl önkéntesség éve – ez nem az idei hanem a jövő!

9 Mobil Villantsunk a hirdetőnek – a tabletek kilátása Minden van ingyen (is) – minek fizessek? Hirdetnék ha lenne kinek – ennyiért? Innováció – csak ha megtermeli árát – soha! A fizetési metódusok fejlődése reményeket kelt Fejlesztők – irány a fizetőképes kereslet / ki Magyarországról A szolgáltatók köszönik, elég tartalomat érzékelnek (google, FB)

10 Feladatok hr osztályok érzékenységét erősíteni kell tartalomgyártók komfortzónáját védeni szükséges jogszabályi környezetet megismerni, javunkra fordítani kommunikációs csatornákat életben tartani – hirdess! ár/érték arányt nem rontani fogyasztói közvetlen bevételek fontosak! Nagyon! a médiamarketing a márkaerőt használja – nincs más eszköz idegek háborúja: türelem, türelem– és a tulajdonos nyugtatása