A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ 2015. tevékenységei.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Záró konferencia Dósáné Pap Györgyi HASIT 4. alprojekt Hallgatói motiváció erősítése.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
A Europe Direct és más európai uniós tájékoztató hálózatok szerepe Székesfehérvár 2009.március 24.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” c. kiemelt projekt Általános.
Aaa. Nők és családon belüli erőszak elleni lépések  től a Szociális és Munkaügyi Minisztérium (jogelődje ICSSZEM)és a civil szervezetek egyeztetése.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Kistérségi gyerekesély programok módszertani támogatása MTA Gyerekprogram.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
A év értékelése és a év újdonságai
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
ŐRSÉGI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Integráció a felsőoktatási könyvtárak szolgáltatásfejlesztésében
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Kispálné Horváth Mária
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Országos Felnőttképzési Tanévnyitó Debrecen
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A projektek jelentősége a Műegyetemen
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Folyamatosan emelkedik a lakosság
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
TÁMOP az OSZK-ban Tudásdepo-Expressz” — A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó tanulás.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Lehetőségünk felelőssége a kisközösségekben
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Lorem ipsum.
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
A Közbeszerzési Kutatóműhely bemutatása Közbeszerzési Hatóság
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Előadás másolata:

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei

A közösségek szerepe ismét felértékelődik a kulturális szektorban Előtérbe kerül a közösségi művelődés fogalomköre és tartalma

1. Hálózatépítés 4 alkalommal közművelődési szakmai és tudományos előadás a Szakmai Központ feladatainak, céljainak bemutatásával hálózatépítés céljából (Debrecen, Békéscsaba, Szeged, Nyíregyháza – összesen kb. 250 fő résztvevővel)

2. Felsőfokú képzések (BA, MA, PhD) támogatása 40 darab közművelődési, kulturális témájú Országos Tudományos és Diákköri Konferencia dolgozat bemutatása 5 darab háttéranyag kidolgozása az alap- és mesterképzés támogatásához (Közösségszervező alapszak, Andragógiai mesterszak, a Kulturális mediáció és az Emberi Erőforrás Tanácsadó mesterszak) 6 darab háttéranyag kidolgozása a Közösségi művelődés tanára szakhoz kapcsolódóan

Partneri bemeneti (3135+) és közfoglalkoztatott bemeneti (5256+) IKSZT Intézményi II. (159), Megfigyelés adatlap II. (153), Lakossági II. (4055), Önkitöltős látogatói kérdőív II. (5191) TÁMOP Szolgáltatói kérdőív II. (47) AGORA Lakossági Kérdőív II. hullám (463), Önkitöltős kérdőív II. hullám (93), Intézményi kérdőív II. hullám (4) Hálózatkutatás (36) Tudáskörnyezet / Kulturális alapellátás kutatás (10156) Közfoglalkoztatottak kilépő kérdőíve (930+) 3. Tudományos kutatások

AGORA Tudományos Élményközpont, Debrecen Integrált Közösségi Szolgáltató Tér, Csűr

4. Tudományos eredmények közzététele Kulturális Szemle online tudományos folyóiratban tudományos és szakmai tanulmányok megjelentetése (10 darab) 9 darab cikk és tanulmány írása az Szakmai Központ kollégáitól A Művelődési Intézet és a Minisztérium (EMMI) felé szakmai anyagok, háttéranyagok készítése

5. Tudományos és szakmai utánpótlás gondozása Intézeti adatbázis létrehozása a doktori fokozattal rendelkező, a doktori képzésbe járó és a tudományos kutatások iránt érdeklődő kollégákról Közművelődési Hallgatói és Kutatói Ösztöndíj Program kidolgozása (pályázati felhívás és költségvetés)

Az együttműködést megköszönve Kellemes Ünnepeket Kívánnak az Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ munkatársai! Dr. Juhász Erika Ponyi László Dudás Katalin Furulyás Katalin Izer Boglárka