Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

E-mail Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "E-mail Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila."— Előadás másolata:

1 E-mail Direkt marketing
A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila

2 Alapfogalmak I. HÍRLEVÉL: Rendszeres kommunikációra és kapcsolattartásra szolgál a hírlevél, melyet a cégek a már meglevő adatbázisukra küldenek ki, a felhasználó előzetes hozzájárulásával (opt-in vagy double opt-in). Az alkalomszerű promócióra (pl. értékesítés ösztönzés) inkább az marketing kampány ajánlott. A hírlevélben általában erősebb a hangsúly azon, hogy a cégünk imázsát növeljük, hasznos tartalmakkal elkötelezzük az olvasónkat márkánk, szolgáltatásunk iránt. E-DM: Levélreklám, általában alkalomszerű online direkt marketing promóció. A levél küldője a felhasználó előzetes hozzájárulásával (opt-in vagy double opt-in) egy harmadik fél reklámajánlatát tartalmazó -t juttat el a postafiókjába. E-DM

3 Alapfogalmak II. SPAM: Kéretlen üzenet. A netikett kirívóan durva megsértése. Az internetről összeszedett címek, levelezési listák vagy hírcsoportok elárasztása kéretlen - általában a küldő reklámját tartalmazó- üzenettel. Jogi mellett egyéb technikai korlátok: Pl: max 200 kbyte méretű levél. (nagy elemszámú kiküldésnél inkább kbyte), Maximum pixel méretű kép használata, stb Hírlevél ≠ DM ≠ SPAM E-DM

4 LEGNAGYOBB E-DM PIACI SZEREPLŐK, ADATBÁZISOK
Jaguár csoport (méret: 1,5 millió lakossági, 150 ezer céges): Jaguár Média Enicon Network Frog Média (600 ezer) Optimail (kb 3,2 millió fre -es) Centrál médiacsoport (kb 2 millió citromail és segmented) Optimusz (kb 1 millió) Maxima (450 ezer)

5 ELŐTÉRBEN AZ EREDMÉNYEK!
A folyamatosan, évről-évre növekvő marketing büdzsék helyett kisebb és eredmény orientált média vásárlás lesz inkább jellemző. E-DM

6 Kinek ajánlott az e-mail marketing?
Határozott és számszerűsített elvárások felülről Aki képes mérni! Aki képes egyedi ajánlatokat, üzeneteket alkotni a potenciális ügyfeleinek Aki hatékonyan kezelni tudja a megnövekedett látogatószámot. ahol van online igénylési lehetőség Jó érkeztető oldal ahol nem vész el a CT operatív háttér (terhelhető szerver, profi call center, stb) Aki nyitott az új innovatív megoldásokra (viselkedés alapon targetálás, beágyazott videó, adatbázis építő hot lead ) E-DM

7 E-DM

8 SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK I. Statikus szűrés:
A regisztrációkor begyűjtött alap adatok. PL: demográfia, lakhely, jövedelem, érdeklődés Szűrés példa: 30-59, nő, Budapest

9 SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK II.
Dinamikus szűrés Viselkedés alapon. Megnyitások és kattintások logolása alapján (pl érdeklődés, vagyoni vagy jövedelmi helyzet, megnyitó eszköz és op.rendszer, illetve egyéb szűrés.) Brief 1: Telco cég Iphone 6 kampány. Apple rajongók, ABC státusz. Szűrés 1: Korábbi telco kampányok kattintói, IOS, OSX op.rendszerből megnyitók, nyereményjátéknál Iphone 6 vagy Macbook nyereményt választók. Brief 2: Tetőcserép márka kampány. AB státusz, családi ház lakók Szűrés 2: Korábbi garázskapu, tetőcserép, tégla (Creaton, Lindab, Hörmann, Wienerberger) kampányok kattintói. Brief 3: Banki jelzáloghitel forintosító, kiváltó kampány. Szűrés 3: Korábbi jelzáloghitel kampányok kattintói

10 SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK III.

11 Display, RTB, Online video
E-DM ajánlatkérés Az ajánlatot lehet kérni: Mail alapon CT alapon Lead alapon Vásárlás alapon Fentiek bármely kombinációja. Display, RTB, Online video

12 A sikeres e-dm KAMPÁNY ESZKÖZEI ÉS összefüggései
Jó tárgy - Magasabb AV Jó kreatív - Magasabb CT szám Jó érkeztető - Magasabb lead szám Erős operatív háttér (call center, értékesítők) - Jó konverziós ráta Jó termék, erős üzenet – Minden könnyebb!  Display, RTB, Online video

13 Sikeres kampány - 6 biztos tipp
Tárgymező – figyelemfelkeltő Perszonalizáció – Fontos, hogy nevükön szólítsuk a címzettet First view – Call to action! Szöveg – tiszta, világos és érthető legyen Képek használata Levél végén ismét call to action gomb Display, RTB, Online video

14 ESETTANULMÁNY I. – BANKSZEKTOR
Éves költés alapján reklámpiac meghatározói Radikális marketing büdzsé csökkentés és átalakítás (és elbocsátások) Szigorodó kockázatkezelési előírások, scorecard és csökkenő hitelkihelyezés. Legérzékenyebb területek: Jelzáloghitelezés és Autófinanszírozás Mesterségesen jelzáloghitelezésre felduzzasztott fiók és humán erőforrás Romló körülmények (Csökkenő nyereségesség, különadók) miatt növekvő eredménykényszer! E-DM

15 ESETTANULMÁNY II. Forint helyett kitalált árak tallérban feltüntetve!  Ügyfél: Bank – Termék: jelzáloghitel kampány Brief - ajánlat: 25-55 ABC, városi Kiküldés mennyisége: db Kiküldés net-net ára: 1 tallér/db Kiküldés net-net ára összesen: tallér CT garancia: 2% vagyis db Eredmények: AV: db, 22% CT: db, 4% Lead mennyiség: 800 lead (1.000 tallér per lead alapon rendel ügyfél) E-DM

16 E-DM

17 Kössön szerződést most díjelengedési akcióink keretében!
Részletes feltételek: E-DM

18 E-DM

19 E-DM

20 E-DM

21 E-DM

22 E-DM

23 E-DM

24 Jaguár Média KFT, Enicon Hungary KFT, Network.hu KFT
KöszönÖM a figyelmet! Kemecsei Attila Jaguár Média KFT, Enicon Hungary KFT, Network.hu KFT Tulajdonos, Ügyvezető 06/


Letölteni ppt "E-mail Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila."

Hasonló előadás


Google Hirdetések