Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

JUVENTUS MÉDIA kreatív a MasterClean számára csütörtök, 2015. július 30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "JUVENTUS MÉDIA kreatív a MasterClean számára csütörtök, 2015. július 30."— Előadás másolata:

1

2 JUVENTUS MÉDIA kreatív a MasterClean számára csütörtök, július 30.

3 Brief Cél –A Masterclean márka erősítése Célszemély –Vállalati irodavezető munkatárs Üzenet –Tisztaság mellett Rugalmasság a Mastercleannel A kreatív felépítése –Figyelemfelkeltés –Életszituáció rögzítés, ezzel a célszemélyt behatároljuk –Márka beazonosítás –Cselekvésre hívás

4 Kreatív NarrátorHősünk, Marika, a logisztikai igazgató ablakát pucolja… IgazgatóMarika… jó lesz az. IgazgatóElég tiszta már az, tessék hagyni MarikaDe ha ebből a szögből esik rá a fény… IgazgatóNekem jó lesz, higgye el, köszönöm. NarrátorMarika ebben a helyzetben pillanatok alatt felméri az ügyfél igényét és a Masterclean takarításfilozófiai kódexének megfelelően rugalmasságot tanusít. MarikaRendben! NarrátorVálassza ön is a Masterclean takarítási szolgáltatását, és Marikához hasonló pedáns és rugalmas takarítással számolhat. Kérjen ajánlatot az interneten.

5 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "JUVENTUS MÉDIA kreatív a MasterClean számára csütörtök, 2015. július 30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések